Gå til innhold

Bare tull at norske menn ikke kan få kvinner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser her på KG at det er menn som klager over at de ikke får kvinner. Dette er bare tull, i hvert fall hvis man er villig til å søke utenfor landet. Nå er det f eks tusenvis eler titusenvis av unge, vakre ukrainske kvinner som gjerne vil ha en norsk mann. Ukrainske kvinner er også som regel gode ektefeller og mødre. De er vanligvis ikke så opptatt av kvinnesak og feminisme som norske kvinner. Dette gjelder også for kvinner fra de fleste andre land, som Thailand, Fillipinene, Russland osv.

Ellers er det ikke noe problem å få en norsk kvinne, hvis man er villig til å gå litt ned på kravene når det gjelder alder og utseende. Det er titusenvis, eller kanskje hundretusenvis av norske kvinner som går alene. Ugifte mødre er ofte på jakt etter en mann som støtte, kanskje spesielt nå når det er vanskelige tider.

Så som mann så skal du være noe helt usedvanlig gammel og stygg, eller ha andre mangler, dersom du ikke klarer å får tak i en kvinne. Menn som går alene, gjør det nesten alltid fordi de foretrekker å være alene.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er russisk og har mange ukrainske og russiske venninner. Kjenner også flere fra Thailand. Nei, vi er ikke tause dørmatter som tar unna alt husarbeid og slaver for mannen vår. Nope. I tillegg har ukrainske og russiske damer ofte helt annet temperament enn norske. Vi er mer direkte, går oftere i klinsj og er ikke redd for konflikt. De fleste av ukrainske og russiske damer er høyt utdannet, og vil aldri akseptere å være husmor for en gjengs norsk mann som ikke får seg en norsk dame.

Det er også noe utrolig kynisk å skrive om "titusenvis av unge, vakre ukrainske kvinner som gjerne vil ha en norsk mann". Nei, det er ikke det de fleste av dem vil ha. De vil returnere til sine kjærester og ektemenn og finne dem i live. 

Anonymkode: 6ece4...527

Ja, det er noe usmakelig over det, opportunistisk. Så flaks at det ble krig så TS og likesinnede kan egle seg innpå flyktninger, liksom.

Anonymkode: 890d9...3df

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er russisk og har mange ukrainske og russiske venninner. Kjenner også flere fra Thailand. Nei, vi er ikke tause dørmatter som tar unna alt husarbeid og slaver for mannen vår. Nope. I tillegg har ukrainske og russiske damer ofte helt annet temperament enn norske. Vi er mer direkte, går oftere i klinsj og er ikke redd for konflikt. De fleste av ukrainske og russiske damer er høyt utdannet, og vil aldri akseptere å være husmor for en gjengs norsk mann som ikke får seg en norsk dame.

Det er også noe utrolig kynisk å skrive om "titusenvis av unge, vakre ukrainske kvinner som gjerne vil ha en norsk mann". Nei, det er ikke det de fleste av dem vil ha. De vil returnere til sine kjærester og ektemenn og finne dem i live. 

Amen! 

Anonymkode: bd1f4...98a

• Liker 7
Skrevet

Moderne trafficing, altså?

Anonymkode: 33c6e...857

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
amit skrev (3 timer siden):

Jeg ser her på KG at det er menn som klager over at de ikke får kvinner. Dette er bare tull, i hvert fall hvis man er villig til å søke utenfor landet. Nå er det f eks tusenvis eler titusenvis av unge, vakre ukrainske kvinner som gjerne vil ha en norsk mann. Ukrainske kvinner er også som regel gode ektefeller og mødre. De er vanligvis ikke så opptatt av kvinnesak og feminisme som norske kvinner. Dette gjelder også for kvinner fra de fleste andre land, som Thailand, Fillipinene, Russland osv.

Ellers er det ikke noe problem å få en norsk kvinne, hvis man er villig til å gå litt ned på kravene når det gjelder alder og utseende. Det er titusenvis, eller kanskje hundretusenvis av norske kvinner som går alene. Ugifte mødre er ofte på jakt etter en mann som støtte, kanskje spesielt nå når det er vanskelige tider.

Så som mann så skal du være noe helt usedvanlig gammel og stygg, eller ha andre mangler, dersom du ikke klarer å får tak i en kvinne. Menn som går alene, gjør det nesten alltid fordi de foretrekker å være alene.

Du nevner ukrainske kvinner…

Nå er jeg ikke intimt kjent med ukrainsk kultur, men jeg vet ganske nøyaktig tidspunktet da all feminisme forsvant fra Titanic: Natt til 15. april 1912. Og det hadde noe med et isfjell å gjøre.

Feminisme er et overskuddsfenomen. Kvinners klaging over tradisjonelle kjønnsrollemønstre har en tendens til å stilne idet fiendtlige panservogner begynner å rulle inn over landets grenser.

Ikke mye gnål om "giftig maskulinitet" da lenger.

Så nøyaktig hvor tradisjonelle disse ukrainske damene vil vise seg å være ser vi nok med tiden,

Endret av ClausSaus
  • Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Ja, det er noe usmakelig over det, opportunistisk. Så flaks at det ble krig så TS og likesinnede kan egle seg innpå flyktninger, liksom.

Dette blir vel litt feil. Ukraina har vært Europas Thailand/Filippinene i mange år, og lenge før krigen kom. Årsakene er nok de samme; stor fattigdom og elendige levekår.

Anonymkode: 920d0...6ea

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Dette blir vel litt feil. Ukraina har vært Europas Thailand/Filippinene i mange år, og lenge før krigen kom. Årsakene er nok de samme; stor fattigdom og elendige levekår.

Anonymkode: 920d0...6ea

Kanskje, men det har absolutt trappet kraftig opp siden krigen startet. Det har jo blitt skrevet en del om i media, norske menn som oppsøker flyktningemottak for å få kontakt med ukrainske damer. Og ikke minst økning i ukrainske prostituerte, som en del norske menn gjerne kjøper av.

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kanskje, men det har absolutt trappet kraftig opp siden krigen startet. Det har jo blitt skrevet en del om i media, norske menn som oppsøker flyktningemottak for å få kontakt med ukrainske damer. Og ikke minst økning i ukrainske prostituerte, som en del norske menn gjerne kjøper av.

Og det sier alt om disse mennene - DETTE er grunnen til at de ikke får seg dame i Norge. De er rett og slett creepy, når de dukker opp foran flyktningmottak med enker/foreldreløse tenåringsjenter/kvinner som har mistet sine sønner/damer som sitter her og bekymrer seg for ektemannen sin i hjemlandet. 

• Liker 6
  • Nyttig 9
Skrevet

Nei det er ikke sånn det fungerer, kvinnene i Ukraina er offerer for krig, kvinnene i Thailand lever i fattigdom. Dere griser som ikke får kjæreste i Norge skal ikke utnytte kvinner fra andre land! det er ikke greit!. Dere blir valgt bort av en grunn. Hvis du som mann lærer deg gode verdier og jobber med deg selv kan du få en flott dame, men kvinner i vanskeligsituasjoner skal ikke utnyttes!.

Anonymkode: b25be...e44

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet
amit skrev (3 timer siden):

Men hvorfor vil menn ha en kvinne som vil være med  han bare for å få et tryggere liv, mer penger etc? At det er siste utvei for de- å finne en mann de ikke liker men for å få et mer trygt liv?(til statsborgerskapet er i boks og de kan skille seg). Mange kvinner derfra later kanskje som de er føyelige i begynnelsen for å lure mannen til å tro at de har fått en kone uten egne meninger? Og nå som situasjonen er enda verre i Ukraina kan menn finne seg kvinner som er i en desperat situasjon??? 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Takk for at du satte denne idioten på plass. Det funker bedre når det kommer fra en russisk kvinne. Hilsen norsk kvinne.

Anonymkode: 3c615...df2

• Liker 13
Skrevet

Nei, de aller fleste menn må ikke søke utenlands eller «senke kravene» for å få seg dame; de må ta seg selv i nakken og endre seg i henhold til kvinners ønsker.

M42

Anonymkode: 36369...241

• Liker 15
  • Nyttig 1
Skrevet
amit skrev (9 timer siden):

Du har virkelig peiling 🤪 Jeg ser på ukrainske kvinner som sterke og absolutt ikke som dørmatter. De ville nok ikke hatt en med sånne holdninger som deg. 

Anonymkode: c7378...427

• Liker 6
Skrevet

Ts er både kvinnefiendtlig og rasistisk.

• Liker 10
Skrevet

De kvinnene fra Øst-Europa som jeg kjenner, ts, de hadde gitt deg en på tygga for å ha meninger som dette og for å forsøke plassere de i bås. Jeg pleier som regel ikke å diskutere person her på KG, men jeg har likevel lyst til å si dette til deg: Skam deg. Du er kvinnefiendtlig og rasistisk, og dette oppgulpet av et innlegg er blant det verste jeg har lest på Kvinneguiden på en lang stund. 

9 hours ago, amit said:

Jeg ønsker også å påpeke at visse meninger gjør at en plutselig blir gående alene. Verdt å tenke på.

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Vixella skrev (2 timer siden):

De kvinnene fra Øst-Europa som jeg kjenner, ts, de hadde gitt deg en på tygga for å ha meninger som dette og for å forsøke plassere de i bås. Jeg pleier som regel ikke å diskutere person her på KG, men jeg har likevel lyst til å si dette til deg: Skam deg. Du er kvinnefiendtlig og rasistisk, og dette oppgulpet av et innlegg er blant det verste jeg har lest på Kvinneguiden på en lang stund. 

Jeg ønsker også å påpeke at visse meninger gjør at en plutselig blir gående alene. Verdt å tenke på.

Det er vel en av de manglene hun viser til. Stygg kan man også være innvendig. 

• Liker 1
Skrevet

TS,

Den var du ikke heldig med 😂

Anonymkode: ee0df...611

• Nyttig 3
Skrevet

Trodde dette kom til å bli trivelig lesning, noen som ville normalisere kjærlighet til alle dem som tror den er utilgjengelig på livsstid på grunn av kvinners rettigheter..Men nei

• Liker 7
Skrevet

ALLE menn kan få seg dame, men ikke alle kan få en smellvakker bimbo på 25.

Menn som sliter med dette er de som sikter for høyt og velger bort alle damer de hadde passet best sammen med til fordel for å kjempe med alle andre menn om en minigruppe med kvinner.

Jeg har hørt på min andel med menn som klager over å ikke finne noen, og alle(absolutt ALLE) har hatt muligheter, men de tar ikke mulighetene som kommer og vil heller grave seg ned i selvmedlidenhet fordi de ikke får den fineste dama.

Anonymkode: 1565b...dc6

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...