AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #1 Skrevet 14. januar 2023 Det er en mann jeg har truffet i jobbsammenheng flere ganger. Han gjør det godt i yrket sitt, og er hyggelig med alle virker det som. Vi har alltid hatt en litt tullete/flørtete tone, og jeg synes det er veldig gøy å være sammen med han, men har ikke hatt noen romantiske følelser. Vi har hatt planer om å dra å gjøre en aktivitet sammen til våren/sommeren (en felles interesse vi har). I høst «forsvant» han plutselig, fikk høre at han var syk fra noen andre kollegaer. Har tenkt på han, men føler vi ikke er der at det var naturlig å sende han en melding om hvordan det går. I går kveld ringte han meg plutselig! Han hadde hørt fra kompisen at jeg hadde fått en ny jobb (samme sted) og ville gratulere. Og så ble han plutselig veldig personlig og fortalte om alt han har vært igjennom det siste året, han har virkelig hatt det tøft. Det var skikkelig heavy å høre på, ble helt på gråten selv. Han sa at han ikke klarte å snakke med noen andre, men at han stolte så veldig på meg og at han gledet seg så veldig til vi skulle gjøre det vi hadde planlagt til våren/sommeren. Han beklaget også at han ikke hadde tatt kontakt før. Til slutt innrømmet han at han hadde drukket litt i dag, men ikke mye. Han hørtes ikke veldig full ut, bare veldig emosjonell, men jeg vet jo ikke. Jeg ble veldig forvirret av dette. Tror dere det er sjans for at han liker meg på en romantisk måte? Eller bare som en venn? Er litt usikker på følelsene mine rundt han. Synes jo det var fint at han ville dele, men også veldig overraskende, for han har aldri ringt eller sendt melding annet enn i jobbsammenheng før. Anonymkode: 61778...580
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #2 Skrevet 14. januar 2023 Når du tror at han er edru, så sender du en melding, og takker for en fin samtale. Kanskje dere kan få i gang en dialog. Er det veldig stor avstand, eller kan du invitere på en kaffe? Anonymkode: 2fbe0...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #3 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Når du tror at han er edru, så sender du en melding, og takker for en fin samtale. Kanskje dere kan få i gang en dialog. Er det veldig stor avstand, eller kan du invitere på en kaffe? Anonymkode: 2fbe0...bb8 Nei, altså jeg vet ikke helt om jeg er interessert i han på den måten, ble bare så overrasket over betroelsen han til meg, når vi aldri har hatt en dyp samtale før… Anonymkode: 61778...580
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #4 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, altså jeg vet ikke helt om jeg er interessert i han på den måten, ble bare så overrasket over betroelsen han til meg, når vi aldri har hatt en dyp samtale før… Anonymkode: 61778...580 Vel, nå blir jo ofte menn automatisk tiltrukket/sjarmert når kvinnfolk viser dem en viss interesse. Anonymkode: 008ce...573 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #5 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Vel, nå blir jo ofte menn automatisk tiltrukket/sjarmert når kvinnfolk viser dem en viss interesse. Anonymkode: 008ce...573 Ja, men vi har ikke hatt noe kontakt privaten før, og ikke hørt noe fra han på lenge, og så plutselig ringer han og blir SÅ personlig… er da jeg lurer på om jeg har feiltolket ting tidligere. Anonymkode: 61778...580
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #6 Skrevet 15. januar 2023 Var nok bare fyllaprat Anonymkode: f6869...ea4 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Var nok bare fyllaprat Anonymkode: f6869...ea4 Ja, det kan nok hende. Men er det ikke fra barn og fulle folk man får høre sannheten? 😂😂 Anonymkode: 61778...580
Gjest sokrat Skrevet 15. januar 2023 #8 Skrevet 15. januar 2023 Jeg kan nesten 100 prosent sikkert si at han liker deg.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #10 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, det kan nok hende. Men er det ikke fra barn og fulle folk man får høre sannheten? 😂😂 Anonymkode: 61778...580 Fulle barn er de verste. De kan ikke holde på en hemmelighet. Men du skriver at dere har hatt en flørtete tone? Selvsagt kan dette misforstås. Anonymkode: 2fbe0...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #11 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fulle barn er de verste. De kan ikke holde på en hemmelighet. Men du skriver at dere har hatt en flørtete tone? Selvsagt kan dette misforstås. Anonymkode: 2fbe0...bb8 Ja, men han er sånn type som er «hyggelig flørtete» med de fleste. Aldri opplevd det som noe med seksuelle toner eller ubehagelig. Haha fulle barn hørtes skummelt ut 😂 Jeg får vel bare vente å se. Vil uansett gjerne ha han som venn, så får være forsiktig. Anonymkode: 61778...580
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #12 Skrevet 15. januar 2023 For en gangs skyld her på KG vil jeg svare «ja, jeg tror han er interessert». Anonymkode: cafe6...fb4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå