Gå til innhold

Hvorfor er folk så negativ til tinder ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle i familien min er gift og har barn med folk de møtte på tinder. Jeg har også møtt kjæresten min på tinder 

De verste datene jeg noen gang har hatt var med folk jeg faktisk møtte tilfeldig på et sted, de var gale.
Poenget er at man kan møte på gale folk overalt Tinder er en fin app til å lete.. såklart kommer man over noen idioter her og der på tinder også, men mange prøver faktisk å finne kjærligheten der . 
Jeg er 25 år, til og med de på min alder leter etter forhold på tinder 

En huskeregel ihvertfall når man er på tinder er å ha tålmodighet og sette av tid!
Hvis man ikke har tålmodighet på tinder , da er det ikke vits engang. Som regel er det ingen match med første person man møter, og heller ikke den andre . Men da må man fortsette.

Good luck til dere single !

Never give up, jeg heier på dere

Anonymkode: 2a6ed...f2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hele greia blir kunstig. Prøvde meg på sukker for en god del år tilbake og det ble bare feil for meg.

Anonymkode: 367c1...85a

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg synes hele greia blir kunstig. Prøvde meg på sukker for en god del år tilbake og det ble bare feil for meg.

Prøvd sukker før, der var det mye rare folk😯 - ts

Skrevet

Ingen jeg kjenner har giftet seg eller truffet kjæresten på Tinder. De har truffet hverandre på "vanlig" vis og blitt kjent først. Har selv heller aldri vært på Tinder.

Anonymkode: c56de...60a

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ingen jeg kjenner har giftet seg eller truffet kjæresten på Tinder. De har truffet hverandre på "vanlig" vis og blitt kjent først. Har selv heller aldri vært på Tinder.

Anonymkode: c56de...60a

Kjenner utrolig mange også som møtte sine kjære på tinder.
Det er ikke vanlig lenger å møtes på «vanlig vis» Tinder er det nye vanlige 

Skrevet

Kjenner utrolig mange også som møtte sine kjære på tinder.

Tull :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tull :)

Spørs hvilken generasjon du er fra da...

Skrevet

Bestevenninna mi har data MYE gjennom Tinder i 5 år nå. Det blir ingenting ut av det. Maks tre dater. Enten blir hun bare faded ut, eller så er de.. klin gærne

Anonymkode: 89047...2bf

• Liker 3
Skrevet

Bestevenninna mi har data MYE gjennom Tinder i 5 år nå. Det blir ingenting ut av det. Maks tre dater. Enten blir hun bare faded ut, eller så er de.. klin gærne

Hvis hun bare har vært på 3 dates på 5 år, såklart mislykkes hun da.. Må jo gå oftere enn det

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis hun bare har vært på 3 dates på 5 år, såklart mislykkes hun da.. Må jo gå oftere enn det

Mange dates, maks tre dater per person. På ordentlig norsk. Hun har vært på stevnemøter med mange. Det blir aldri noe mer enn tre møter med hver person.

Anonymkode: eb592...780

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Mange dates, maks tre dater per person. På ordentlig norsk. Hun har vært på stevnemøter med mange. Det blir aldri noe mer enn tre møter med hver person.

Ja, stemmer.. Mange av datene går veldig bra. Det er hyggelig, flørten tone, mye smil og latter, men så hører hun ikke fra de. 

Vil anslå at hun møter 6-8 menn i måneden. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Da har hun møtt feil menn. Jeg møtte også utallige dårlige menn på tinder. Men møtte også mange bra 

Er sammen med en utrolig omsorgsfull og snill mann nå , da jeg sveipa Høyre så tenkte jeg: Han er akkurat den typen jeg ser etter😜 Vært sammen en del år nå

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Spørs hvilken generasjon du er fra da...

Javel? Trodde du mente Tinder var for alle generasjoner?

Jeg er født i '83.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Javel? Trodde du mente Tinder var for alle generasjoner?

Jeg er født i '83.

Nei siden du sa det var tull. Kan skjønne at 80-90 åringer synes det er tull Absolutt alle har tinder 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det har du vel ikke statistikk på? Jeg er helt enig i at Tinder og andre tjenester, har blitt vanlig, men ingen av dem hindrer folk fra å sosialisere på gammeldags vis samtidig. 

Tinder har vel begynt å tilpasse seg, men har tradisjonelt ikke fenget kvinner på partnerjakt.

Anonymkode: a094e...3c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Alle i familien min er gift og har barn med folk de møtte på tinder.

Alle i familien din faktisk. Moren og faren din også? 

Anonymkode: e590c...5ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Tror nok det er bestevenninna di som er problemet her. 

Anonymkode: e590c...5ef

• Nyttig 1
Skrevet

Folk som lykkes på Tinder er ikke negative. De negative er de som har misforstått hva man bruker Tinder til. De swiper for de tror de kan finne kjærligheten, men så er de ikke attraktive nok til å få matches. Og de matches de får er utelukkende for sex - fordi de ikke er attraktive nok til å bli vurdert for noe annet. 

Tinder er en app for å skaffe tilfeldig og uforpliktende sex. Forhold skaffer man seg ved å være sosial og skape relasjoner i sosiale kontekstert. 

Er man desperat etter forhold og under snittet utseendemessig så bruker man match.com

Anonymkode: d9dcf...296

Skrevet

For å svare på spørsmålet som stilles også. Jeg er ikke bare negativ til tinder, men jeg har vært der lenge og hatt lite hell. Med lite hell mener jeg at jeg har hatt mange likes, matcher, samtaler og noen møter. Etter fire år, kanskje, av og på har jeg endelig møtt en ordentlig fyr. 

Det negative med tinder er all ghostingen. Litt feil kanskje å kalle det ghosting når man ikke har møtt vedkommende, men når man har avtale date og så bare blir slettet er ikke det så kult. For veldig mange holder det med samtalen. De har ingen intensjoner om å møtes.mange bruker gamle bilder. Typ 10 år gamle. En del bruker også filter. Valgmulighetene er også uendelige, så det virker som det er vanskelig for folk å gå videre med kun en person. 

Nå har jeg slettet tinder og alle jeg har lagt til på snap. Det er jo utrolig stille på telefonen min nå. Et lite tomrom på en måte, så jeg kan forstå avhengigheten. 

• Hjerte 1
Skrevet

Det er naturlig at menn som ikke lykkes på Tinder er negative, dvs. får så få matcher at det er umulig å møte noen. Det gjelder en ganske stor andel, i alle fall 50%. Så har du kvinnene som matcher med de kjekke karene, reiser på date, puler og så gidder ikke karene mer, fordi de har ei ny dame å pule ventende. Det er kanskje ikke så artig for de fleste.

Det er naturlig at Tinder utvikler seg til å bli en sex-app. Fordi damene utelukker en så stor andel av karene, at det blir for fristende for de utvalgte å bare kjøre på. Hvorfor være i forhold, når de har ei ny ei hver helg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...