AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Skrevet 14. januar 2023 Av mangel på andre referanser, hvilke kjente beskriver din type rent utseendetmessig? her; Jonathan Rhys Meyers og Björn Mosten fra «Kjærlighet og anarki». Exene er i den kategorien utseendetmessig også Anonymkode: e484b...53e
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #2 Skrevet 14. januar 2023 Kåre Conradi Anonymkode: f0aa3...4a7 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 Bengt Danielsson, da han var ung. Anonymkode: e50cf...88e
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #4 Skrevet 15. januar 2023 Er mann og liker utseende og personligheten til Ryan Reynolds Anonymkode: c16ca...d22
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #5 Skrevet 15. januar 2023 James Franco, Joji, Tom hiddleston, Chris wood(vampire diaries), syns karakteren til Jack Black i the holiday er søt, Benedickt Cucumber Anonymkode: d36c2...95f
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 Austin Butler, Benedict Cumberbatch og Ethan Thorchio ❤️ Anonymkode: 00672...22b
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 Bonnie Rotten Anonymkode: f610e...2a4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #9 Skrevet 15. januar 2023 John carew Jason momoa Anonymkode: 34aee...644
GrønnNellik68 Skrevet 15. januar 2023 #10 Skrevet 15. januar 2023 Tror hun her kan ligne litt.. huff...
Phoenix Heart Skrevet 15. januar 2023 #11 Skrevet 15. januar 2023 Tom Hardy, Jamie Dornan, Colin O'Donoghue og Jonathan Rhys-Meyers da han var yngre.
MortenMunkholm Skrevet 15. januar 2023 #12 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Av mangel på andre referanser, hvilke kjente beskriver din type rent utseendetmessig? her; Jonathan Rhys Meyers og Björn Mosten fra «Kjærlighet og anarki». Exene er i den kategorien utseendetmessig også Anonymkode: e484b...53e Jeg har ingen type, dessverre. Er mer på jakt etter kvinne uansett.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #13 Skrevet 15. januar 2023 På mange områder Jenny Skavland. Iblandet litt Peder kjøs. Ikke egentlig en god kombinasjon. Men helsa mi , tillater meg ikke å være den jeg egentlig er og var. Så å ha samme driven som Jenny, og en helse som skriker nei. Er det i perioder ganske frustrerende. Med mange år med ME så har jeg lært å temme hestekreftene mine. For jeg har jo gått inn med nebb å klør, for iallefall kunne klare å være litt den jeg er også, uten å bli svært syk. Da jeg er god på mestring. Og bruker nå samme driven til å lære nye ting og på ting som ukje tapper like mye energi. Men kan bli litt for mye driv, iht den lille kjøsen jeg har også. Fordi det blir fir lite å bruke hestekrefter mine på. Og da blir det jo litt feil, av og til. Derav ingen god kombinasjon akkurat. Så prøver å unngå visse situasjoner, men er jo magnet på andres problemer av en eller annen grunn, og litt for lett involverer meg litt mer enn jeg bør Anonymkode: d0419...347
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #14 Skrevet 15. januar 2023 Ariana Grande. Petit og «mørk». Anonymkode: d9c3d...d40
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #15 Skrevet 15. januar 2023 Gøyal tråd! Eksene mine og preferansene mine er veldig ulike da 😆 Og eksene også VELDIG ulike. Har tre ekser, de ligner henholdsvis på: 1. Jared Leto med kort hår 2. Denne eksen var KLISS LIK Brando Eaton 😛 3. Siste eksen min ligner såååå mye på Seth Rogen 😅 Rimelig sprikende utseende på de som dere ser 😆 Og skulle jeg sagt de jeg tiltrekkes mest av, så kommer litt henslengte, spinkle typer frem, "farlig look" på bildene, gjerne med "feil" på et vis, smale eller dype/dystre/skeptiske øyne, eller fremtredende munn/lepper. Ofte har det vært litt udefinert når jeg har lagt merke til de, og så googlet de i etterkant. Og det er samme som skjer med folk i virkeligheten. De jeg trekkes mot har noe udefinert det er vanskelig å sette fingeren på. Men jeg blir jo helt tullerusk idiot rundt de jeg virkelig tiltrekkes av, så aldri vært i noe forhold med noen av dem jeg har møtt 🙈 Eksempler: Cole Sprouse, Deryck Whibley, Norman Reedus, Christopher Walken ++++ Anonymkode: 9ad14...447 2 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #16 Skrevet 15. januar 2023 Bradley Cooper, Brad Pitt. Anonymkode: 63b9e...f1e 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #17 Skrevet 15. januar 2023 MortenMunkholm skrev (3 timer siden): Jeg har ingen type, dessverre. Er mer på jakt etter kvinne uansett. Vi alle liker nok litt forskjellig Men har inntrykket av at du har sansen for litt ordentlige, klassiske kvinner Anonymkode: d36c2...95f
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #18 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Gøyal tråd! Eksene mine og preferansene mine er veldig ulike da 😆 Og eksene også VELDIG ulike. Har tre ekser, de ligner henholdsvis på: 1. Jared Leto med kort hår 2. Denne eksen var KLISS LIK Brando Eaton 😛 3. Siste eksen min ligner såååå mye på Seth Rogen 😅 Rimelig sprikende utseende på de som dere ser 😆 Og skulle jeg sagt de jeg tiltrekkes mest av, så kommer litt henslengte, spinkle typer frem, "farlig look" på bildene, gjerne med "feil" på et vis, smale eller dype/dystre/skeptiske øyne, eller fremtredende munn/lepper. Ofte har det vært litt udefinert når jeg har lagt merke til de, og så googlet de i etterkant. Og det er samme som skjer med folk i virkeligheten. De jeg trekkes mot har noe udefinert det er vanskelig å sette fingeren på. Men jeg blir jo helt tullerusk idiot rundt de jeg virkelig tiltrekkes av, så aldri vært i noe forhold med noen av dem jeg har møtt 🙈 Eksempler: Cole Sprouse, Deryck Whibley, Norman Reedus, Christopher Walken ++++ Anonymkode: 9ad14...447 Christopher Walken! Det er en så spesifikk karakter over han, nydelig og litt skummel Anonymkode: d36c2...95f
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #19 Skrevet 15. januar 2023 Chloe Woodard og swushvoi gjør meg nesten svimmel Anonymkode: dc195...a8c 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #20 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Chloe Woodard og swushvoi gjør meg nesten svimmel Anonymkode: dc195...a8c Hun der ser jo ikke frisk ut, blir også svimmel av å se på øynene hennes 😅 Anonymkode: f610e...2a4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå