AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Mann i slutten av 20-årene her, og har vært singel i over et år. Jeg blir kjent med en del damer gjennom hobbyer osv. Det som frustrerer meg er at de damene jeg treffer som regel alltid er i forhold, selvom det ikke er noe som kommer fram på sosiale medier som facebook og instagram, så ser jeg alltid at det tilslutt legges ut en story på instagram av en mann på f.eks skitur, og da skjønner jeg jo at de er opptatt. Det er alltid bittert, hvorfor holder damer det alltid så hemmelig at de har type, hvorfor kommer det nesten aldri fram på facebook, insta eller liknende, bortsett fra veldig korte "stories" med bilde av en mann bakfra der man omtrent ikke kan se om det er en mann eller dame, men kroppsholdningen på en måte virker mere mannlig.... Det er slitsomt at det tar så lang tid å finne ut av, det hadde vært mye greiere om det hadde vært lett å se om damer var i forhold, så vet jeg jo at det ikke er noe å satse på. Anonymkode: b60fd...332
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Dette er da ikke informasjon man trenger å dele med alle. Jeg synes selv det er forfriskende med folk som ikke oversharer at de er i verdens lykkeligste forhold med verdens beste fineste kjæreste. Et sunnhetstegn å ikke bruke for mye tid på sosiale medier. Anonymkode: ce702...bb5 17 1 1
Gjest sokrat Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 (endret) Jeg gjør bare en falsk antagelse i alle samtalene jeg har med kvinner jeg er interessert i at de er i forhold. Da retter de meg stort sett om de er single. Sier f.eks. «Har du av og til med deg mannen din her». «Eier du og mannen din leilighet i lag». Det som er fantastisk med det, er at de single kvinnene blir glade av at du antar det. Endret 22. januar 2023 av sokrat
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 Mener du seriøst at alle rundt deg er forpliktet til å gjøre det tydelig om de er i forhold? Jeg er ikke åpen i sosiale medier om å være i et forhold fordi jeg ikke vil eksponere kjæresten min. Anonymkode: 1e094...8f6 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 1 minutt siden, sokrat said: Jeg gjør bare en falsk antagelse i alle samtalene jeg har med kvinner jeg er interessert i at de er i forhold. Da retter de meg stort sett om de er single. Sier f.eks. «Har du av og til med deg mannen din her». «Eier du og mannen din leilighet i lag». Det som er fantastisk med det, er at de single kvinnene blir glade av at du antar det. Men 99% forstår jo hva du fisker etter. Uten at det er noe galt med det, forsåvidt. Men du kunne like gjerne spurt rett ut "er du singel?". Anonymkode: ce702...bb5 5 3
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #6 Skrevet 22. januar 2023 Så det du sier er at du synes kvinner et kun er interessante å snakke med om de er singel og du har en teoretisk mulighet til å ha sex med de? Anonymkode: 7d8c4...41f 7 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #7 Skrevet 22. januar 2023 Hvordan greide folk seg før FB kom ? Jo , da brukte en å spørre kjente og nære om det en lurte på Anonymkode: 2c92e...239 2
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #8 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så det du sier er at du synes kvinner et kun er interessante å snakke med om de er singel og du har en teoretisk mulighet til å ha sex med de? Anonymkode: 7d8c4...41f Nei det var ikke det jeg skrev, les innlegget mitt igjen du. Anonymkode: b60fd...332
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #9 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette er da ikke informasjon man trenger å dele med alle. Jeg synes selv det er forfriskende med folk som ikke oversharer at de er i verdens lykkeligste forhold med verdens beste fineste kjæreste. Et sunnhetstegn å ikke bruke for mye tid på sosiale medier. Anonymkode: ce702...bb5 Blant dem jeg kjenner så deler de absolutt heve eneste detalj av livet på Instagram e.l, hva de spiser til frokost, når de trener yoga, hvilke venninner de er med akkurat nå. Så da er det litt rart at en kjæreste aldri kommer fram på over 100 innlegg i uka… Anonymkode: b60fd...332
Andro Skrevet 22. januar 2023 #10 Skrevet 22. januar 2023 Jeg holder privatlivet mitt privat, og de statusene som involverer f.eks. forhold eller barn er bare for kategorien "nære venner" på fb. Om jeg er enslig eller i forhold vedgår ingen andre enn dem som står meg nær, og jeg er ikke interessert i å bli sjekka opp ut fra opplysninger i sosiale medier. Ikke når jeg er enslig heller. Når jeg legger ut bilder hvor venner og bekjente vises så er det ingen som vet om mannen på bildene er en kompis eller en kjæreste. Jeg var i et forhold i ti år før kollegene mine oppdaget at han eksisterte... 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #11 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei det var ikke det jeg skrev, les innlegget mitt igjen du. Anonymkode: b60fd...332 Har lest det igjen. Hvorfor er det så viktig for deg å vite om de er i forhold eller ikke? Det virker for meg at du kun ønsker å snakke med kvinner i håp om at det skal bli noe mer enn vennskap. Anonymkode: 7d8c4...41f 2 2
lillevill Skrevet 22. januar 2023 #12 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Mann i slutten av 20-årene her, og har vært singel i over et år. Jeg blir kjent med en del damer gjennom hobbyer osv. Det som frustrerer meg er at de damene jeg treffer som regel alltid er i forhold, selvom det ikke er noe som kommer fram på sosiale medier som facebook og instagram, så ser jeg alltid at det tilslutt legges ut en story på instagram av en mann på f.eks skitur, og da skjønner jeg jo at de er opptatt. Det er alltid bittert, hvorfor holder damer det alltid så hemmelig at de har type, hvorfor kommer det nesten aldri fram på facebook, insta eller liknende, bortsett fra veldig korte "stories" med bilde av en mann bakfra der man omtrent ikke kan se om det er en mann eller dame, men kroppsholdningen på en måte virker mere mannlig.... Det er slitsomt at det tar så lang tid å finne ut av, det hadde vært mye greiere om det hadde vært lett å se om damer var i forhold, så vet jeg jo at det ikke er noe å satse på. Anonymkode: b60fd...332 Utgangspunktet er vel at folk man treffer gjennom "hobby" er ikke der for å være på sjekkern. Det er ikke DER man går for å date. Så realiteten er at du "sliter deg ut" når du leter etter en date på et sted der andre går for å holde på med sin hobby. Du ser at det er veldig bakvendt? Det er bedre å se etter en date et sted der andre også ser etter en date. 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #13 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Blant dem jeg kjenner så deler de absolutt heve eneste detalj av livet på Instagram e.l, hva de spiser til frokost, når de trener yoga, hvilke venninner de er med akkurat nå. Så da er det litt rart at en kjæreste aldri kommer fram på over 100 innlegg i uka… Anonymkode: b60fd...332 Det rare her er vel at du følger så godt med og leser alle 100 innlegg i uka. Anonymkode: 1e094...8f6 2
Gjest sokrat Skrevet 22. januar 2023 #14 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Men 99% forstår jo hva du fisker etter. Uten at det er noe galt med det, forsåvidt. Men du kunne like gjerne spurt rett ut "er du singel?". Anonymkode: ce702...bb5 Jeg tror den lille usikkerheten de får på om du er interessert i dem eller ikke, er gull verdt.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #15 Skrevet 22. januar 2023 lillevill skrev (24 minutter siden): Utgangspunktet er vel at folk man treffer gjennom "hobby" er ikke der for å være på sjekkern. Det er ikke DER man går for å date. Så realiteten er at du "sliter deg ut" når du leter etter en date på et sted der andre går for å holde på med sin hobby. Du ser at det er veldig bakvendt? Det er bedre å se etter en date et sted der andre også ser etter en date. Hvor er det da? Hvis det ikke er hobbyer… Anonymkode: b60fd...332
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #16 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Mann i slutten av 20-årene her, og har vært singel i over et år. Jeg blir kjent med en del damer gjennom hobbyer osv. Det som frustrerer meg er at de damene jeg treffer som regel alltid er i forhold, selvom det ikke er noe som kommer fram på sosiale medier som facebook og instagram, så ser jeg alltid at det tilslutt legges ut en story på instagram av en mann på f.eks skitur, og da skjønner jeg jo at de er opptatt. Det er alltid bittert, hvorfor holder damer det alltid så hemmelig at de har type, hvorfor kommer det nesten aldri fram på facebook, insta eller liknende, bortsett fra veldig korte "stories" med bilde av en mann bakfra der man omtrent ikke kan se om det er en mann eller dame, men kroppsholdningen på en måte virker mere mannlig.... Det er slitsomt at det tar så lang tid å finne ut av, det hadde vært mye greiere om det hadde vært lett å se om damer var i forhold, så vet jeg jo at det ikke er noe å satse på. Anonymkode: b60fd...332 Du kan ta som utgangspunkt at kvinner du prater med er opptatt. Kvinner kan velge og vrake blant beilere når det gjelder forhold, de sitter på makten. Kvinner velger og menn blir valgt/valgt bort. Anonymkode: ead95...413
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #17 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor er det da? Hvis det ikke er hobbyer… Anonymkode: b60fd...332 Datingapper Singeltreff etc. Anonymkode: 1e094...8f6
Gjest sokrat Skrevet 22. januar 2023 #18 Skrevet 22. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Datingapper Singeltreff etc. Anonymkode: 1e094...8f6 Dessverre er datingapper bare skadelig for en høy prosentandel av menn. Da tror jeg hobbier er bedre, så får en heller fiske litt i samtalene om de er single eller ikke. AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Du kan ta som utgangspunkt at kvinner du prater med er opptatt. Kvinner kan velge og vrake blant beilere når det gjelder forhold, de sitter på makten. Kvinner velger og menn blir valgt/valgt bort. Anonymkode: ead95...413 Så ille er det nok heldigvis ikke. Endret 22. januar 2023 av sokrat
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #19 Skrevet 22. januar 2023 Synes det er litt sært og spekulativt at damer på FB ikke vil oppgi sivilstatus. Vet ikke hva som er viktig med å skjule akkurat det, da det er mer sannsynlig at du får uønsket oppmerksomhet ved ikke å oppgi at man er i et forhold. Jeg oppgir at jeg er i et forhold uten å oppgi hvem. Da holder jeg fortsatt en del privat, men signaliserer at jeg ikke er interessert i å bli kontaktet av menn som er ute etter noe mer. Ler av de damene som er så indignerte over uønsket oppmerksomhet og klager på stadige meldinger i innboksen og som allikevel unngår å ta det aller enkleste grepet for å fikse dette. Nemlig å gi verden beskjed om at du er opptatt. Neida, det er nok fortsatt en del frøkner der ute som liker oppmerksomheten, men knapt tør innrømme det for seg selv engang. Anonymkode: 37f54...708
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #20 Skrevet 22. januar 2023 sokrat skrev (7 minutter siden): Dessverre er datingapper bare skadelig for en høy prosentandel av menn. Da tror jeg hobbier er bedre, så får en heller fiske litt i samtalene om de er single eller ikke. Så ille er det nok heldigvis ikke. Det spørs nok hva en bruker. Det finnes litt mer enn Tinder. Anonymkode: 1e094...8f6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå