AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #1 Skrevet 17. januar 2023 Mange av dere vet sikkert hvem jeg er fra før men kjenner nå jeg er redd for å bli incel. Jeg har gjort ALT for å endre meg fysisk for å få mer draget uten Av at det hsr gjort noe som helst forskjell. Jeg trener 6 dager i Uka og driver med fitness, kler meg bra, har bra hårsveis og bra hygiene, tross det blir jeg konstant rejecta og latterligjort av det motsatte kjønn. Jeg er som sagt 21 år og jomfru og har aldri vært i noe forhold. Kompiser og venninner sier jeg er morsom, utadvendt og en veldig likanes person, men tross det hjelper ikke det på damefronten. Jeg føler meg så sinnsykt ensom og uansett hvor mye arbeid jeg legger inn så virker det ikke som at noe funker. Jeg blir konstant latterligjort for hvor uattraktiv jeg er i ansiktet, blir ropt «downs syndrom» etter meg, og blir fortalt at mora mi skulle bare tatt abort. Har fått meldinger om at jeg bør henge jeg fordi jeg er så stygg. Vet legit ikke hva jeg skal gjøre mer. Anonymkode: 3eab6...7a6 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #2 Skrevet 17. januar 2023 Hvor og i hvilke settinger prøver du deg på damer? Anonymkode: 4eace...833
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #3 Skrevet 17. januar 2023 Det er veldig trist å lese at du blir behandlet så dårlig. Når du er såpass ung så er det vanskelig nok å navigere livet uten den ekstra motgangen der. Mitt råd til deg er å prøve å holde motet oppe, det er noen for deg der ute et sted. Og jeg vil nevne at hos noen unge menn som er uerfarne og eller jomfruer, kommer det noe jeg vil kalle lukt av brunst fra, som gjør ihverfall meg frastøtt. Jeg vet ikke hva som kan gjøres med det, ville bare poengtere det her, uten å vite om dette gjelder deg. Lykke til❤ Anonymkode: 79dbc...9ef
ClausSaus Skrevet 17. januar 2023 #4 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Mange av dere vet sikkert hvem jeg er fra før men kjenner nå jeg er redd for å bli incel. Jeg har gjort ALT for å endre meg fysisk for å få mer draget uten Av at det hsr gjort noe som helst forskjell. Jeg trener 6 dager i Uka og driver med fitness, kler meg bra, har bra hårsveis og bra hygiene, tross det blir jeg konstant rejecta og latterligjort av det motsatte kjønn. Jeg er som sagt 21 år og jomfru og har aldri vært i noe forhold. Kompiser og venninner sier jeg er morsom, utadvendt og en veldig likanes person, men tross det hjelper ikke det på damefronten. Jeg føler meg så sinnsykt ensom og uansett hvor mye arbeid jeg legger inn så virker det ikke som at noe funker. Jeg blir konstant latterligjort for hvor uattraktiv jeg er i ansiktet, blir ropt «downs syndrom» etter meg, og blir fortalt at mora mi skulle bare tatt abort. Har fått meldinger om at jeg bør henge jeg fordi jeg er så stygg. Vet legit ikke hva jeg skal gjøre mer. Anonymkode: 3eab6...7a6 Ok, forklar følgende: Hvordan går du frem for å velge hvilke damer du prøver deg på?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #5 Skrevet 17. januar 2023 Du nå gå til psykolog i noen år og legge dette med damer og sjekking på pause en stund. 21 år er ingen alder. Jeg fikk første kjæreste når jeg var 29. Du begynner i helt motsatt rekkefølge og ingen dame tiltrekkes en desperat fyr med masse issues han ikke har ordnet opp i. Og ta å kom deg vekk fra det mobbete miljøet! Anonymkode: ede80...9bb 5
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #6 Skrevet 17. januar 2023 31 minutter siden, AnonymBruker said: Du nå gå til psykolog i noen år og legge dette med damer og sjekking på pause en stund. 21 år er ingen alder. Jeg fikk første kjæreste når jeg var 29. Du begynner i helt motsatt rekkefølge og ingen dame tiltrekkes en desperat fyr med masse issues han ikke har ordnet opp i. Og ta å kom deg vekk fra det mobbete miljøet! Anonymkode: ede80...9bb Jeg flytta nettopp til storby og en helt ny skole og blir like mye plaga der også. Anonymkode: 3eab6...7a6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #7 Skrevet 17. januar 2023 35 minutter siden, ClausSaus said: Ok, forklar følgende: Hvordan går du frem for å velge hvilke damer du prøver deg på? Har ikke noe fysiske krav, om jeg klikker med noen så prøver jeg meg. Fysiske trekk betyr sykt lite for min del. Anonymkode: 3eab6...7a6
ClausSaus Skrevet 17. januar 2023 #8 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har ikke noe fysiske krav, om jeg klikker med noen så prøver jeg meg. Fysiske trekk betyr sykt lite for min del. Anonymkode: 3eab6...7a6 Hvordan identifiserer du at du "klikker" med dem?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #9 Skrevet 17. januar 2023 Just now, ClausSaus said: Hvordan identifiserer du at du "klikker" med dem? Det merker man jo fort. Om vi har mye samme interessene, samtalen flyter bra, samme humor og interesser. Anonymkode: 3eab6...7a6 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #10 Skrevet 17. januar 2023 Brah, skaff deg psykisk hjelp. Anonymkode: e7114...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #11 Skrevet 17. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Brah, skaff deg psykisk hjelp. Anonymkode: e7114...1ca Har gått hos psykologer mange ganger før og da får jeg alltid beskjed om å «ignorere de som slenger kommentarer». Får ingen spesifikke tips eller råd, kun å ignorere dem. Noe som er nærmest umulig når du blir slengt kommentarer til hver eneste dag i årevis. Jeg kan ikke huske sist jeg ikke ble slengt ekle kommentarer etter og kan hvertfall ikke huske sist noen sa noe pent til meg, det må være mange, mange år siden. Anonymkode: 3eab6...7a6
