Gå til innhold

Hvor viktig er utseende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva om du treffer en mann som er perfekt på alle mulige måter bortsett fra at utseendet (ansiktstrekk) er ganske ille? Han har kjempegod hygiene, er greit kledd, slank og litt trent. Men ansiktet er ikke helt i stil med resten. Vi er ca 40 år gamle og har barn fra før begge to.

Anonymkode: f9ccd...0f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du syns han er perfekt på alle mulige måter unntatt utseendet så syns jeg du skal lytte til deg selv og ikke trenge andres anerkjennelse for å gå for denne mannen. 

Anonymkode: c365f...c18

• Liker 1
Skrevet

Er ikke spesielt interessert i andre folks utseende.

Skrevet (endret)

Endret  av andre311

Skrevet

Er du betatt da? 

Anonymkode: 64296...101

Skrevet

Jeg er ganske betatt av han, og begynner å bli glad i han. Han er en skikkelig bra fyr! Men er så redd for at utseendet vil ødelegge for oss på sikt. Huff, føler meg veldig overflatisk som tenker sånn...

Skrevet

Du skal jo potensielt se på det ansiktet hver dag resten av livet. Så finner du han ikke attraktiv er vel ikke dette noe å satse på? 

Anonymkode: 9f526...058

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva om du treffer en mann som er perfekt på alle mulige måter bortsett fra at utseendet (ansiktstrekk) er ganske ille? Han har kjempegod hygiene, er greit kledd, slank og litt trent. Men ansiktet er ikke helt i stil med resten. Vi er ca 40 år gamle og har barn fra før begge to.

Er dette tredje tråden eller noe om samme tema? Du synes tydeligvis at daten din er stygg. Det kommer du alltid til å synes. Er du ok med det, så kan dere fortsette å date.

Anonymkode: 2d967...b2e

• Liker 1
Skrevet

Spørs helt hva du selv verdsetter, utseende betyr veldig mye for noen, andre ikke så mye. Skal jeg være ærlig nå, så er du så å si forbi reproduseringsperioden din (nye barn). Så genetisk gevinst er vel ikke noe du skal hente av han. Da ville jeg personlig heller følt på hvordan jeg føler meg i hans samvær. Føler du at det føles riktig? Så gå for det =)!
Nå er du en del år eldre enn meg, og aner ikke om hvordan du ser ut, men når jeg ser mennesker oppi årene så kan man ikke være så kresen lengre, de fleste forfaller, en del menn starter blant annet å kjenne på hårtap, kvinner blir rynkete osv. Om du mener det er bedre fisk i havet ville jeg heller fortsatt å fiske, om du føler dette er en person som gir det glede ville jeg vært fornøyd med fisken. En sulten fisker kan ikke fortsette å kaste ut snøret i håpet om å få den største fiskene når det er dager siden hen har spist.

Anonymkode: 2c555...e68

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spørs helt hva du selv verdsetter, utseende betyr veldig mye for noen, andre ikke så mye. Skal jeg være ærlig nå, så er du så å si forbi reproduseringsperioden din (nye barn). Så genetisk gevinst er vel ikke noe du skal hente av han. Da ville jeg personlig heller følt på hvordan jeg føler meg i hans samvær. Føler du at det føles riktig? Så gå for det =)!
Nå er du en del år eldre enn meg, og aner ikke om hvordan du ser ut, men når jeg ser mennesker oppi årene så kan man ikke være så kresen lengre, de fleste forfaller, en del menn starter blant annet å kjenne på hårtap, kvinner blir rynkete osv. Om du mener det er bedre fisk i havet ville jeg heller fortsatt å fiske, om du føler dette er en person som gir det glede ville jeg vært fornøyd med fisken. En sulten fisker kan ikke fortsette å kaste ut snøret i håpet om å få den største fiskene når det er dager siden hen har spist.

Anonymkode: 2c555...e68

Menn får også rynker.

Anonymkode: 2d967...b2e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...