AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #1 Skrevet 22. januar 2023 Jeg er en jente på 23 som ble dumpet av eksen fordi han ville leve singellivet, han drar masse damer nå, jeg er den eneste blant venninnene som er singel nå, det er veldig bittert selvom jeg er en A-student ved universitetet, er veldig tett med min familie og har gode venninner…. Jeg klarer kun å tenke på det eneste jeg ikke har, og synes det er bittert at eksen drar masse damer nå, og nyter singellivet….. Anonymkode: 32975...6ef
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #2 Skrevet 22. januar 2023 Ja, det er bittert, men du får ikke gjort noe som helst med det! Bruk energi på ting du kan endre! Jobb med å få tilbake glede og selvtillit, kom deg ut, flørt og dans! Vipps, så er du ikke singel lenger Anonymkode: 99dca...3a4 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Æsj, for en ekkel fyr. Good riddance Anonymkode: b814d...470 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg klarer kun å tenke på det eneste jeg ikke har, og synes det er bittert at eksen drar masse damer nå, og nyter singellivet….. Anonymkode: 32975...6ef Her bør du endre tankegangen din. Vær glad for det du har: skolen, venner og familien. At du er singel er ikke negativt. Og han eksen din, vær glad du er kvitt en slik rundbrenner. Nyt singellivet du også. Gjør det du vil når du vil. Spis maten du ønsker, gå på konserter du ønsket, fokuser på skolen og utvikle deg og ditt liv. Anonymkode: b69ec...ee9 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 Han fortjener deg jo ikke så bortkastet energi å tenke på han. Anonymkode: fbb00...222 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #6 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Han fortjener deg jo ikke så bortkastet energi å tenke på han. Anonymkode: fbb00...222 Ja jeg vet det. Men hvis jeg hadde fått en ny kjæreste og han vært alene og bitter, hadde jeg ikke brydd meg overhodet. Anonymkode: 32975...6ef
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #7 Skrevet 23. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg er en jente på 23 som ble dumpet av eksen fordi han ville leve singellivet, han drar masse damer nå, jeg er den eneste blant venninnene som er singel nå, det er veldig bittert selvom jeg er en A-student ved universitetet, er veldig tett med min familie og har gode venninner…. Jeg klarer kun å tenke på det eneste jeg ikke har, og synes det er bittert at eksen drar masse damer nå, og nyter singellivet….. Anonymkode: 32975...6ef Bare vent. om noen mnd er nok rollene snudd på hodet 😌 men da må du være sterkt og si Nei💪🏻 de kommer som oftest krypende tilbake 😏 Anonymkode: 06ec0...f39 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #8 Skrevet 23. januar 2023 Nyt heller friheten og singellivet. Det innebærer så mye mer enn å «dra damer/gutter». Bruk ti-tiden på akkurat det du har lyst til og sett deg mål. Ha fokus på studier. Ha det fint sammen med familien. Kom deg ut på opplevelser med venninnene. Start en hobby. Spar penger til en tur osv. Jeg synes det er usexy med gutter/menn som er opptatt av å få seg mest mulig. Så la han holde på med å dyppe her og der. En sånn type fortjener ikke en som deg! Anonymkode: 0f3c3...f0d
AnonymBruker Skrevet 23. januar 2023 #9 Skrevet 23. januar 2023 Du trenger én mann som oppfører seg som folk. Ikke en tomsing som går fra deg fordi han vil ha flest mulig kvinner. Fokuser på dine egne mål og date kritisk. Eksen din var bortkastet tid, så prøv å unngå menn av samme ulla. Anonymkode: a6872...f60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå