Gå til innhold

Hvilken serie mener du er den mest undervurderte noensinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Carnivale.

League of Gentlemen. 

 

Anonymkode: ae47e...ff2

Så synd Carnivale ble kansellert, tror den hadde blitt bedre mottatt i dag. Den var litt for tidlig ute, tror jeg. 

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest shalott

Spin City, i alle fall så lenge Michael J. Fox spilte hovedrollen.  Charlie Sheen spiller en versjon av Charlie Sheen uansett hvilken serie han er med i, så kvaliteten dalte da han overtok.  Den norske tittelen, Full fart i byrådet, antyder kanskje mer en type forviklingskomedie der folk raser inn og ut av dører i full fart...

The Practice (norsk tittel; Advokatene).  En nokså mørk og dyster advokatserie.

Black Books.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/7/2023 at 9:58 AM, Polyester said:

Jeg har sett flere omtale den som bedre enn Breaking Bad. Derfor ga jeg den en sjanse. Skjønte at det ikke bare var en spinoff. :) Vil ikke si den er undervurdert 

Ja, enig med deg. Bare tenker på den som undervurdert siden serien og skuespillerne ikke har fått mange av de gjeveste prisene, Emmy, etc. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970

Poldark og The Killing. Ikke fordi de er undervurdert generelt, men fordi jeg sjeldent ser Poldark bli anbefalt i tråder her, og The Killing er en Amerikansk re-make av en Dansk serie. Man tror jo vanligvis at den originale serien er bedre, men her er re-maken bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ramona1970

Vil også legge til to filmer: La Belle Histoire og Dead Man. La Belle Histoire har bare 6.6 på IMDB, og Dead Man har 7.5. Begge er tiere etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nikea skrev (16 timer siden):

Så synd Carnivale ble kansellert, tror den hadde blitt bedre mottatt i dag. Den var litt for tidlig ute, tror jeg. 

Ja enig, fantastisk serie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Entern said:

Black Books er genial :) 

Gud jeg elsker den serien...
Savner å se mer av Dylan Moran

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supertramp89 skrev (4 minutter siden):

Gud jeg elsker den serien...
Savner å se mer av Dylan Moran

Jeg er veldig fan av Bill Bailey :) 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brothers & sisters ❤ Bare så synd det var så få sesonger 😟

Endret av Mardina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angel.

Første sesong var litt blandet kvalitetsmessig (tok seg voldsomt opp cirka halvveis da)...men fra og med andre halvdel av første sesong vil jeg si Angel er bedre enn Buffy sesongene etter 3. sesong. Har kjent mange som mener at beste måten å se dette universet på er å først se Buffy sesong 1 - 3 og så Angel, og jeg er enig i dette.

En veldig bra fantasy serie med bra karakterer, mye spenning og gode plott. Akkurat som moderserien Buffy (eller rettere sagt de første sesongene av Buffy).

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Severance. Beste jeg har sett på mange år. Hvorfor snakker ikke alle om denne?!

Anonymkode: a6921...c82

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deadwood.

En av de beste seriene som er laget, men som relativt få jeg kjenner har sett - og den snakkes lite om. Men jeg elsker den og har sett den om igjen mange ganger.

Vil også legge til Being Human, Fringe og Lost Girl, bra fantasy/sci fi-serier som har fått for lite oppmerksomhet.
 

 

Anonymkode: f607c...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 20.28):

Enig! Jeg var solgt etter ti minutter, og binget serien på kortere tid enn jeg vil innrømme! Jeg ble også sjokkert da jeg googlet serien og innså at den har jo vunnet masse peiser… For meg er det uforståelig at TV2 kastet bort denne perlen. Den flyter nesten over av gode skuespillere, og manus er glitrende (i alle fall fram til de siste par sesongene). 
Jeg hadde prestert å aldri ha sett ER før jeg så The Good Wife. Og da jeg innså at Julianna Margulies jo var «litt» berømt fra før (jeg hadde aldri sett henne før og ante ikke hvem hun var før TGW - jeg vet 🤣🤣), begynte jeg på ER, som jeg binget i enda raskere tempo. Den beste advokatserien og den beste sykehusserien! 

Anonymkode: 5a717...c5c

Den er på Viaplay, om du skulle ville se den igjen :)

Anonymkode: 2f86d...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tradegy skrev (På 7.2.2023 den 15.08):

Beverly Hills 90210, på 90tallet 🥳 Vurderer å se Vestavind på nytt :hjerte: 

 

Embla Othea skrev (På 7.2.2023 den 15.46):

Prison Break

Undervurdert? 

Anonymkode: 6a60f...20e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Undervurdert? 

Anonymkode: 6a60f...20e

Mhm. Mange mener at Prison Break er langdryg men jeg elsker den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er begeistret for C.B. Strike. Hørt lite om den, så tenker den går som undervurdert. Ligger på HBO. 

Anonymkode: 495d0...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...