Gå til innhold

Hun holder meg på gress, sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun er samboer, har barn, men sier hun er på vei ut. Ok, det stemmer kanskje, de har solgt hytta. Jeg holder meg litt unna, tenker hun kan kontakte meg når hun er ute. Liker henne godt, vi kan prate om det meste. Jeg vet hun liker meg, det har hun sagt. Det at hun sender meg meldinger ca annenhver dag er kun for å holde meg varm, sant? På gress?

Anonymkode: e2d83...33a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja men det kan godt være å holde deg varm for at du skal se at ord og handling matcher, at hun er interessert i deg som hun sier. Bare at ting passer dårlig akuratt nå. 

Trenger ikke være vondt ment eller at hun bare leker med deg. 

Spør hun davel, hva hun ser for seg og når og si at du ikke er interessert i å holdes på gress om det ikke kan utvikle seg. 

Anonymkode: a7bf1...a4e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hun er samboer, har barn, men sier hun er på vei ut. Ok, det stemmer kanskje, de har solgt hytta. Jeg holder meg litt unna, tenker hun kan kontakte meg når hun er ute. Liker henne godt, vi kan prate om det meste. Jeg vet hun liker meg, det har hun sagt. Det at hun sender meg meldinger ca annenhver dag er kun for å holde meg varm, sant? På gress?

Umulig å si.

Skrevet

Det er jo ikke feil av henne å holde deg varm, hvis det er en midlertidig tilstand, og hun virkelig vil ha deg. 

Det som er feil, er jo hvis hun kun bruker deg for oppmerksomhet, men innerst inne vet at hun blir værende. 

Det tredje alternativet, er at hun planlegger å gå, men så ombestemmer seg. 

Uansett er det jo du ts, som må avgjøre hva du vil være med på. 

Anonymkode: fb993...a66

• Liker 3
Skrevet

Det er komplisert å gå fra en familie. Trenger ikke bety at du er på gress.

Anonymkode: 528df...14a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Det er komplisert å gå fra en familie. Trenger ikke bety at du er på gress.

Hvor lenge skal jeg vente? Vi begynte å snakke for et år siden snart. Burde jeg holde meg i bakgrunnen og la henne styre hvor mye kontakt vi skal ha? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor lenge skal jeg vente? Vi begynte å snakke for et år siden snart. Burde jeg holde meg i bakgrunnen og la henne styre hvor mye kontakt vi skal ha? 

1 år? Nei det hadde jeg ikke gidda... hva med å si at nå har det snart gått 1 år og jeg kommer til å fortsette å treffe andre så lenge hun ikke klarer å avslutte det hun har... jeg tror at hun holder deg på gress..

• Liker 2
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (32 minutter siden):

1 år? Nei det hadde jeg ikke gidda... hva med å si at nå har det snart gått 1 år og jeg kommer til å fortsette å treffe andre så lenge hun ikke klarer å avslutte det hun har... jeg tror at hun holder deg på gress..

Til hennes forsvar var det først i høst det begynte å skje ting mellom oss, og fordi hun bor et stykke unna, treffes vi sjelden.

Skrevet

1 år er lenge. Min gav meg at han skulle være ute at forholdet etter 1,5 år. Jeg ventet 3,5 år. Ingenting skjedde. De bor fremdeles sammen, 3 år siden nå. Men han var mann da….

Anonymkode: 4fbf2...257

Skrevet

Tjener du mer penger enn mannen hennes?

Anonymkode: f58b5...04a

Skrevet

Et år går fort, og det gjør to og tre også, det vet jeg alt om. Hun mistet kanskje interessen etterhvert, eller bare innså at hun ikke greide å gå, men i hvertfall var det hun som hadde styrken til å avslutte, for vår del. 

Siden dere prater om det meste, så er det innafor å spørre hvor hun er i prosessen, hvem som vet, og hvilke konkrete steg som er gjennomført. Handlinger trumfer ord og planer. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tjener du mer penger enn mannen hennes?

Anonymkode: f58b5...04a

Vet ikke, men jeg tjener godt, så jeg antar det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Et år går fort, og det gjør to og tre også, det vet jeg alt om. Hun mistet kanskje interessen etterhvert, eller bare innså at hun ikke greide å gå, men i hvertfall var det hun som hadde styrken til å avslutte, for vår del. 

Siden dere prater om det meste, så er det innafor å spørre hvor hun er i prosessen, hvem som vet, og hvilke konkrete steg som er gjennomført. Handlinger trumfer ord og planer. 

Det er nesten alltid hun som kontakter meg. En link. Et bilde. Noe gøy som har skjedd. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vet ikke, men jeg tjener godt, så jeg antar det. 

Det er ikke pengene det står på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Til hennes forsvar var det først i høst det begynte å skje ting mellom oss, og fordi hun bor et stykke unna, treffes vi sjelden.

Litt rart å gå fra mannen for en man ikke kjenner så godt da. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Litt rart å gå fra mannen for en man ikke kjenner så godt da. 

Hvis hun går, så går hun vel til seg selv. At hun har en potensiell kandidat på lur, kan jo være en trygghet, men kanskje er han bare tidtrøyte og positiv oppmerksomhet for henne. Jeg tror ikke ts er grunnen til at hun satte det i gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...