AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #1 Skrevet 16. januar 2023 Var på fjelltur date med en kjekk mann nå på lørdag, virket veldig oppegående og praten gikk lett. Men når vi nådde toppen av den åsen vi "klatret" opp, så byder han meg på noe han kalte lommepølse. Han drar opp 2 pølser fra innerlomma som var rullet i en serviet 🤢 takket pent nei men han presset på, helt til jeg sa det var uaktuelt. Han endte med og spiste begge pølsene selv. Hva tenker dere om dette? Rødt flagg?. Vurderer å ikke fortsette med han, selv om jeg følte kjemien før denne hendelsen. Anonymkode: 3ec2f...280
Macro Skrevet 16. januar 2023 #2 Skrevet 16. januar 2023 Jeg lurer mer på deg siden du tror det er god underholdning å lage en slik tråd rett etter den orginale. Kan du dele tankene dine med oss? Er det morsomt? Ble du fornærmet av den andre tråden? Hva rører seg i hodet hos deg nå? 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #3 Skrevet 16. januar 2023 Hvorfor skal så mange trolle så dårlig? Anonymkode: 95b2e...eb2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2023 #4 Skrevet 16. januar 2023 Macro skrev (Akkurat nå): Jeg lurer mer på deg siden du tror det er god underholdning å lage en slik tråd rett etter den orginale. Kan du dele tankene dine med oss? Er det morsomt? Ble du fornærmet av den andre tråden? Hva rører seg i hodet hos deg nå? Hva snakker du om? Går det bra med deg? Anonymkode: 3ec2f...280
Macro Skrevet 16. januar 2023 #5 Skrevet 16. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva snakker du om? Går det bra med deg? Anonymkode: 3ec2f...280 Jeg har det bare fint. 1
exictence Skrevet 16. januar 2023 #6 Skrevet 16. januar 2023 Hvorfor skulle det være rødt flagg, mener du? Tror ikke jeg hadde vært skeptisk til pølsene som lå i en serviett, men hadde ikke likt t han presset på ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå