AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #1 Skrevet 18. januar 2023 Om en fyr har vært veldig aggressiv og oppført seg dårlig mot deg, brukt mye pykisk vold, komme med stygge kommentarer, tidlig i datingfasen. Advarer dere venniner mot en sånn fyr og deler opplevelsene med andre?🥺greit å dele med andre for at tinder kan være farlig arena for mange unge kvinner. Anonymkode: e3f95...e06
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #2 Skrevet 18. januar 2023 Mye dritt på Tinder. Hvorfor beskytte idioter som ikke evner å oppføre seg? Anonymkode: c1b62...7fd 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #3 Skrevet 18. januar 2023 Nå har det aldri skjedd at jeg og venninner dater samme fyr, så det har ikke vært behov for å advare. Det er klart vi kan dele erfaringer når vi snakker sammen om dating.  Det er ikke Tinder som er farlig for kvinner, det er mennene som er farlig. Anonymkode: 80c3b...301 3
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #4 Skrevet 18. januar 2023 Det finnes lukkede FB-grupper for slikt der det faktisk deles kjipe opplevelse (f.eks. advares mot falske datingprofiler) og ikke bare bedrives drittslenging. Hender også det kommer anbefalinger («ikke min type, men veldig fin fyr», «kjenner ham, hel ved» type ting). Fikk bl.a. bekreftet min magefølelse om en jeg hadde litt kontakt med (manipulativ og alt for intens type). Eks-samboeren dukket tilfeldigvis opp og nevnte akkurat de tingene jeg hadde stusset på. Det er forskjell på å «advare» om folk som fint kan bli en god kjæreste for noen andre, og å advare mot ting som vil være et problem for de aller fleste, som de tingene du nevner er. Anonymkode: 990b1...288 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #5 Skrevet 18. januar 2023 Jeg pleier ikke å date folk vennene mine har datet. Anonymkode: 1c8e7...f7b 6 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #6 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Det finnes lukkede FB-grupper for slikt der det faktisk deles kjipe opplevelse (f.eks. advares mot falske datingprofiler) og ikke bare bedrives drittslenging. Hender også det kommer anbefalinger («ikke min type, men veldig fin fyr», «kjenner ham, hel ved» type ting). Fikk bl.a. bekreftet min magefølelse om en jeg hadde litt kontakt med (manipulativ og alt for intens type). Eks-samboeren dukket tilfeldigvis opp og nevnte akkurat de tingene jeg hadde stusset på. Det er forskjell på å «advare» om folk som fint kan bli en god kjæreste for noen andre, og å advare mot ting som vil være et problem for de aller fleste, som de tingene du nevner er. Anonymkode: 990b1...288 Hva heter de gruppene? Anonymkode: ebee9...3bd 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #7 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva heter de gruppene? Anonymkode: ebee9...3bd Lurer jeg også veldig på. Må jo være super praktisk å vite hvem man skal være litt forsiktig rundt Anonymkode: 4fc9a...a14 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #8 Skrevet 18. januar 2023 Vær i allefall forsiktig med han som drepte Galina, han er visstnok på Tinder. Anonymkode: ebee9...3bd 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #9 Skrevet 18. januar 2023 Hva med å heller rapportere han på Tinder så han blir utestengt? Anonymkode: c5e35...3b6 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #10 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Vær i allefall forsiktig med han som drepte Galina, han er visstnok på Tinder. Anonymkode: ebee9...3bd Hvem er han? Anonymkode: 4fc9a...a14
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #11 Skrevet 18. januar 2023 Fyren her er psykisk syk eller mistanke om  rus. Store sinneproblemer, gir strenge beordringer til daten, tar ikke et nei for nei. Maser om nakenbilder. Kontrollerende atferd og kontrollfreak og veldig manipulativ. -Hilsen TS Anonymkode: e3f95...e06
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #12 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva med å heller rapportere han på Tinder så han blir utestengt? Anonymkode: c5e35...3b6 Rapportert til Happen og Tinder Anonymkode: e3f95...e06
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #13 Skrevet 18. januar 2023 Venninnene mine dater ikke menn jeg har datet, men om vi alle henger i samme omgangskrets som drittsekken så advarer jeg og lar alle få vite hvordan han er. Om vi ikke henger i samme omgangskrets som drittsekken så bryter jeg kontakten og tenker aldri på han igjen. Kunne nok advart en fremmed dame via sosiale medier om jeg så han fikk seg ny dame Anonymkode: 71a30...5ac 1
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2023 #14 Skrevet 18. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Vær i allefall forsiktig med han som drepte Galina, han er visstnok på Tinder. Anonymkode: ebee9...3bd Han er jo i fengsel. Anonymkode: e3f95...e06
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #15 Skrevet 19. januar 2023 Jeg advarte ei bekjent som overtok en jeg var sammen med i 5 år. Jeg ble lurt trill rundt og fant ikke ut av alt før på slutten og etterpå. Så jeg sendte noen mld å fortalte litt, selv om jeg sikkert fremstod som en gal ex. Og jeg fikk aldri noen svar fra henne, så jeg regner med at hun tenkte sitt om meg🤣🤣 Men jeg håpte ihvertfall at hun skulle åpne øynene og være på vakt. Kanskje det hjalp, for det varte ikke så lenge med dem, og han hoppet på et nytt offer. Men det skulle vært innafor å spør ekser om hvordan han egentlig er, eller ihvertfall få høre begge sider, for man får ofte høre av ny mann at hun forrige var sånn og sånn, og det helt uprovosert. Det tar (ihvertfall for meg) for lang tid før man skjønner at han løy, og at det er han som var gal. Anonymkode: 6b09d...a79
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2023 #16 Skrevet 19. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Han er jo i fengsel. Anonymkode: e3f95...e06 Nei for psykisk syk til det. Anonymkode: ebee9...3bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå