Gå til innhold

Spiller dere litt kostbar i begynnelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en tendens til å ønske mye kontakt og trygging i begynnelsen og det har ikke funket så bra. 

Hører at det er lurt å spille litt kostbar. Noen tips til hvordan? 

Anonymkode: 4ffe8...a3a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer ikke skjule at jeg liker noen og tar ikke sjansen på å leke kostbar så han forsvinner. Men tar aldri initiativ overhode, svarer på en måte så mannen vet jeg er interessert og gjør meg tilgjengelig i en ellers så hektisk timeplan. 

Anonymkode: 578ff...9f5

Skrevet

Jeg er kostbar. Veldig skeptisk til fremmede menn på sjekker'n, og tar det svært sakte.
Men de gangene jeg har havna i lange, gode forhold har det starta med at vi har kasta oss over hverandre samme kveld som gnisten tentes 😄 (kjente dem fra før)

• Nyttig 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Klarer ikke skjule at jeg liker noen og tar ikke sjansen på å leke kostbar så han forsvinner. Men tar aldri initiativ overhode, svarer på en måte så mannen vet jeg er interessert og gjør meg tilgjengelig i en ellers så hektisk timeplan. 

Glemte å svare på tips. Vis at du har er liv og vær i en passiv men samtidig flørtende energi som viser interesse men at du overhode ikke trenger han

Skrevet

Nope, forholdet vårt begynte med et ONS. Nå har vi vært gift i 20 år 😂

Anonymkode: e1f34...b9d

Skrevet

Gi han tid til å være mann. Vis engasjement og interesse når han tar kontakt, men la han planlegge dates og be deg ut, ikke omvendt. Hvert fall helt i starten. 

Sier mye om hans karakter samt interesse om du lener deg litt tilbake. Det er også veldig lite attraktivt med en person som viser usikkerhet eller desperasjon, uansett om det er en mann eller kvinne. 

Anonymkode: 9e4e4...96c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...