Gå til innhold

Hvilken serie mener du er den mest undervurderte noensinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Oz. Føler det ikke er så mange som har sett den. 

Anonymkode: 4a720...5d8

Var for mye rompiser for min del, kasta inn hånduken tidlig.

Anonymkode: 7d71e...7e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvom gamle serier ikke blir promotert og vinner priser lenger betyr det ikke at de er undervurdert 😅 for en merkelig tråd. 

Anonymkode: 83d85...43a

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Sopranos

Anonymkode: 7d71e...7e3

I hvilken verden er Sopranos undervurdert? 

Anonymkode: 6a60f...20e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.1.2023 den 22.26):

Selvom gamle serier ikke blir promotert og vinner priser lenger betyr det ikke at de er undervurdert 😅 for en merkelig tråd. 

Anonymkode: 83d85...43a

Typisk elendig språkforståelse som man bare finner på KG.

Bare fordi en serie er ukjent i Norge, så er den ikke undervurdert heller.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

The good wife, og Billions🤩

Anonymkode: 1a284...fcd

8,4 begge to på IMDb. Nei, ikke undervurderte, og TGW er nevnt sånn 20 ganger allerede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mjau87 skrev (På 29.1.2023 den 13.55):

Ghostwhisperer

Terra Nova

Primeval 

Marianne

The returned

Minus Ghostwhisperer - har jeg ikke hørt om de andre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (På 27.1.2023 den 18.14):

The Good Wife fant jeg tilfeldigvis i jungelen inne på TV2 Play for en stund siden - uten at jeg hadde hørt om den, uten at TV2 hadde promotert den eller at jeg på andre måter blitt tipset om den. Derav er den svært undervurdert. 

Søkte den opp på IMDB som jeg alltid gjør før jeg ser serier, og fikk sjokk når jeg så hvor "stor" og "bra" serien var. Så jeg kastet meg rundt. 

The Good Wife er en serie som gjør at du kan miste følelsen av tid og liv utenom der du bare ser episode etter episode etter episode. "En til...", sier du til deg selv etter hver episode :) Tror faktisk jeg så 8 strake episoder på rappen. 

Den beste advokatserien ever. Punktum.

Samme skjedde når jeg så Timeless (digger historiefortellingene), White Collar (digger stemningen og humøret), The Americans (handlingen er fabelaktig) og The Blacklist (Reddington leverer tidenes skuespillerprestasjon) også, selv om det er andre typer serier. 

Skulle ønske jeg ikke hadde sett seriene, og startet på dem i dag! :D 

Enig! Jeg var solgt etter ti minutter, og binget serien på kortere tid enn jeg vil innrømme! Jeg ble også sjokkert da jeg googlet serien og innså at den har jo vunnet masse peiser… For meg er det uforståelig at TV2 kastet bort denne perlen. Den flyter nesten over av gode skuespillere, og manus er glitrende (i alle fall fram til de siste par sesongene). 
Jeg hadde prestert å aldri ha sett ER før jeg så The Good Wife. Og da jeg innså at Julianna Margulies jo var «litt» berømt fra før (jeg hadde aldri sett henne før og ante ikke hvem hun var før TGW - jeg vet 🤣🤣), begynte jeg på ER, som jeg binget i enda raskere tempo. Den beste advokatserien og den beste sykehusserien! 

Anonymkode: 5a717...c5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den har vunnet mange priser selvsagt, ikke peiser! Takk til autocorrect. 

Anonymkode: 5a717...c5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lost!! Den er nå ganske høyt rated, men jeg har aldri sett en serie som er så bra. Syntes også "Merlin" er utrolig sjarmerende og spennende serie.

Anonymkode: 2ab2d...020

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (På 27.1.2023 den 18.25):

Veldig enig! :jepp: Travelers har jeg ikke sett.

Den bør du se! 
En annen undervurdert serie i litt samme sjanger er Sense8 på Netflix. 

Anonymkode: 5a717...c5c

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Enig! Jeg var solgt etter ti minutter, og binget serien på kortere tid enn jeg vil innrømme! Jeg ble også sjokkert da jeg googlet serien og innså at den har jo vunnet masse peiser… For meg er det uforståelig at TV2 kastet bort denne perlen. Den flyter nesten over av gode skuespillere, og manus er glitrende (i alle fall fram til de siste par sesongene). 
Jeg hadde prestert å aldri ha sett ER før jeg så The Good Wife. Og da jeg innså at Julianna Margulies jo var «litt» berømt fra før (jeg hadde aldri sett henne før og ante ikke hvem hun var før TGW - jeg vet 🤣🤣), begynte jeg på ER, som jeg binget i enda raskere tempo. Den beste advokatserien og den beste sykehusserien! 

Anonymkode: 5a717...c5c

Jeg må selvsagt legge til her at ER på ingen måte er undervurdert. 🤣

Anonymkode: 5a717...c5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sherlock Holmes serien. Er så mange som synes den er helt fjern, men for min del er det noe av det beste jeg har sett. Cumberbatch er en utrolig dyktig skuespiller.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...