AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #1 Skrevet 19. januar 2023 Har datet en mann i to måneder nå. Jeg har et barn og han er mye opptatt, så vi har møttes i gjennomsnitt en gang i uka. Ifølge venninnene mine har jeg gjort en tabbe ved å ikke spørre hva han er ute etter før vi i det hele tatt møttes. Og jeg ser jo det hadde vært veldig lurt å spørre om han er på utkikk etter et forhold eller om han vil ha en mer avslappet greie. For jeg vil jo ha forhold, sex kan jeg få uten å bruke tid på å dra på kino og spille bowling innimellom liksom 😄 Men før jeg ble singel for to år siden hadde jeg vært i forhold i 16 år, så dating er litt ukjent for meg og jeg "kan" tydeligvis ikke reglene 🙈 Er jeg helt teit om jeg spør om det nå etter to måneder? Eller bør jeg bare se det an? Anonymkode: 8569f...fa3 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #2 Skrevet 19. januar 2023 Spør i vei, jo før jo bedre. Anonymkode: 29fd7...eca 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #3 Skrevet 19. januar 2023 Du bør ta praten om det ja. Ikke teit i det hele tatt! Det viser at du har ryggrad! Anonymkode: 09e3b...0fe 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #4 Skrevet 20. januar 2023 Dette spør jeg om i første setning ved match på tinder. Det er viktig å ville det samme! Ellers ingen vits. Anonymkode: 70f91...80d 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #5 Skrevet 20. januar 2023 Ja, støtter dette under: 12 hours ago, AnonymBruker said: Du bør ta praten om det ja. Ikke teit i det hele tatt! Det viser at du har ryggrad! Anonymkode: 09e3b...0fe Det viktigste jeg har lært om dating og forhold, er at menn har langt mer respekt for kvinner som har respekt for seg selv. Å tørre å si hva man ønsker, å tørre å sette krav. Ikke være redd for at han ikke skal like deg om du gjør eller sier noe galt osv. Når jeg endelig skjønte dette, begynte menn å bli helt besatt av meg og ingen har noensinne vært utro eller løyet til meg igjen, eller opptrådt respektløst på andre måter. Det var noe jeg opplevde med hver eneste fyr tidligere! Anonymkode: c2168...54a 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2023 #6 Skrevet 20. januar 2023 Takk for råd Jeg tok mot til meg og spurte i går, fikk kudos for at jeg var tøff nok til å gjøre det 😄 Vi fant ut vi begge ønsker et forhold, men at vi ennå ikke vet helt hvor akkurat dette går. Men at vi treffes fremover for å finne det ut. Var veldig godt å få det avklart Anonymkode: 8569f...fa3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå