Gå til innhold

Dere damer hvor fort knytter dere til han etter sex og dates?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil finne ut av om det er jeg som er needy og legger altfor mye i sex og dating eller om jeg er normal. 

Derfor lurer jeg på hvor fort dere andre damer knytter dere i en viss grad til daten deres eller menn generelt når dere har begynt å ha sex? For meg er det 2-3 ganger med sex så blir jeg knyttet til han, uavhengig om vi bare har møttes de 2-3 gangene eller ti ganger før. Jeg oppfatter at menn synes dette er altfor fort og tidlig men jeg kan ikke styre det. Hvordan er det for dere? 

Med knyttet til mener jeg får mer lyst til å være med han, får behov for oftere kontakt, begynne å fantasere om å reise sammen eller være mer sammen, ikke ville møte andre, tenke at kanskje det kan utvikle seg til noe langvarig, ville blitt litt lei dere om han ikke ville mer osv! Jeg mener ikke stormforelskelse men den følelsen man får når man begynner å like noen og ville møtes mere 

Anonymkode: 2bd08...040

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altfor fort, mannfolk gjør meg gal og fucker med hodet mitt, derfor ligger jeg unna.

Anonymkode: d7a4d...2d1

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan godt ha sex med en mann over flere år uten å utvikle følelser. Og jeg kan bli betatt etter noen måneder med dating og sex, det avhenger veldig av mannen. En gang gikk det to uker, så var vi kjærester. Spørs veldig på mannen egentlig, hvor mye vi klaffer 😊

Anonymkode: 8171e...4d5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg kan godt ha sex med en mann over flere år uten å utvikle følelser. Og jeg kan bli betatt etter noen måneder med dating og sex, det avhenger veldig av mannen. En gang gikk det to uker, så var vi kjærester. Spørs veldig på mannen egentlig, hvor mye vi klaffer 😊

Det jeg lurer på er i datingsammenheng, og ikke i fuckfriend sammenheng. Altså når man dater :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det jeg lurer på er i datingsammenheng, og ikke i fuckfriend sammenheng. Altså når man dater :)

Ja, poenget står fortsatt. Kan ha sex med noen og date uten at det går veldig fort. Datet den forrige samboeren min i åtte måneder før jeg utviklet følelser.

Skrevet

Hvis jeg er interessert, blir det veldig vanskelig om han er er kald og avmålt etter sex.

Hvis jeg ikke er så interessert kan jeg ligge med han 100 ganger uten at noe endrer det..

Anonymkode: ee46e...0bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, poenget står fortsatt. Kan ha sex med noen og date uten at det går veldig fort. Datet den forrige samboeren min i åtte måneder før jeg utviklet følelser.

Date åtte måneder uten å føle noen som helst tilknytning? Åtte måneder uten å tenke på han, savne han litt i blandt og ønske å møte han mere?  Jeg tror kanskje ikke du helt forstår spørsmålet mitt..? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis jeg er interessert, blir det veldig vanskelig om han er er kald og avmålt etter sex.

Hvis jeg ikke er så interessert kan jeg ligge med han 100 ganger uten at noe endrer det..

Utgangspunktet for spørsmålet mitt er at man dater og har en viss interesse for hverandre til å begynne med, og hvor fort det går fra dét til man føler en tilknytning og ønske om å ses mer og være mere(oftere) nær. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utgangspunktet for spørsmålet mitt er at man dater og har en viss interesse for hverandre til å begynne med, og hvor fort det går fra dét til man føler en tilknytning og ønske om å ses mer og være mere(oftere) nær. 

Alt fra umiddelbart til første gang jeg har sex med personen. Har jeg ikke falt innen da, skjer det aldri. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Har ikke sex med fremmede, og må kjenne min nye partner ganske godt før sex kommer på agendaen.
Dermed føler jeg allerede en tilknytning før vi har sex. 

Jeg trives med lange relasjoner. Er h*n ikke innstilt på det så har jeg ingen seksuell tenning heller.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg vil finne ut av om det er jeg som er needy og legger altfor mye i sex og dating eller om jeg er normal. 

Derfor lurer jeg på hvor fort dere andre damer knytter dere i en viss grad til daten deres eller menn generelt når dere har begynt å ha sex? For meg er det 2-3 ganger med sex så blir jeg knyttet til han, uavhengig om vi bare har møttes de 2-3 gangene eller ti ganger før. Jeg oppfatter at menn synes dette er altfor fort og tidlig men jeg kan ikke styre det. Hvordan er det for dere? 

Med knyttet til mener jeg får mer lyst til å være med han, får behov for oftere kontakt, begynne å fantasere om å reise sammen eller være mer sammen, ikke ville møte andre, tenke at kanskje det kan utvikle seg til noe langvarig, ville blitt litt lei dere om han ikke ville mer osv! Jeg mener ikke stormforelskelse men den følelsen man får når man begynner å like noen og ville møtes mere 

Opplever at dette stort sett er gjensidig. Så ser ikke egentlig noe problem å knytte meg etter noen dater/sex. Eksen min påsto at jeg har sex på en måte som gjør at menn forelsker seg i meg. Jeg tenker ikke så mye over det, bare gjør det jeg føler for.

Anonymkode: 89a44...589

Skrevet

Sex har faktisk lite å si der. Jeg har ikke sex med mindre jeg er interessert og tiltrukket av personen, men det at vi har hatt sex har lite å si for hvor mye følelser jeg får for han etter hvert. Det handler om personlighet og hvor god kjemi vi har. Straks jeg begynner å miste interessen for han så forsvinner lysten på sex med han også. Og hvis følelsene vokser så blir jo sexen bare bedre😍

• Liker 2
Skrevet

Det er derfor menn som lett får kvinner til sengs også får lett forhold. Jeg kan være så forelsket og interessert i damene som jeg vil, men det nytter ikke når jeg ikke får dem til sengs.

Skrevet

Knytter meg med en gang fordi jeg må være tiltrukket allerede FØR vi har sex.....så det vil si at jeg aldri har ONS eller sex med noen jeg ikke er tiltrukket av følelsesmessig.

Anonymkode: 5f830...c7c

Skrevet

Blir kun knyttet om det er veldig sterk kjemi før sex, og om det i tillegg er bra så er det gjort 

Anonymkode: 1a1a3...ab7

• Liker 2
Skrevet

For meg kommer en god del an på hvor god sexen er og hvor bra kjemi jeg føler for han.

Dette kjenner jeg jo på mens vi har sex - om han er min type og at sexen er gull, eller om han føles ut som en marsboer som bare ligger oppå kroppen min.

Så jo bedre sex, jo mer tiltrukket vil jeg si jeg blir av ham. 

Skrevet

Kan bli veldig knyttet etter bare en gang, sånn at det gjør fysisk vondt når de ikke ønsker mer enn sex og føler meg forelsket. Men har og hatt sex med enkelte menn over måneder uten å føle noe som helst, har til og med oppmuntret dem til å date andre osv siden jeg følte de likte meg litt for godt.

Når det er sagt er jeg alt for sårbar for tøm og røm, da hjelper det ikke at jeg overhode ikke bryr meg om fyren for er en grusom følelse å føle at man bare er en kropp som skal brukes av andre. Takler det så dårlig at jeg ikke tør å ha sex med fremmede/ONS i tilfelle de ikke er snille etterpå. 

Anonymkode: 10cf3...47e

Skrevet

Hvis jeg ikke er forelsket før sex, så er jeg det ikke etter heller. Da ender faktisk hele sexen opp som litt turn-off og jeg gidder sjelden å møtes mer. Må være skikkelig forelsket for at sexen skal bli bra. 

Anonymkode: 64aee...d24

Skrevet

Sex har ingenting med tilknytning å gjøre for meg. 
Jeg blir ikke mer knyttet til en jeg dater om vi har sex en eller ti ganger. Jeg blir knyttet til han gradvis etter hvert som vi blir kjent. 
Antall ganger vi møtes er heller ikke så relevant. Har datet på avstand, hvor vi ikke kunne møtes ofte, men vi hadde helt magisk kjemi, og mye kontakt hver eneste dag via meldinger, så han ble jeg fort knyttet til. 
En annen jeg datet møtte jeg en god del, vi både var på date med kino og middag, og han overnattet hos meg flere ganger, og vi hadde sex, dette pågikk i rundt 3 måneder før jeg skjønte at dette ikke var mannen for meg, for jeg var ikke knyttet til han. 

Anonymkode: 55bfa...42d

Skrevet

K37 forresten. 

Anonymkode: 55bfa...42d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...