Gå til innhold

hvorfor er damer fra øst Europa så mye penere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett så mange flotte kvinner fra østeuropa, det virker som at de alle har så flotte kropper selv når de blir eldre.

Norske kvinner blir vanligvis overvektige etter de fyller 30..

Hva kan dette skyldes, er det genetisk eller pga kosthold?

Anonymkode: 24f31...5a0

• Liker 3
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi spiser vel mer dritt i vest.

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet

Dette må du nok svare på selv. Voksne kvinner fra Øst-Europa er vanligvis innrøkte damer som ikke kan kle seg er min erfaring.

Anonymkode: c01f7...9c4

• Liker 23
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kan være mange årsaker til det, tilfeldige gen kombinasjoner, trender, kultur

Men uansett, om du er missfornøyd med norske kvinner, flytt dit, ikke kast bort livet på et sted du ikke trives

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Beauty is in the eyes of the beholder

Det er fordi du liker den type utseende da, TS. 

Anonymkode: b5999...8ee

• Liker 13
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dette må du nok svare på selv. Voksne kvinner fra Øst-Europa er vanligvis innrøkte damer som ikke kan kle seg er min erfaring.

Anonymkode: c01f7...9c4

Jeg har vært i Polen, Slovakia, Litauen og Ukraina og så ingen særlig forskjell i klesstilen mellom norske og øst-europeiske kvinner. De bruker kanskje mer høyesko og litt mer elegante vesker, men ellers var klesstilen(særlig klart kvinner mellom 20-40) veldig lik den norske:) 

Anonymkode: 6568b...276

• Liker 7
Skrevet

Alle kvinner er vakre på sin egen måte, de som snakker ned om kvinner pga deres etnisitet har mindreverdighetskomplekser. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg har vært i Polen, Slovakia, Litauen og Ukraina og så ingen særlig forskjell i klesstilen mellom norske og øst-europeiske kvinner. De bruker kanskje mer høyesko og litt mer elegante vesker, men ellers var klesstilen(særlig klart kvinner mellom 20-40) veldig lik den norske:) 

Det er min opplevelse også, kvinnene der gjør det lille ekstra for og se bra ut. Skjønner ikke hva hun du svarte har fått det inntrykket fra.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Har sett så mange flotte kvinner fra østeuropa, det virker som at de alle har så flotte kropper selv når de blir eldre.

Norske kvinner blir vanligvis overvektige etter de fyller 30..

Hva kan dette skyldes, er det genetisk eller pga kosthold?

Har du sett kvinner i øst europa når de blir 30+`de minker 20 cm i høyden og flytter det til bredden i stedet...

Anonymkode: 1b5b7...c21

• Liker 4
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har du sett kvinner i øst europa når de blir 30+`de minker 20 cm i høyden og flytter det til bredden i stedet...

Anonymkode: 1b5b7...c21

Virkelig? Dette burde jo ha vært i alle store nyhetskanaler. De krymper altså rundt 20 cm?

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Beauty is in the eyes of the beholder

Det er fordi du liker den type utseende da, TS. 

Anonymkode: b5999...8ee

Det tenker jeg også. Er også ofte slik at man kan virke ekstra attraktiv om man er eksotisk. Kvinner og menn med typisk norsk utseende vil få mye mer oppmerksomhet i utlandet enn i Norge. 

Anonymkode: 31ee0...4cd

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Det kommer av at du bare legger merke til de pene, confirmation bias. Jeg er fra øst-europa selv og kan garantere at det ikke er  noen forskjell egentlig.

Anonymkode: e5adb...92e

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Skrevet

Mange tviholder på den "slaviske uniformen". Kvinner i boblejakker og menn i joggebukse og hettegenser.

Andelen overvektige er høyere i Ukraina enn i Norge. Polen, Russland, Hviterussland helt likt som Norge. List of sovereign states by obesity rate - Wikipedia

• Liker 9
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mange tviholder på den "slaviske uniformen". Kvinner i boblejakker og menn i joggebukse og hettegenser.

Andelen overvektige er høyere i Ukraina enn i Norge. Polen, Russland, Hviterussland helt likt som Norge. List of sovereign states by obesity rate - Wikipedia

Beklager, det er fedme, ikke overvekt.

Skrevet

Jeg synes motsatt. Kvinner fra østauropa har oftere bredere ansikt, innsunkne og mørkere øyne og vi har ikke samme humor. Men det er godt vi er uenige, så blir det noen til alle. 

Anonymkode: 44149...e5f

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Mange polakker blir forresten nesten fornærmet om du sier at Polen er i øst-europa. Rent geografisk så har de rett, Polen ligger omtrent så midt i Europa som er mulig bortsett fra Tsjekkia.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

I så fall så er det ikke noen fordel for dem akkurat. Man ser jo hvor mange av dem som blir trafficket og lurt ut i prostitusjon. Det er jo tydeligvis mange menn som er enige med TS og som vil kjøpe. 

Anonymkode: 22ab8...3da

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mange polakker blir forresten nesten fornærmet om du sier at Polen er i øst-europa. Rent geografisk så har de rett, Polen ligger omtrent så midt i Europa som er mulig bortsett fra Tsjekkia.

Ja, det er sant. Det er blant annet fordi de ikke vil forbindes med Russland. Men språklig, historisk og etnisk er Polen et øst-europeisk land. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ja, det er sant. Det er blant annet fordi de ikke vil forbindes med Russland. Men språklig, historisk og etnisk er Polen et øst-europeisk land. 

Historisk hvis du tenker på årene 1945-1990. Polen har vært dypt involvert i sentraleuropeisk og også vesteuropeisk historie i mange hundre år, tette bånd til Frankrike og Ungarn. Involvert i 30-årskrigen som hovedsakelig foregikk i Tyskland på 1600-tallet for eksempel.
Veldig vanlig for polsk adelighet å gifte seg med sentraleeuropeiske og vest-europeiske adelige i århundrene.
Halve dagens Polen var en del av det Prøyssiske kongeriket og deretter det Tyske Imperiet hele 1800-tallet. Mange andre eksempler finnes.

Språklig og etnisk er de slaviske, og slaviske språk og etnisiteter er utbredt både i øst-europa, sentral-europa og sørøst-europa.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker said:

Det tenker jeg også. Er også ofte slik at man kan virke ekstra attraktiv om man er eksotisk. Kvinner og menn med typisk norsk utseende vil få mye mer oppmerksomhet i utlandet enn i Norge. 

Anonymkode: 31ee0...4cd

Ja, som norsk kvinne på 32 kan jeg bekrefte at jeg får ekstremt mye mer oppmerksomhet i utlandet enn i Norge, i byer fra New York til Nice. Får høre jeg er så vakker og flott alle andre steder enn her. Har begynt å tenke at jeg må tenke utenlands for å få meg type 🙈

Anonymkode: 8d58b...eb4

• Liker 2
  • Hjerte 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...