marsvin Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Dater en mann nå som er helt nydelig personlighetsmessig, og han er kjekk. like interesser, syn på livet, samme musikksmak og humor, like introvert/ekstrovert som meg og ja.. mye som er veldig bra med han, og jeg burde anse meg selv heldig som har en sånn fyr interessert i meg. Problemet oppsto derimot med der fysiske. Vi kysset og hadde sex sist, og det var helt bånn. han kysser meg på en veldig rar måte, går ikke å kline med han. Det et også det værste ligget jeg har hatt 😅 bare bånnet meg og liksom tok rennafart bakover for hvert støt. var veldig nervøs og anspent og, merket jeg. og så et han vanilje, jeg er veldig kinky og glad i å bli dominert. At han ikke hadde selvtillit når det kom til sex var derfor litt turn off for meg. Meen.. uff. Han er jo så bra og jeg lurer på om det er flere som har opplevd startvansker ift. sex i et forhold, men at det går ann å «lære opp» en annen og at det blir bedre? ville du droppet hele mannen eller forsøkt litt til?
svartkatt Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 (endret) Du kan snakke med fyren om kyssingen og sexen. Lære han opp. 😇 Men når du sier det var turnoff og dere er på forskjellige plan skjønner jeg nesten ikke at du gidder. Finner bare ut om det kan bedre seg ved å prøve! Edit. Rettet opp. Leste feil. Endret 19. januar 2023 av svartkatt 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 svartkatt skrev (1 minutt siden): Du kan snakke med fyren om kyssingen og sexen. Lære han opp. Trodde dere dominerende damer likte litt det der. 😇 Men når du sier det var turnoff og dere er på forskjellige plan skjønner jeg nesten ikke at du gidder. Finner bare ut om det kan bedre seg ved å prøve! Hun liker å bli dominert. Ikke å dominere. Da er det straks litt kjipere om fyren er litt usikker. Anonymkode: 9b0a8...60c 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 Nei det hadde jeg ikke satset på. Litt grunnlag må det være for å kunne utvikles til noe bra. Jeg hadde forøvrig bare mistet interesse om jeg opplevde at sex var slik, så det hadde gjort seg selv at det måtte avsluttes. Anonymkode: 6b615...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 Jeg dater en nå der sexen første gang var så nedtur at jeg nesten gråt etterpå 😅 Vi har hatt sex to ganger til og det er absolutt blitt bedre. Langt unna optimalt for min del, men nå er det sånn at jeg kan leve med det i hvert fall. Tenker at man noen ganger må "lære seg hverandre" om du skjønner? Man lærer hva den andre liker etter hvert, og i de fleste tilfeller tilpasser man seg den andre (innenfor visse grenser såklart). Om vedkommende ikke er interessert i å lære så er det imidlertid relativt dødfødt. Anonymkode: 43056...25a
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #6 Skrevet 19. januar 2023 Jeg og kjæresten (nå forlovede) møttes da vi var 20 og 25, begge hadde hatt sex før, men det var dårlig. Men det ble bedre og bedre, og nå mener jeg med hånden på hjertet, at vi har helt sinnsyk sex. Både det tekniske og emosjonelle er helt på topp Anonymkode: 9e707...7ff 3 1
aksase Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 Hvis du liker det meste ved ham og ser at dette er en du trives sammen med, da ville jeg fortsatt. Om sexen ikke klaffer i starten, er det som regel noe man kan bli bedre på etter hvert som man lærer hverandre å kjenne, så det tror jeg dere finner ut av hvis dere er glad i hverandre, trives sammen og vil hverandre vel. 2 2
DeLorean Skrevet 19. januar 2023 #8 Skrevet 19. januar 2023 Man er to om å gjøre sexen god er man ikke? Kommuniser! Fortell om hverandres preferanser. IKKE bare dump. 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #9 Skrevet 19. januar 2023 Nei det gidder ikke jeg. Det blir ikke bedre og seksuell kjemi er viktig Anonymkode: e3ba4...d75 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #10 Skrevet 19. januar 2023 Joda. Det går. Ville gitt ham to-tre sjanser til og kommunisert kraftig. Hadde sex med en fyr på 30 som ikke hadde hatt sex siden han var 21. Det var ræva, men ved gud - bratt læringskurve. Jeg var veldig tydelig da, i begynnelsen. Nå er han en av de beste jeg har ligget med. Vi skal knulle i morgen 🙏 hvis han er så bra ellers, gi ham en sjanse! Anonymkode: 5bbcb...ad9
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #11 Skrevet 19. januar 2023 Kan da ikke forvente at alt er topp første gang, man må jo prøve for å finne ut hva som funker og ikke funker. Kanskje han ikke er så erfaren, da trenger han å lære litt. Snakk sammen etter hvert og finn ut hva dere liker så går det seg nok til! Gi mannen en kjangs! Tenk så bra det blir om dette går seg til. 🙂 Anonymkode: 599ed...fc0 1
Blåjojo Skrevet 19. januar 2023 #12 Skrevet 19. januar 2023 Snakk litt med han om at du kanskje er litt mer kinky enn han og hva han tenker om det. Kanskje han har lyst å prøve og evt kan bli god på det om han bare får litt tid. Ellers ville jeg nok prøvd litt til bare for å se om dere kan venne dere til hverandre. Er ikke så enkelt å få full klaff på første forsøk, men unntakene finnes.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #14 Skrevet 19. januar 2023 Jeg datet også en sånn fyr en gang. Opplever at ikke er alle er like «på» ved første gang man har sex. Selvom du er kinky så betyr det ikke at han ikke er det. Kan hende han vil ta det forsiktig ved aller første gang. Da meg og han ble litt mer tryggere på hverandre fant vi begge ut av vi var like kinky begge to. Snakk med han hva du liker. Det hjalp for oss. Etter det ble sexen en ren himmel. Anonymkode: ecb5a...601 2
Fighter83 Skrevet 20. januar 2023 #15 Skrevet 20. januar 2023 Du får prøve det ut noen ganger til også snakke litt om hva slags sex dere liker mm. Jeg hadde nok ikke avskrevet fyren pga et dårlig ligg, men så sitter jeg i dag med 2 barn etter å ha hatt et forhold med en fyr i mange år som startet med både dårlig klining og sex. Ble bedre etterhvert kan man si👏 Men kan man ikke prate om sex og forbedre ting da hadde jeg lett kastet inn håndkle! Viktig med forbedring på den fronten.
Maestro Skrevet 20. januar 2023 #16 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tenker at man noen ganger må "lære seg hverandre" om du skjønner? Man lærer hva den andre liker etter hvert, og i de fleste tilfeller tilpasser man seg den andre (innenfor visse grenser såklart). Om vedkommende ikke er interessert i å lære så er det imidlertid relativt dødfødt. Jepp! Kommunikasjon er faktisk ei greie ang aktivitetene på soverommet også. 💦 Mamma mener at sex blir bra så lenge man elsker en annen. Eh, nei. Man godtar nok mye pga man elsker en. Betyr ikke at sex er good for det om. Ta og prat med denne karen! Tenk om han EGENTLIG er en råtass i senga, men må bli trygg? Jeg er litt sånn. Er jeg usikker/utrygg, blir jeg sikkert den mest kjedeligste dama i gata. Helt omvendt med en partner jeg er trygg på og liker godt 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #17 Skrevet 20. januar 2023 Var sånn de første gangene med mannen min også 😅 kjenner meg spesielt igjen med det med "rennafart". Mannen var jomfru, så han visste ikke helt hvordan det gjordes, men du verden som han lærte. Kan helt ærlig si at han er den beste jeg har hatt, og jeg er veldig glad jeg ikke ga opp etter første gang. Anonymkode: d9cad...a6e
Fremmed fugl Skrevet 20. januar 2023 #18 Skrevet 20. januar 2023 Husket enn eks, og pasta. Verdens verste pasta. Etter å ha blitt kokt, så lå den kvar i og ble servert fra det varme vannet. Uten tekster, smakløst, og kun rart. Er pasta relevant? Selvfølgelig var det hennes fortid og spesielt oppvekst som var forklaringen til til den kjipe pasta hun lagde. Vet ikke om denne mannen er noe for deg TS. Umulig å vite. Kanskje du faktisk er kinky, og han ikke tenner på slikt som du gjør, uansett hvor mye han prøver. Kanskje dere er alt for like, hva vet jeg. Men skjønner at dere har hatt en ulik vei når det gjelder hygge i sengen, frem til dere møtes. Som kan kunne forklare mye.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #19 Skrevet 20. januar 2023 Ja, det har jeg. Min kjæreste har vokst opp i et land med medgift, der kvinnen har null verdi. Han kjørte den verste egotrippen jeg har vært med på. Jeg ble sint, og kombinert med at han hadde en bakgrunn med sexsalg for å overleve, har det tatt lang tid. Men nå er det spesielt og helt magisk. Alt går av seg sjøl. Anonymkode: aadc8...93c
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #20 Skrevet 20. januar 2023 Nei. Er verken sexterapeut eller tålmodig. Anonymkode: 8768f...382
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå