AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Lurer på om en kompis av meg liker meg.. i fjor januar ble det slutt mellom meg og exen min. Kompisen min var veldig opptatt om vi hadde kontakt og mente jeg bare burde kutte kontakt. I juni hadde jeg innflytningsfest. Kompisen min spurte meg mange spørsmål (drakk også mye alkohol) og ble litt igjen etter alle hadde gått. Men sa ingenting spesielt mens han var hos meg alene og jeg ba han om å dra (for var litt sliten). Etter den episoden har han vært veldig rar mot meg. Møter ikke alltid opp på alle sosiale samkomster vi har hatt og hvis han har kommet har han nesten ikke snakket med meg eller vært mye på mange av jentevennene mine. Hvis han har snakket med meg har kan bare snakket om at den personen liker meg, eller den personen liker meg (ofte mennesker jeg har så vidt snakket med). Denne uken møtes vi alene og det var veldig hyggelig. Han spurte igjen om jeg hadde noe kontakt med exen min, og var veldig interessert i å spørre meg masse personlige spørsmål (familie og interesser osv.) vi hadde det veldig fint sammen og det var veldig koselig. Han har ikke sagt noe etter vi møttes og er heller ikke den første til å starte samtaler.. men skjønner meg ikke helt på han! Liker han meg eller bare inbiller jeg meg det? Anonymkode: e7778...f53
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå