Gå til innhold

Sier jeg er finere i virkeligheten enn på bildene

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste menn jeg treffer gjennom dateapper sier at jeg er mye finere i virkeligheten enn på bildene. Jeg blir like overrasket hver gang. Hver eneste date bekymrer jeg meg for at han skal bli skuffet over hvor mye styggere jeg er enn bildene mine. For jeg synes jeg ser mye penere ut på bildene. Hvordan kan jeg ha en så annerledes oppfatning av meg selv???

Anonymkode: b1132...35c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man ser seg selv speilvendt så ikke på samme måten andre ser deg 

Anonymkode: c3cbd...f5f

• Nyttig 1
Skrevet

Har akkurat samme opplevelse, er overbevist hver gang at de skal bli skuffet fordi jeg er finere på bildene, men så syns de jeg er mye penere i virkeligheten som ikke gir noe mening for det er jeg ikke. Men tror det viktigste er å ikke jukse med vekt på bilder, og det gjør jeg ikke og sikkert ikke du heller 

Anonymkode: 5a329...54c

Skrevet

Med mindre du har modellbilder, så skal det jo bare, sekunder med smil, mimikk, og samtale, før du har fått et helt annet inntrykk, enn bilder noen gang vil gi. Som oftest kan du gå tilbake til bildene i ettertid, og du vil se på dem, med nye øyne. 

Anonymkode: 34f1e...871

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det gjelder vel for de aller fleste - bilder er et frossent øyeblikk, det meste er bedre live. Dessuten er det jo en enkel og uforpliktende kompliment å gi...

• Nyttig 1
Skrevet

Nå er det ikke uten grunn til at det flyr noen å tusen bilder på en profesjonell photoshoot av profesjonelle modeller. Det kommer jo helt an på hvor fotogen man er. Husker en gang jeg hadde nabo-hybel med ei modell. Hun var ikke så fryktelig pen, heller mer normal vil jeg si og langt fra stygg, men du å du hvor godt hun tok seg ut på bilder.

Anonymkode: 01653...8e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...