ClausSaus Skrevet 17. januar 2023 #12 Skrevet 17. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det merker man jo fort. Om vi har mye samme interessene, samtalen flyter bra, samme humor og interesser. Anonymkode: 3eab6...7a6 Men du bommer jo åpenbart på vurderingen av hvorvidt du har en sjanse på dem… ikke sant? Så ett eller annet gjør du jo feil i utvelgelsesprosessen? Last ned "Undercover Sex Signals" av Leil Lowndes som lydbok, og hør gjennom den. Finnes på Audible-appen. Dette er et enkelt sted å begynne. Effektiv sjekking starter med å identifisere hvor du kan ha noe å hente, så du ikke kaster bort tid på damer som ikke signaliserer interesse i utgangspunktet. Endret 17. januar 2023 av ClausSaus
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #13 Skrevet 17. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Har gått hos psykologer mange ganger før og da får jeg alltid beskjed om å «ignorere de som slenger kommentarer». Får ingen spesifikke tips eller råd, kun å ignorere dem. Noe som er nærmest umulig når du blir slengt kommentarer til hver eneste dag i årevis. Jeg kan ikke huske sist jeg ikke ble slengt ekle kommentarer etter og kan hvertfall ikke huske sist noen sa noe pent til meg, det må være mange, mange år siden. Anonymkode: 3eab6...7a6 Jeg tror rett og slett ikke på deg. Anonymkode: e7114...1ca 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #14 Skrevet 17. januar 2023 Hvis du set ut som du har Downs så vil jeg tro det er sosialt akseptert at du får deg en dame med dette syndromet. Kunne å melde deg inn i forskjellige organisasjoner for folk med down være en ide for og komme i kontakt med disse menneskene?. Ingen trenger å være singel ts, det handler bare om og finne den rette personen for DEG ❤️ hilsen kvinne på 48 med sønn på din alder ☺️ Anonymkode: cb0fb...d36
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #15 Skrevet 17. januar 2023 Men langt ifra alle damer synes det er attraktivt med menn som bruker så himla mye tid på trening og utseende. For meg er det turnoff. Hva med å fokusere på å bare være DEG, i stedet for å prøve å være det du tror at damer liker? Anonymkode: 68955...80f 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #16 Skrevet 17. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Hvis du set ut som du har Downs så vil jeg tro det er sosialt akseptert at du får deg en dame med dette syndromet. Kunne å melde deg inn i forskjellige organisasjoner for folk med down være en ide for og komme i kontakt med disse menneskene?. Ingen trenger å være singel ts, det handler bare om og finne den rette personen for DEG ❤️ hilsen kvinne på 48 med sønn på din alder ☺️ Anonymkode: cb0fb...d36 Han ser ikke ut som han har downs, han ser helt normal+ ut. ABSOLUTT ikke stygg, og ikke noe som kunne lignet downs. Det er bare bullshit. Han har lagt ut bilder av seg selv flere ganger. Anonymkode: e7114...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #17 Skrevet 17. januar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror rett og slett ikke på deg. Anonymkode: e7114...1ca Da får du veldige å ikke tro på meg, men trust me, det psykiatriske helsevesenet i Norge er elendig. Anonymkode: 3eab6...7a6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #18 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han ser ikke ut som han har downs, han ser helt normal+ ut. ABSOLUTT ikke stygg, og ikke noe som kunne lignet downs. Det er bare bullshit. Han har lagt ut bilder av seg selv flere ganger. Anonymkode: e7114...1ca Hva betyr normal+ ? Jeg prøver bare å gi ideer, han må jo ikke gå uten kjæreste, og hvis han er så redd for og bli incel burde han jo starte et sted. Anonymkode: cb0fb...d36
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #19 Skrevet 17. januar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men langt ifra alle damer synes det er attraktivt med menn som bruker så himla mye tid på trening og utseende. For meg er det turnoff. Hva med å fokusere på å bare være DEG, i stedet for å prøve å være det du tror at damer liker? Anonymkode: 68955...80f Er jo akkurat det Jeg gjorde når jeg ble mobba 10x så mye og da ble jeg banka hver dag. Anonymkode: 3eab6...7a6
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #20 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er jo akkurat det Jeg gjorde når jeg ble mobba 10x så mye og da ble jeg banka hver dag. Anonymkode: 3eab6...7a6 Er du veldig trent TS? Hvor lenge har du trent?. Anonymkode: cb0fb...d36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå