Gå til innhold

Tips til når man skal møte ukjente menn for sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke tips har dere? Har ingen erfaring fra før.

Anonymkode: 3daaf...594

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ikke annen erfaring enn fyllasex å referere til, men mange menn er creepy, så vær forsiktig..

Dersom det er en Tinder-date e.l så ville jeg nok møttes på et offentlig sted først for å få en feeling om hva slags fyr det er. Kan være risky å bli med totalt fremmede menn hjem..

Anonymkode: 34ec5...09a

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Bruk kondom må vel være regel nummer en 😊👌🏻

Anonymkode: 76cd4...734

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Kondom, 112 på speed dial, kan være fint å ha søkt opp adressen til voldtektsmottak fra før.

Anonymkode: 5032a...597

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Avtal med en venn/venninne at hen kommer asap om du har behov for å bli hentet. 
Si alltid ifra til en venn/venninne hva du skal, hvor du drar, hvem det er.

Få bekreftet bilde på snap gjerne. 
Ha pepperspray i veska

Ha på sko du kan løpe i om det blir nødvendig. 
Ha med egen drikke, og hold deg til den. Om du føler deg litt utrygg, ikke forlat den uten tilsyn. 
Ikke drikk alkohol. 

Anonymkode: 944ae...c4c

• Nyttig 3
Skrevet

Bruk kondom, ha på lydopptaker på telefonen tilfelle overgrep. Er lov å ta opp lyd men ikke filme. Møt på hotell ikke hjemme hos han eller deg, hos han kan han filme deg uten at du vet det, binde deg slå deg voldta deg og få kompiser til å komme å voldta deg, hos deg så kan han stalke deg og henge deg ut, kontakte familien din osv. 

Anonymkode: ac197...9eb

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ha med egen drikke, og hold deg til den. Om du føler deg litt utrygg, ikke forlat den uten tilsyn. 
Ikke drikk alkohol. 

Kjempeviktig! Aldri se et sekund vekk fra glasset ditt om du drikker vann, og ikke drikk alkohol 

• Nyttig 3
Skrevet

Ikke stress, det går fint.

• Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Vær forsiktig. Mange voldtektsmenn og de som er voldelige, er flinke til å skjule sitt sanne ansikt. Etterhvert begynner de å vise hvem de er. I starten kan de Lovebombe masse, også for å begynne å manipulere etterhvert, psykisk og fysisk vold, beordringer, utpressing av nakenbilder. Bruke mye tvang, kaller deg dum og eller andre stygge ord når de ikke får viljen sin eller blir avvist, da truer de deg. Og du kan i verste fall ende opp med å bli stalket

Anonymkode: 2fb1a...3fe

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bruk kondom og ikke ha ubeskyttet oralsex er et godt tips.  Et ligg er sjeldent verdt gonore, hiv , eller underlivs/halskreft om 10 år.

Anonymkode: 3fc89...7f8

• Liker 3
Skrevet
ajarRun skrev (10 timer siden):

Ikke stress, det går fint.

Må være fint å være mann som deg gitt...

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Må være fint å være mann som deg gitt...

Man må ikke bekymre seg så mye. Lev litt.

Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Nå har jeg ikke annen erfaring enn fyllasex å referere til, men mange menn er creepy, så vær forsiktig..

Dersom det er en Tinder-date e.l så ville jeg nok møttes på et offentlig sted først for å få en feeling om hva slags fyr det er. Kan være risky å bli med totalt fremmede menn hjem..

Mange menn er creepy? Vel, dette var vel noe anekdotisk, og om du personlig sitter med en erfaring om at mange menn er creepy er det vel du som er fellesnevneren her. 

Anonymkode: e8fcb...ca0

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Litt usikker på hva du spør om med den formuleringen.. Overskriften tyder på at du har «gjort unna» kjemitreff, kjent på magefølelsen og har bestemt deg for at du vil ha sex med vedkommende? 

Anonymkode: 54497...2aa

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ha pepperspray i veska

Har du pepperspray i vesken? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange menn er creepy? Vel, dette var vel noe anekdotisk, og om du personlig sitter med en erfaring om at mange menn er creepy er det vel du som er fellesnevneren her. 

Anonymkode: e8fcb...ca0

Skrev ikke at alle menn er creepy, men ja, som du sier er jeg nok litt farget av min siste opplevelse. 

Skrevet

Oj, det var ikke disse svarene jeg forventet. Er det virkelig viktig å være så forsiktig eller spøker dere bare?

Skrevet

Det jeg pleier å gjøre er å møte de første gang i offentligheten. Gjør det noen ganger. 

Jeg pleier alltid å ha en backup plan. Pleier alltid å si ifra til venninner av meg at jeg skal møte en fyr. Da avtaler vi at dersom ting blir for ukomfortabelt, så sender jeg en «👍🏼» som i at «nå er jeg ukomfortabel». Da ringer venninna mi, og kommer med en hvit løgn at noe har skjedd. Da har jeg en slags «unnskyldning» for at jeg må dra med en gang. Kan det være en løsning? Har funket for meg i ukomfortable situasjoner 

Anonymkode: d1643...f9d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Oj, det var ikke disse svarene jeg forventet. Er det virkelig viktig å være så forsiktig eller spøker dere bare?

Du må ta hensyn til et visst bias her. Det er først og fremst de som føler for å advare, som svarer. Det er mange gode forholdsregler å ta, men i de fleste tilfeller vil du nok ikke få bruk for dem. Hvis alt var som en krigssone hele tiden, så hadde ingen hatt glede av tilfeldige sextreff. 

Ikke vær naiv, vær edru, og se an folk, så er sjansen større for en bra opplevelse. 

Anonymkode: af020...34b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Alltid viktig å være forsiktig! Han kan virke grei og snill over Internett, men kan være stikk motsatt når du møter han face 2 face. Har selv opplevd det 

Anonymkode: d1643...f9d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...