AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Jeg har tidligere holdt på med en gutt, som jeg mistet litt kontakt med nå i vinter. Nå har han tatt kontakt med meg igjen. Vi bor ca en time fra hverandre, men i sta jobbet han like i nærheten av der jeg bor. De siste dagene har vi ikke skrevet noe særlig. Han skrev til meg på søndag «er så sliten etter helga😂» der jeg svarte «haha her også😂» ikke noe mer de siste dagene heller. Men i sta så spurte jeg om han var der jeg bodde og da skrev han ja. Så skrev jeg «nesten så jeg skulle bedt deg på egg og bacon» og da skrev han «haha ja🫰🏼». Altså hva betyr det tegnet, hva slags sammenheng har det med det jeg skrev? Eller blir jeg avvist? Han virker jo ikke interessert. Han skrev heller ikke noe etter det:( Ærlige svar💕 Anonymkode: 0b2e9...293
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 «Nei, men seriøst. Lyst til å treffes? Ta en kaffe/te/cola?» Anonymkode: daf7e...fc8 1
svartkatt Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Han krysser fingrene for sex og gratis soveplass? 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #4 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): «Nei, men seriøst. Lyst til å treffes? Ta en kaffe/te/cola?» Anonymkode: daf7e...fc8 Jeg vet, men greia er jeg ikke tørr. Fordi var han som nærmest droppa meg fordi han er alt for opptatt til og ha kjæreste, men jeg klarer ikke og legge han fra meg. Vet ikke hvorfor han har begynt og snappe meg igjen, men vil at han skal lede samtalene først:( Anonymkode: 0b2e9...293
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #5 Skrevet 19. januar 2023 Dropp det. Han er ikke spesielt interessert og du blir bare såra Anonymkode: 4dd03...bc4 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #6 Skrevet 19. januar 2023 Enklere å kommunisere med klart språk enn emojier.. Anonymkode: 7df8f...8b0
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #7 Skrevet 19. januar 2023 Du er jo etter min mening ikke veldig imøtekommende selv, om noen nesten ber meg på middag tenker jeg mitt. «Nesten» er avvisende Anonymkode: 70fd6...ddd
Blue Balloon Skrevet 19. januar 2023 #8 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg vet, men greia er jeg ikke tørr. Fordi var han som nærmest droppa meg fordi han er alt for opptatt til og ha kjæreste, men jeg klarer ikke og legge han fra meg. Vet ikke hvorfor han har begynt og snappe meg igjen, men vil at han skal lede samtalene først:( Anonymkode: 0b2e9...293 Jeg kjenner ikke deg. Men etter det du skriver her, så kan jeg lett se for meg at han ikke oppfatter deg som spes interessert heller. Om du aldri tar insj selv, og bare håper på at han skal ta insj og lede samtalene. Nå kjenner jeg ikke han heller. Men vet bare at jeg selv lett kan miste interessa, om jeg føler at jeg alltid må dra hele lasset. Jeg er mann. Forøvrig så kan muligens han også bare virke slik halvveis interessert. Har ikke peiling, lol. 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #9 Skrevet 20. januar 2023 Ja, du blir avvist. Anonymkode: b4421...edd
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #10 Skrevet 20. januar 2023 22 hours ago, AnonymBruker said: Du er jo etter min mening ikke veldig imøtekommende selv, om noen nesten ber meg på middag tenker jeg mitt. «Nesten» er avvisende Anonymkode: 70fd6...ddd Egg og bacon er ikke middag. Anonymkode: d75d0...a03
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #11 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 19.1.2023 den 14.23): Jeg har tidligere holdt på med en gutt, som jeg mistet litt kontakt med nå i vinter. Nå har han tatt kontakt med meg igjen. Vi bor ca en time fra hverandre, men i sta jobbet han like i nærheten av der jeg bor. De siste dagene har vi ikke skrevet noe særlig. Han skrev til meg på søndag «er så sliten etter helga😂» der jeg svarte «haha her også😂» ikke noe mer de siste dagene heller. Men i sta så spurte jeg om han var der jeg bodde og da skrev han ja. Så skrev jeg «nesten så jeg skulle bedt deg på egg og bacon» og da skrev han «haha ja🫰🏼». Altså hva betyr det tegnet, hva slags sammenheng har det med det jeg skrev? Eller blir jeg avvist? Han virker jo ikke interessert. Han skrev heller ikke noe etter det:( Ærlige svar💕 Anonymkode: 0b2e9...293 Tolker den emojien, som at han syntes det hørtes digg ut. Anbefaler deg å heller skrive litt mer direkte, så du selv får direkte svar. Hvis man ikke er særlig flink til å tolke hva andre mener, så kan det fort bli unødvendige misforståelser. Og hvis du faktisk vil invitere han på noe, så klarer jeg ikke helt forstå fremgangsmåten din her 🙈 Anonymkode: 904e8...f7e
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #12 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare for å tømme seg om det så skulle være noe. Du hadde merket det om han var intr. Anonymkode: 51401...b56 Forøvrig veldig enig i dette. Når en fyr er interessert i en, så merker man det godt. Da tar de mye initiativ og prater mye med deg (gir mye oppmerksomhet). Så skal man jo også være litt obs på de som er litt for på, det kan være et dårlig tegn. Anonymkode: 904e8...f7e
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #13 Skrevet 20. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 19.1.2023 den 15.49): Jeg vet, men greia er jeg ikke tørr. Fordi var han som nærmest droppa meg fordi han er alt for opptatt til og ha kjæreste, men jeg klarer ikke og legge han fra meg. Vet ikke hvorfor han har begynt og snappe meg igjen, men vil at han skal lede samtalene først:( Anonymkode: 0b2e9...293 Ingen er for opptatt til å ha kjæreste, dette er noe gutter sier for å avvise deg på en "hyggelig" måte. Anonymkode: 904e8...f7e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå