Gå til innhold

Hvilken serie mener du er den mest undervurderte noensinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Godless . Western mini serie som er å finne på Netflix. Netflix har mye egenproduserte filmer og serier som er dårlig, men denne serien er noe av det beste de har laget. Med blant annet Jeff Daniels. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 1.2.2023 den 20.28):

Enig! Jeg var solgt etter ti minutter, og binget serien på kortere tid enn jeg vil innrømme! Jeg ble også sjokkert da jeg googlet serien og innså at den har jo vunnet masse peiser… For meg er det uforståelig at TV2 kastet bort denne perlen. Den flyter nesten over av gode skuespillere, og manus er glitrende (i alle fall fram til de siste par sesongene). 
Jeg hadde prestert å aldri ha sett ER før jeg så The Good Wife. Og da jeg innså at Julianna Margulies jo var «litt» berømt fra før (jeg hadde aldri sett henne før og ante ikke hvem hun var før TGW - jeg vet 🤣🤣), begynte jeg på ER, som jeg binget i enda raskere tempo. Den beste advokatserien og den beste sykehusserien! 

Anonymkode: 5a717...c5c

Beklager altså, men denne serien er jo gammel og ble ganske så promotert når den gikk på tv2 lineært i sin tid. At du og andre ikke har fått med dere denne serien får dere nesten ta på deres egen kappe.

Bra serie da! 

Anonymkode: ebd89...855

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.1.2023 den 14.57):

Den er lite kjent og vanskelig å få sett. De fleste har ikke hørt om eller sett serien.

Anonymkode: 266f6...978

Hvis serien er så vanskelig å få sett, så blir det også vanskelig å få vurdert den. Hvor så du den?

Anonymkode: 1f02c...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diry72 skrev (På 1.2.2023 den 20.43):

Godless . Western mini serie som er å finne på Netflix. Netflix har mye egenproduserte filmer og serier som er dårlig, men denne serien er noe av det beste de har laget. Med blant annet Jeff Daniels. 

Helt enig!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Better Call Saul, beste serien jeg har sett på lenge. Er ikke så ofte prequels blir bra, lett å presse inn for mye forhistorie og karakaterer fra orginalserien, i dette tilfellet Breaking Bad, men BCS klarte å unngå den fellen.  Nå vet jeg at serien har fått god omtale, og nominasjoner, men stopper liksom der. Syntes det er synd, for på flere måter er serien enda mer spennende enn Breaking Bad.

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Popular (1999-2001)

Nesten ingen har hørt om den. En faktisk original tenåringsserie i en tid hvor det var overflod av tenåringsserier. Både det satiriske morsomme og det alvorlige treffer hver gang.

Yellowjackets har jeg ikke sett få mye oppmerksomhet, veldig god skrekkserie som det snart kommer 2. sesong av.

Popular_TV_series.png

Endret av Polyester
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanuki skrev (6 minutter siden):

Better Call Saul, beste serien jeg har sett på lenge. Er ikke så ofte prequels blir bra, lett å presse inn for mye forhistorie og karakaterer fra orginalserien, i dette tilfellet Breaking Bad, men BCS klarte å unngå den fellen.  Nå vet jeg at serien har fått god omtale, og nominasjoner, men stopper liksom der. Syntes det er synd, for på flere måter er serien enda mer spennende enn Breaking Bad.

Jeg har sett flere omtale den som bedre enn Breaking Bad. Derfor ga jeg den en sjanse. Skjønte at det ikke bare var en spinoff. :) Vil ikke si den er undervurdert 

Endret av Polyester
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.2.2023 den 15.34):

Hvis serien er så vanskelig å få sett, så blir det også vanskelig å få vurdert den. Hvor så du den?

Anonymkode: 1f02c...6b3

Litt på C-more for flere år siden, etter at serien ble tatt av så har jeg kjøpt hele serien på dvd.

Anonymkode: 266f6...978

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (13 timer siden):

Popular (1999-2001)

Nesten ingen har hørt om den. En faktisk original tenåringsserie i en tid hvor det var overflod av tenåringsserier. Både det satiriske morsomme og det alvorlige treffer hver gang.

Popular_TV_series.png

Jeg gikk inn i tråden for å poste om Popular! Den het Livet på Kennedy High på norsk TV, mulig noen husker den bedre da :)Den var fantastisk, og jeg har fortsatt traumer etter cliffhangeren i sesong 2 som aldri ble avklart ettersom den ble kansellert 😄 Mary Cherry ❤️ 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikea skrev (2 minutter siden):

Jeg gikk inn i tråden for å poste om Popular! Den het Livet på Kennedy High på norsk TV, mulig noen husker den bedre da :)Den var fantastisk, og jeg har fortsatt traumer etter cliffhangeren i sesong 2 som aldri ble avklart ettersom den ble kansellert 😄 Mary Cherry ❤️ 

Ja den er fantastisk! Kommer ALDRI til å slette den fra pcen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polyester skrev (13 timer siden):

Popular (1999-2001)

Nesten ingen har hørt om den. En faktisk original tenåringsserie i en tid hvor det var overflod av tenåringsserier. Både det satiriske morsomme og det alvorlige treffer hver gang.

Yellowjackets har jeg ikke sett få mye oppmerksomhet, veldig god skrekkserie som det snart kommer 2. sesong av.

Popular_TV_series.png

Jeg likte også Popular/Kennedy High 😄

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Lost ❤️ 
 

Jeg så sesong 1 da den kom, det var vel i 2005. Så falt jeg av lasset. Hadde hørt at slutten ga null mening og at de siste sesongene var en stor skuffelse. Hadde null forhåpninger. Jeg ga den en sjangse nå bare av nysgjerrighet for hva alt det rare på øya var- og for en serie! Wow. Bare wow. Elsket den! 

Anonymkode: 60863...5a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Survivors!

Den kom så vidt jeg husker ut før the walking dead, men litt samme tematikk. Det var så KJIPT når sesong 1 sluttet så spennende, og så kom det ingen sesong 2 :(

Anonymkode: dcd67...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...