AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Skrevet 16. januar 2023 Det gjør jeg. Derfor har jeg sletta rubbel og bit, inklusive profiler. Føles ... befriende så langt. På en absurd måte også som et brudd, med mobilen min, eller med potensielle fremtidige matcher. Håper jeg holder ut et år uten nettdating. Noen som er på samme sted, eller har prøvd og vunnet (eller feilet)? Anonymkode: d9584...60a 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #2 Skrevet 16. januar 2023 Ja, nå har jeg holdt på med dette styret lenge, og fatter ikke hvorfor jeg syns det var moro og spennende med tinder for et par år siden for nå forbinder jeg appen og dating med helvete. Jeg var naiv og ikke helt skadeskutt enda den gangen som nysingel for 3,5 år siden 😅 Ga et siste optimistiske forsøk i november, etter å ha støtt på en haug møkkamenn og takket ja til en som ba meg holde av lørdagen og at han gledet seg til å se meg. Rett før daten sletter han matchen og da kjente jeg at nå orker jeg virkelig ikke mer. Savner ikke appen og har aldri tenkt å laste den ned igjen. Har blitt bedt ut av et par stykker nå i Januar og får en del hyggelige meldinger fra ulike menn på andre sosiale medier men takker pent nei, har fullstendig mistet interessen i dating og er vel det som kalles burn out ja.. Anonymkode: 7457f...d8f 3 3
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3 Skrevet 16. januar 2023 Ja er på akkurat samme sted, orker rett slett ikke bruke mer tid på å sveipe, er drittlei hele greia Anonymkode: c8d3f...d36 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #4 Skrevet 16. januar 2023 Har bare vært på dating-apper et par mnd og mest for å lære hvordan de funker og hvordan dating er i 2023. Har allerede fått avsmak. Appene er avhengighetsskapende og folka du møter der er stort sett ikke greie. Veldig kyniske og har ingen filter eller folkeskikk. Jeg snakker om kvinnene, for menn ser jeg ikke, men slik jeg forstår det er de enda værre. Det ser oppløftende ut når damene annonserer "ingen ONS" og "Ser etter noe seriøst". Men noen matcher, men gidder ikke svare på mld. Andre matcher, utveksler et par hyggelige meldinger og så blir borte. Hva er poenget? (Er yngre enn Han Solo, men for gammel for Rey) Har mest troen på IRL. Tror det er en helt egen type mennesker på dating-apper. Anonymkode: 4620e...56e 6 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #5 Skrevet 16. januar 2023 Ja, jeg må rett og slett krype inn i hulen min og slikke mine sår. Bygge meg opp igjen! Og jeg vet faktisk ikke om jeg gidder å bli revet ned igjen, så vurderer å bare legge inn årene. Så mange menn på tinder er...forferdelige. De burde slutte å pule damer de vet de ikke vil ha. Jeg har sluttet å krype til køys med dem for lenge siden, men ser jo uansett at det er DET de vil ha. Anonymkode: ce16d...a70 5
språkpurk Skrevet 16. januar 2023 #6 Skrevet 16. januar 2023 Nei, men kan kjenne på både utbrenthet og utmattelse med tanke på Tinder og dating. 2
Pingvinen Skrevet 17. januar 2023 #7 Skrevet 17. januar 2023 Ja, absolutt. Er skikkelig lei. Har slettet alt etter flere dårlige opplevelser. Mye dårlig oppførsel der. Føler meg ferdig med dating og sex. Var heldig og var sammen med en veldig flott fyr i over 20 år og fikk to herlige barn. De jeg har møtt etter skilsmissen har gitt meg helt avsmak på menn. Så mye sutring, bitterhet og annen dårlig oppførsel. Har det veldig fint alene 4
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #8 Skrevet 17. januar 2023 Herregud for en sutrete gjeng. Jeg har vært på tinder i de periodene jeg har vært singel, og de datene jeg har sagt ja til (jeg er kvinne) har alltid møtt opp, og alltid bedt meg på date nr 2. Har ekstremt sjeldent opplevd at mannfolk leder med sex på meldinger, aldri opplevd ghosting. Om en samtale dør ut på tinder er det fordi det er en dårlig match, ikke sikkert begge føler det sånn, men det er nok med at en føler det. Det er ikke slemt å ghoste noen man har chattet med i noen dager heller. Slutt å ta alt i dating så innmari personlig, så blir dating mye morsommere, du fremstår friere og enklere som menneske, og tiltrekker deg riktige folk. Jeg har avsluttet flere relasjoner ut i datingfasen, fordi det ikke føles rett, og det er ingen big deal. Det hjelper også å ikke være så innmari desperat! Det lukter man på lang vei, ofte før man møter noen også, og det er sinnsykt turn off. Anonymkode: 8358b...a22 3
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #9 Skrevet 17. januar 2023 Har vel Tinder-fatigue ja. Har appen fortsatt, men brukar den berre sporadisk og som tillegg til det verkelege livet. Har så låge forventingar til damene der inne at eg knapt lar meg affisere av at dei sluttar å svare meg og ei dame som faktisk tar initiativ til noko der skjer berre ein gang per skotår. Anonymkode: f61fc...097
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #10 Skrevet 17. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Herregud for en sutrete gjeng. Jeg har vært på tinder i de periodene jeg har vært singel, og de datene jeg har sagt ja til (jeg er kvinne) har alltid møtt opp, og alltid bedt meg på date nr 2. Har ekstremt sjeldent opplevd at mannfolk leder med sex på meldinger, aldri opplevd ghosting. Om en samtale dør ut på tinder er det fordi det er en dårlig match, ikke sikkert begge føler det sånn, men det er nok med at en føler det. Det er ikke slemt å ghoste noen man har chattet med i noen dager heller. Slutt å ta alt i dating så innmari personlig, så blir dating mye morsommere, du fremstår friere og enklere som menneske, og tiltrekker deg riktige folk. Jeg har avsluttet flere relasjoner ut i datingfasen, fordi det ikke føles rett, og det er ingen big deal. Det hjelper også å ikke være så innmari desperat! Det lukter man på lang vei, ofte før man møter noen også, og det er sinnsykt turn off. Anonymkode: 8358b...a22 Aldri opplevd dårlig oppførsel og sier at man sutrer når man har gjort det. Vel jeg har aldri blitt ranet eller frastjålet noe, for noen sutrekopper de som får frastjålet verdisaker altså, de burde passe bedre på Bare til info tar jeg aldri initiativ og er litt unnvikende til menn, det motsatte av desperat siden jeg er skeptisk til menn og trives alene men er hyggelig og kan kunsten å flørte litt, det har alltid vært menn som har vært pågående og bedt meg ut før de har ghostet før daten. Og mye annen dårlig oppførsel. Det er mye drittfolk der, og du har bare hatt flaks som ikke har møtt dem for det er ikke lett å være god menneskekjenner over nett når man ikke kan kjenne på den intuisjonen man får i person. De jeg har skrevet med har virket høflig og oppegående, takker da ikke ja til de som virker avvikende. Anonymkode: 7457f...d8f 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #11 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Herregud for en sutrete gjeng. Jeg har vært på tinder i de periodene jeg har vært singel, og de datene jeg har sagt ja til (jeg er kvinne) har alltid møtt opp, og alltid bedt meg på date nr 2. Har ekstremt sjeldent opplevd at mannfolk leder med sex på meldinger, aldri opplevd ghosting. Om en samtale dør ut på tinder er det fordi det er en dårlig match, ikke sikkert begge føler det sånn, men det er nok med at en føler det. Det er ikke slemt å ghoste noen man har chattet med i noen dager heller. Slutt å ta alt i dating så innmari personlig, så blir dating mye morsommere, du fremstår friere og enklere som menneske, og tiltrekker deg riktige folk. Jeg har avsluttet flere relasjoner ut i datingfasen, fordi det ikke føles rett, og det er ingen big deal. Det hjelper også å ikke være så innmari desperat! Det lukter man på lang vei, ofte før man møter noen også, og det er sinnsykt turn off. Anonymkode: 8358b...a22 Så rart innlegg. Selvfølgelig sutrer de som har vært utsatt for negative ting og ikke de som ikke har vært utsatt for det. Forstår du virkelig ikke det? Ellers da så må jeg bare gratulere deg som alltid har lykken med deg på tinder Flink du! Det eneste som gjenstår for din del nå er evne til å sette seg inn i andres situasjon, så er du perfekt. Anonymkode: ce16d...a70 7
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #12 Skrevet 17. januar 2023 Pingvinen skrev (4 timer siden): Ja, absolutt. Er skikkelig lei. Har slettet alt etter flere dårlige opplevelser. Mye dårlig oppførsel der. Føler meg ferdig med dating og sex. Var heldig og var sammen med en veldig flott fyr i over 20 år og fikk to herlige barn. De jeg har møtt etter skilsmissen har gitt meg helt avsmak på menn. Så mye sutring, bitterhet og annen dårlig oppførsel. Har det veldig fint alene Helt enig. Samme opplevelse har jeg .Menn i 40 og 50 årene er bitre, sure og krever mye komplimenter og oppmersomhet. Som en voksen baby. Og kjempe ego har de og. Jeg har håpet forsatt, men å være på disse dating appene får meg faktisk til å føle meg mer ensom enn å ikke ha de. Anonymkode: 26d2e...e99 4
ClausSaus Skrevet 17. januar 2023 #13 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 16.1.2023 den 14.41): Det gjør jeg. Derfor har jeg sletta rubbel og bit, inklusive profiler. Føles ... befriende så langt. På en absurd måte også som et brudd, med mobilen min, eller med potensielle fremtidige matcher. Håper jeg holder ut et år uten nettdating. Noen som er på samme sted, eller har prøvd og vunnet (eller feilet)? Anonymkode: d9584...60a Personlig fatter jeg ikke at dere gidder. Var det virkelig så vanskelig å forstå hva slags kloakk en app som Tinder nødvendigvis måtte vise seg å være? Og hva slags folk forventer dere å stort sett møte på, svømmende rundt i denne kloakken? Sorry: Ingen sympati. Dette er selvforskyldt.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #14 Skrevet 17. januar 2023 Med én date i året er jeg på ingen måte lei av dét, men Tinder o.l. er jeg veldig lei av. Det blir altfor mye innsats for lite, så jeg har vel konkludert med at tida kan brukes bedre på andre ting. Det er ikke viktig nok å finne ei å være sammen med til at det er verdt så mye energibruk. Anonymkode: 9038b...25b 1
Pingvinen Skrevet 17. januar 2023 #15 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt enig. Samme opplevelse har jeg .Menn i 40 og 50 årene er bitre, sure og krever mye komplimenter og oppmersomhet. Som en voksen baby. Og kjempe ego har de og. Jeg har håpet forsatt, men å være på disse dating appene får meg faktisk til å føle meg mer ensom enn å ikke ha de. Anonymkode: 26d2e...e99 Akkurat dette. At de var så needy.. og at veldig mange snakket stygt om ekser. Og flere hadde ikke venner, var i konflikter med flere. Ingenting var deres feil. Jeg er ikke bestevenn med alle, men kommer overens med folk og har gode relasjoner til familie, kolleger, venner og de rundt meg. Jeg har bestemt meg for å være alene. Er ingen drama og konflikter i mitt liv, og sånn vil jeg det skal fortsette. 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #16 Skrevet 17. januar 2023 2 hours ago, ClausSaus said: Personlig fatter jeg ikke at dere gidder. Var det virkelig så vanskelig å forstå hva slags kloakk en app som Tinder nødvendigvis måtte vise seg å være? Og hva slags folk forventer dere å stort sett møte på, svømmende rundt i denne kloakken? Sorry: Ingen sympati. Dette er selvforskyldt. Man håper vel på å finne nåla i høystakken. Eksen min var der for eksempel og han er en bra fyr. Og broren min. Men er vel snakk om ekstremt få der inne som faktisk behandler damer med respekt og omtanke, så bedre å ikke ta den sjansen Anonymkode: 7457f...d8f 2
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2023 #17 Skrevet 17. januar 2023 1 hour ago, Pingvinen said: Akkurat dette. At de var så needy.. Mulig de fremstår som needy fordi de vet at de konkurrerer i blinde mot antageligvis flere andre menn, så de ønsker å holde liv i relasjonen. Det er ikke lett å vite hvordan man skal etablere kontakt med andre over sånne plattformer, og damene har tydeligvis ekstremt lav terskel for å kutte kontakt med matchene sine. Så mange blir sikkert litt mer ivrige/desperate/kall-det-hva-du-vil under disse omstendighetene. Bitre, sure, needy, drittkastende, dicpic sendende menn 30-40-50+ Jeg klarer ikke å tro på at dette er representativt for menn generelt, men skal man ta diskusjonstrådene her på KG bokstavlig så virker det som om mange av damene på KG er rene magneter på de værste av de værste mannfolka... Jeg vet ikke. Synes bare det er noe som skurrer... Anonymkode: 4620e...56e
ClausSaus Skrevet 17. januar 2023 #18 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Man håper vel på å finne nåla i høystakken. Eksen min var der for eksempel og han er en bra fyr. Og broren min. Men er vel snakk om ekstremt få der inne som faktisk behandler damer med respekt og omtanke, så bedre å ikke ta den sjansen Anonymkode: 7457f...d8f Er nok noe i det, ja. Skjønner heller ikke hvorfor folk vil ha denne semi-anonymiteten og avstanden som slike apper gir. Hvordan kan det være noen fordel i sjekkesammenheng å ikke møtes ansikt til ansikt som det første man gjør? Mulig jeg er blitt gammel, men dette gir liksom ingen mening. Nå har jeg aldri vært på noen sjekke-app, og ikke skal jeg på noen heller. Så hva vet jeg…
Pingvinen Skrevet 17. januar 2023 #19 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Mulig de fremstår som needy fordi de vet at de konkurrerer i blinde mot antageligvis flere andre menn, så de ønsker å holde liv i relasjonen. Det er ikke lett å vite hvordan man skal etablere kontakt med andre over sånne plattformer, og damene har tydeligvis ekstremt lav terskel for å kutte kontakt med matchene sine. Så mange blir sikkert litt mer ivrige/desperate/kall-det-hva-du-vil under disse omstendighetene. Bitre, sure, needy, drittkastende, dicpic sendende menn 30-40-50+ Jeg klarer ikke å tro på at dette er representativt for menn generelt, men skal man ta diskusjonstrådene her på KG bokstavlig så virker det som om mange av damene på KG er rene magneter på de værste av de værste mannfolka... Jeg vet ikke. Synes bare det er noe som skurrer... Anonymkode: 4620e...56e Har opplevd flere sånne på datingsider. Flere som var sånn enn som ikke var det. Alle kan lage profil der, også de med manglende sosiale antenner. De med dårligst oppførsel var fra 45 år og oppover. Jeg snakket med hyggelige menn og, men sjokkerende mange med dårlig oppførsel. Hvis jeg avviste de høflig, klikket de og skjelte meg huden full. Og så noen jeg møtte som sa de elsket meg og begynte å planlegge fremtiden første ukene, ofte etter få dater. Mange som var veldig ensomme og ville eie en. Jeg ble rett og slett skremt av det. Så har slettet alt av sånt. Vil ikke utsette meg selv for det mer.
Tekopp1 Skrevet 17. januar 2023 #20 Skrevet 17. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Men noen matcher, men gidder ikke svare på mld. Andre matcher, utveksler et par hyggelige meldinger og så blir borte. Hva er poenget? Tja, hva mener du de skal gjøre i stedet, da? Hvis de ikke er på Tinder for å underholde deg, altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå