Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fjelltur date med en kjekk mann nå på lørdag, virket veldig oppegående og praten gikk lett.

Men når vi nådde toppen av den åsen vi "klatret" opp, så byder han meg på noe han kalte lommepølse. Han drar opp 2 pølser fra innerlomma som var rullet i en serviet 🤢 takket pent nei men han presset på, helt til jeg sa det var uaktuelt. Han endte med og spiste begge pølsene selv.

Hva tenker dere om dette? Rødt flagg?. Vurderer å ikke fortsette med han, selv om jeg følte kjemien før denne hendelsen.

Anonymkode: 3ec2f...280

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg lurer mer på deg siden du tror det er god underholdning å lage en slik tråd rett etter den orginale.
Kan du dele tankene dine med oss? Er det morsomt? Ble du fornærmet av den andre tråden? Hva rører seg i hodet hos deg nå?

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal så mange trolle så dårlig?

Anonymkode: 95b2e...eb2

Skrevet
Macro skrev (Akkurat nå):

Jeg lurer mer på deg siden du tror det er god underholdning å lage en slik tråd rett etter den orginale.
Kan du dele tankene dine med oss? Er det morsomt? Ble du fornærmet av den andre tråden? Hva rører seg i hodet hos deg nå?

Hva snakker du om? Går det bra med deg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva snakker du om? Går det bra med deg?

Jeg har det bare fint.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skulle det være rødt flagg, mener du?

Tror ikke jeg hadde vært skeptisk til pølsene som lå i en serviett, men hadde ikke likt t han presset på ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...