AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #1 Skrevet 21. januar 2023 Jeg har holdt på meg en fyr i snart en mnd nå (vi har også kjent hverandre i et år før vi begynte å holde på) og jeg liker han veldig godt. Han er fantastisk, og jeg føler jeg kan si jeg allerede er glad i han, spesielt siden vi har kjent hverandre en stund i forkant. Vi er ikke sammen enda, og har ikke avtalt å være eksklusive, men føler det ligger litt i korta likevel. I går var jeg på fylla med kollegaene mine, og han ene spurte om å være med meg hjem (jeg er altfor naiv av meg og trodde på ekte han mente det da han sa han trengte et sted å sove, sånn på sofaen liksom). Jeg vet ikke hvorfor i all verden jeg sa ja til det. Og da han ville ligge med meg stoppet jeg han ikke. Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke sa noe, jeg var skikkelig full, selv om det ikke er en unnskyldning. Har aldri tenkt at jeg ville ligge med han før og tenker det heller ikke nå. Er ingen seksuell tiltrekning der fra min side, men jeg har ikke så mange venner på jobb og tror fulle meg i øyeblikket ble glad for at han plutselig var så interessert i meg. Føler meg som et forferdelig menneske. Det var ikke et bra ligg en gang, jeg følte meg dum hele tiden og alt jeg klarte tenke på mens vi gjorde det var at det føltes helt feil. Jeg vet at jeg ikke er sammen med fyren jeg holder på med enda, men jeg føler likevel at jeg har vært utro, i det minste veldig dum. Burde jeg si det til han? Eller skal jeg late som ingenting for å ikke ødelegge det vi har? Er det å ikke si sannheten med på å ødelegge et potensielt sunt og trygt forhold, eller er det bedre for han å ikke vite? For meg gjorde dette meg bare enda mer sikker på at jeg vil være med han og ingen andre. Jeg vet likevel at jeg hadde blitt kjempe lei meg om rollene var snudd, og får så dårlig samvittighet. Anonymkode: 48e98...e89 5
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #2 Skrevet 21. januar 2023 Ikke si noe! Glem dette, pakk det vekk og aldri ta det frem igjen. Og jobb med selvfølelsen din. Anonymkode: 9cc0c...e85 8 2
Diezel Skrevet 21. januar 2023 #3 Skrevet 21. januar 2023 Litt av et svar over her.. slik jeg leser det er det en miks av fylla har skylda, du var egentlig for full og han burde ikke gjort noe, mangel på grenser hos deg (det må du vel kanskje jobbe med..) du risikerer å miste fyren helt klart men hvis du ikke sier noe gnager det kanskje på deg og du får ikke et helt åpent ærlig forhold.. 5 1
svartkatt Skrevet 21. januar 2023 #4 Skrevet 21. januar 2023 Du trenger ikke si noe, med mindre det kommer opp, eller hvis du ikke greier leve med å ikke si noe. Forøvrig hadde jeg unngått for mye alkohol i fremtiden, ihvertfall i nærheten av folk du ikke vil ha sex med. 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #5 Skrevet 21. januar 2023 Veldig flott, Ts🙃 Anonymkode: c05bd...cec 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #6 Skrevet 21. januar 2023 Legg det bak deg. Du er ikke eksklusiv med han du dater, så ingen skade skjedd. Shit happens! Og du har lært av det🥰 Anonymkode: ac36f...c27 3
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #8 Skrevet 21. januar 2023 Dere er jo ikke ekslusive, så ser ikke problemet. Jeg skjønner at du føler deg kjip, men du har jo ikke gjort noe galt. Anonymkode: b88c0...bee 1
Vera Skrevet 21. januar 2023 #9 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): For meg gjorde dette meg bare enda mer sikker på at jeg vil være med han og ingen andre. Jeg vet likevel at jeg hadde blitt kjempe lei meg om rollene var snudd, og får så dårlig samvittighet. Her har du vel svaret ditt? Behandle andre som du vil bli behandlet selv. Og kutt for all del ut alkoholen..du fremstiller deg selv som en viljeløs dukke. 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #10 Skrevet 21. januar 2023 Du trenger ikke si noe, du er ikke utro og dere har ikke definert dere som et par. Sier du noe kommer du garantert til å ødelegge. Du skylder han ikke å si ifra Anonymkode: fb2df...dc5 1 1
norw Skrevet 21. januar 2023 #11 Skrevet 21. januar 2023 Det er nok vanlig, folk mener at man står fritt til å ligge med andre inntil man har blitt enige om noe annet osv, men det ville ikke vært greit for meg. Du kan ta sjansen på at han ikke får greie på det, men hva om det kommer fram om et halvt år, to år? Hvor mye vil det gnage? 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #12 Skrevet 21. januar 2023 tja. hadde du vært mann, så ville KG halshugget deg for det du gjorde. Anonymkode: d05a7...292 5 2
Rosakatt Skrevet 21. januar 2023 #13 Skrevet 21. januar 2023 Går det bra med deg, sånn bortsett fra at du tenker på han du dater? Det høres ikke ut som om du egentlig ville ligge med han fra jobben 1 1
tussi680 Skrevet 21. januar 2023 #14 Skrevet 21. januar 2023 Hvorfor holder folk på sånn? Tenk med hue i edru tilstand, det du havner i, får du igjen for. 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #15 Skrevet 21. januar 2023 Min mann gjorde det samme mens vi datet, sa ingenting om det, men anga han var testet for kjønnssykdommer (og jeg) før vi hadde sex uten kondom. Endte med at vi begge fikk klamydia. Han benektet alt av utroskap osv. Men nå mange år senere, hvor ting er vanskelig og vondt mellom oss av mange grunner, og det med klamydia plaget meg, så angir han at han hadde et ons med ei mens vi datet. Synes det har vært sårt. Anonymkode: d05af...b1a 2
Andro Skrevet 21. januar 2023 #16 Skrevet 21. januar 2023 (endret) Et dumt valg, men det er ikke andre enn du som har noe med det. Hold kjeft, og legg innsatsen der følelsene dine er. Endret 21. januar 2023 av Andro
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #17 Skrevet 21. januar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg har holdt på meg en fyr i snart en mnd nå (vi har også kjent hverandre i et år før vi begynte å holde på) og jeg liker han veldig godt. Han er fantastisk, og jeg føler jeg kan si jeg allerede er glad i han, spesielt siden vi har kjent hverandre en stund i forkant. Vi er ikke sammen enda, og har ikke avtalt å være eksklusive, men føler det ligger litt i korta likevel. Hans feil. Man vet om man vil være sammen med noen før det går over et år. Bare hold kjeft om det som skjedde, han bryr seg ikke nok om deg til å bry seg uansett. Anonymkode: be130...6a1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #18 Skrevet 21. januar 2023 Du dater en og så lå du med en annen som du ikke hadde lyst på. På tide å korke flaska. Anonymkode: 43836...9b6 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #19 Skrevet 21. januar 2023 Du bør si det. Blir mye styggere når det kommer frem senere. Anonymkode: fdd64...fa0 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2023 #20 Skrevet 21. januar 2023 Ikke si noe! Hva vil du oppnå med å si det? Tenk iallfall gjennom hva du ønsker å oppnå med å dele det før du åpner brødkassa. Anonymkode: 9cc0c...e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå