Anciol Skrevet 21. januar 2023 #61 Skrevet 21. januar 2023 (endret) Bind, kattesnop, shampoo, deodorantspray Endret 21. januar 2023 av Anciol
Jocelynn Skrevet 21. januar 2023 #62 Skrevet 21. januar 2023 Denivit tannkrem Listerine tannskyllemiddel
every woman Skrevet 21. januar 2023 #63 Skrevet 21. januar 2023 by Veira sjampo, hårfarge (Loreal U), barberblader til Venus, såper, håndkrem og bodylotion, tannkrem, el-tannbørste og børstehoder, silikonhæler til sko, strømpebukser, leppepomade, lipgloss, WC-blokk, oppvaskmiddel, tran, peanøttsmør (det som heter Paradiso er helt utrolig godt), godteri som ikke finnes her fra før.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #64 Skrevet 22. januar 2023 Kjenner ikke til butikken, har bare gått forbi, men er det slik at alt der inne er billigere enn alle andre steder? Hvis det er slik, da skal jeg begynne å handle der. Elsker tilbud! Anonymkode: 51bf3...57b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #65 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kjenner ikke til butikken, har bare gått forbi, men er det slik at alt der inne er billigere enn alle andre steder? Hvis det er slik, da skal jeg begynne å handle der. Elsker tilbud! Anonymkode: 51bf3...57b Absolutt alt er ikke billigere og man må sjekke om pakkestørrelsen er den samme som den man sammenligner med, men det meste er billig. Anonymkode: 16c5e...5a7
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #66 Skrevet 22. januar 2023 Jeg kjøper det meste av hygieneprodukter og til renhold der. De har godt utvalg og bra priser. Ellers kjøper jeg smokker fra mam der også, får med en ekstra smokk for samme pris som på rema, eller litt billigere faktisk. Jeg kjøper ofte smash og. Det tror jeg egentlig ikke er billigere om jeg hadde sett på kilopris. Er 20 kr, men posen er liten. Jeg spiser til posen er tom uansett, så bare bra den ikke er alt for stor 😅 Anonymkode: 54a18...e61
Million Skrevet 22. januar 2023 #67 Skrevet 22. januar 2023 (endret) Noe sjokolade, hårfargen jeg bruker (Garnier Nutrisse) og ellers litt shampo, dusjsåper, flytende håndsåpe og lady-shaver/barberblad osv. Det blir av og til noe ekstra, som tyggepinner til hunden eller en bbq-saus eller noe til sønnen min. Kommer an på hva jeg får øye på underveis i butikken 😛 Hårfargen for eksempel, er jo halv pris hos Normal i forhold til andre steder den selges. Ganske utrolig. Endret 22. januar 2023 av Million
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #69 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Har også lagt merke til det. Vet det ikke var teamet i tråden, men siden mange har dårlige råd nå, så er det ho greit å vite at man som oftest burde styre unna vitus apotek. Ofte koster ting der dobbelt så mye som apotek 1 (spesielt hvis du handler med klikk og hent.) Anonymkode: e606c...f5b Dette gjelder alle fysiske apotek-utsalg, ikke bare Vitus. F eks er jo nesespray og smertestillende tabletter billigere i dagligvarebutikkene. Jeg handler kun reseptvarer på apoteket, alt annet er latterlig dyrt der. Anonymkode: 21aff...ba3 2
Puff Skrevet 22. januar 2023 #70 Skrevet 22. januar 2023 Såper, tannbørste, tannkrem, alt til hår, ansiktsmasker, munnskyllemiddel, noen ganger litt snop
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #71 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Dette gjelder alle fysiske apotek-utsalg, ikke bare Vitus. F eks er jo nesespray og smertestillende tabletter billigere i dagligvarebutikkene. Jeg handler kun reseptvarer på apoteket, alt annet er latterlig dyrt der. Anonymkode: 21aff...ba3 Ikke enig. Paracet er f.eks. billigere på apotek1 enn i dagligvarebutikkene for meg, i hvert fall med klikk og hent. Men finnes andre apotek på nettet hvor det er enda billigere, men gidder ikke handle der hvis jeg ikke skal ha noe annet (pga frakt) Prisen på reseptvarer varierer også hos apotek. Anonymkode: e606c...f5b
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #72 Skrevet 22. januar 2023 Noen som vet sånn ca. hva lillashampooen til Fudge koster der? 😊 Anonymkode: e606c...f5b
Cordelia Skrevet 22. januar 2023 #73 Skrevet 22. januar 2023 Shampo og balsam. Hårolje. Bodylotion. Diverse vaskesaker. De har ofte inne plastfrie alternativer av diverse.
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #74 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Er tamponger billigere på Normal enn hver andre pakke gratis på Kiwi? Anonymkode: 21aff...ba3 Dyrere på Normal Anonymkode: 59d78...bbd
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #76 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 0.23): Vil gjerne ha tips om ekstra gode kupp hos Normal. Her i huset bruker alle Mentholatum leppomade, som koster fra 80 kr og mer på apotekene. Hos Normal koster den rett under 30 kr, mener jeg å huske, hvertfall ikke over 40, så det er under halv pris hos Normal. https://www.vitusapotek.no/sminke-og-makeup/lepper/mentholatum-lipbalm/p/903117 Anonymkode: 21aff...ba3 Kjøper Vanish for flekker, de produktene er litt billigere på Normal. Og Pukka kjøper jeg, litt godteri. Kjøper ikke noe særlig der for å være ærlig, både sminke og slike ting som de har inneholder ofte mye parfyme og tilsetningsstoffer som jeg holder meg unna. Bruker hudpleie, dusjsåpe osv - uten parfyme og andre stoffer, ergo; økologisk og naturlig. Dette tilbyr dem ofte ikke på slike butikker Anonymkode: 7b7df...038
Avstand Skrevet 22. januar 2023 #77 Skrevet 22. januar 2023 Jeg har kjøpt ECOVER vaskemiddel der. Kostet 45kr det samme koster 110kr hos Meny!!
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2023 #78 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 21.1.2023 den 15.13): Er tamponger billigere på Normal enn hver andre pakke gratis på Kiwi? Anonymkode: 21aff...ba3 Jeg vet ikke hvor mye tamponger koster på Normal, men jeg kjøper tamponger på Coop og betaler 4,00 kr for 32 stk. De koster vanligvis 8,80 kr, men jeg kjøper når jeg får 4 kr i rabatt (tror det er annen eller tredje hver måned). Da pleier jeg som regel å kjøpe to pakker, og har da en god stund. Anonymkode: 84b6f...7f5
jukkapalme Skrevet 22. januar 2023 #79 Skrevet 22. januar 2023 Dove deo Håndsåpe Sheetmasker fra garnier Øyepads i boks fra Pure & Care (overraskende gode) Sensodyne tannkrem Hårstrikker Bomullspads Q-tips med spiss ende (perfekt bla. til å fjerne mascarasøl om man skulle søle litt med mascaraen) Kule sokker Kaffesirup Krydder Nutella i små glass (får aldri spist opp de store de selger på kiwi osv uansett selv om de sikkert har lavere kilopris Snapple Reeses sjokolade Godis som de ikke har andre steder Små potetgullposer
jukkapalme Skrevet 22. januar 2023 #80 Skrevet 22. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Noen som vet sånn ca. hva lillashampooen til Fudge koster der? 😊 Anonymkode: e606c...f5b Så den til 149 kr sist jeg var der 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå