AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Hvordan skal jeg få han til å savne meg , og gnisten etter meg, han var sykt på i begynnelsen, nå er han nesten litt likegyldig , helt til vi treffes har samtale igjen da er han som dag 1 veldig på. Vil han savne meg om jeg bare forsvinner litt nå ? Anonymkode: dd3c7...42a
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Skrevet 21. januar 2023 Kan hende han ikke er interessert lenger, eller at han aldri oppriktig var interessert men bare ville prøve jakten for å se om han fikk deg. Ikke legg deg flat, ikke la han vite at han har deg rundt lillefingeren. Ikke kontakt han på noen uker, lev livet ditt og ikke tenk på hva han tror eller føler. Tar han kontakt så ikke gi han alt med en gang, hold igjen og se om han manner seg opp til å invitere deg på en ordentlig date eller om han bare er umoden og kjedechatter Anonymkode: efb08...03b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #3 Skrevet 22. januar 2023 Vær utilgjengelig, enten kommer han logrende, eller du er kvitt fyren. Jeg skjønner ikke hvorfor det er så ekstremt attraktivt med det du ikke har/kan få 🤔 Jeg datet en fyr i over to år, og han var hele veien tydelig på at han ikke ville noe seriøst (ærlig sak, men jeg var ganske hekta). Han sendte nesten aldri melding først, og i løpet av de to++ årene var det kanskje et par romantiske meldinger, han var vel redd jeg skulle få noen ideer. Han dumpet meg til slutt da han traff ny dame. De er i et tilsynelatende seriøst forhold (forhold på FB og kjærestebilde på mobilen, the works). Jeg tok ikke kontakt i ettertid, kom raskt over ham. Unnet ham faktisk å være forelsket. Vi møttes ute etter et år, og nå er det plutselig meldinger ukentlig fra ham, kysse/hjerteemojis og han vil treffes (for sex selvfølgelig, jeg har ingen illusjoner der). Jeg er over hektet, men sexen var fantastisk, så nå kjenner jeg litt på «you owe me» og lar ham holde på, med litt lunken deltakelse fra min side (og jeg tekster aldri først 😄). Hva feiler det folk!? Anonymkode: 8fb65...173 1
Ellah Skrevet 22. januar 2023 #4 Skrevet 22. januar 2023 Kan jo hende han føler seg tryggere på deg så han ikke behøver å være på hele tiden. Se om han tar mer kontakt om du virker litt likegyldig en stund. Han jeg dater har blitt mye dårligere på meldinger, men om jeg ikke sender noe på noen dager så merker jeg fort at han savner meg. 1
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #5 Skrevet 22. januar 2023 Ellah skrev (29 minutter siden): Kan jo hende han føler seg tryggere på deg så han ikke behøver å være på hele tiden. Se om han tar mer kontakt om du virker litt likegyldig en stund. Han jeg dater har blitt mye dårligere på meldinger, men om jeg ikke sender noe på noen dager så merker jeg fort at han savner meg. Du er den første her inne som ikke umiddelbart roper «HAN ER IKKE INTERESSERT!» Jeg tenker og at når en person blir tryggere på en, så trenger de ikke denne desperate meldingsutvekslingen konstant. Anonymkode: 72cf8...49c 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå