Gå til innhold

Noen i 30-årene i Oslo som vil bli kjent?


Peoni

Anbefalte innlegg

Hei🙂 

Jeg er en jente på 32 år som bor i Oslo. Jobber 100 % og liker ellers å holde meg i aktivitet, både på treningssenter og i marka. Liker også å lage mat og dra på ulike kulturarrangementer, men er ingen festjente.

Har kommet i en alder der flere og flere venner forsvinner inn i familielivet, mens jeg blir hengende igjen alene😅 Vil gjerne høre fra andre på samme alder som kanskje mangler noen å gå på kino eller restaurant med, gå i skogen med eller reise med. 

Håper noen synes dette virket interessant☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Peoni skrev (På 22.1.2023 den 16.25):

Hei🙂 

Jeg er en jente på 32 år som bor i Oslo. Jobber 100 % og liker ellers å holde meg i aktivitet, både på treningssenter og i marka. Liker også å lage mat og dra på ulike kulturarrangementer, men er ingen festjente.

Har kommet i en alder der flere og flere venner forsvinner inn i familielivet, mens jeg blir hengende igjen alene😅 Vil gjerne høre fra andre på samme alder som kanskje mangler noen å gå på kino eller restaurant med, gå i skogen med eller reise med. 

Håper noen synes dette virket interessant☺️

Heii Peony! 

Jeg trodde seriøst det var jeg som skrev innlegget for hundre år siden men det var det ikke! 😆 

Kjenner meg igjen i det du sier. 

Vi er på rundt samme alder, send meg pm! Håper å høre fra deg 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Peoni skrev (På 22.1.2023 den 16.25):

Hei🙂 

Jeg er en jente på 32 år som bor i Oslo. Jobber 100 % og liker ellers å holde meg i aktivitet, både på treningssenter og i marka. Liker også å lage mat og dra på ulike kulturarrangementer, men er ingen festjente.

Har kommet i en alder der flere og flere venner forsvinner inn i familielivet, mens jeg blir hengende igjen alene😅 Vil gjerne høre fra andre på samme alder som kanskje mangler noen å gå på kino eller restaurant med, gå i skogen med eller reise med. 

Håper noen synes dette virket interessant☺️

Hei, jeg er en jente på 23, kan gjerne bli kjent 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det, Poeni. Ung mann på 31 år. Flyttet nylig til Oslo. :) Kan også bli kjent. 

Endret av Intervence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...