AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Skal prøve å gjøre det litt kortfattet. Møttes for 5 måneder siden. Han er for det første 13 år eldre enn meg og jeg vil ikke kategorisere ham som kjekk. Han er lavere enn meg, litt "gubbeutseende", har mye eldre barn enn jeg har, og er generelt ikke en type jeg tidligere har falt for. Må innrømme at det som gjorde at jeg gav det en sjanse helt i starten var jobben hans. Veldig teit, jeg er klar over det, men han har et typisk prestisjeyrke som har rykte på seg til å få kvinner til å få stjerner i øynene. Hvor reelt og utbredt det faktisk er(og attpåtil i 2023) vet jeg ikke, men det gjorde meg interessert. Kan ikke påstå noe annet. Så ble vi kjent etter hvert da og han er veldig trivelig som person, ganske morsom, litt stiv i enkelte sosiale situasjoner kanskje men aldri frekk eller ufin på noen måte. Sexen er også bra. Bedre enn mange av mine tidligere erfaringer. Har hendt flere ganger at jeg utvikler en relasjon med en mann jeg finner veldig kjekk og attraktiv men som jeg blir litt sånn "ugh" med i senga, så det ender med sex-delen og sjelden noe forspill eller kyssing fordi jeg rett og slett ikke har lyst. Men det gikk overraskende bra i dette tilfellet. Jeg har nok ikke verdens beste sexdrift i utgangspunktet men her må jeg si meg fornøyd og si det gir mersmak. Opplever også at jeg noen ganger gleder meg og kjenner det kribler, om vi har avtalt å møtes. Ikke alltid, men det hender rett som det er. Men jeg vet ikke. Føler at jeg kanskje ikke liker han av de rette grunnene? Og jeg har jo ikke lyst til å være med noen fordi de har den og den jobben. Kan forresten nevne en hendelse fra før jul. Jeg skulle gå fra jobb og skulle egentlig ut og spise med søsteren min så jeg hadde med en litt pyntet kortermet topp(ikke utringet men den viste hals og nakke og det øverste av brystområdet? om det gir mening. Ingen kløft eller pupp i sikte da) Middagen ble avlyst i siste liten og jeg ble samtidig bedt om å gi en kort beskjed til en jobbrelatert kontakt. Så jeg tenkte jeg burde ta på meg noe annet der og da ettersom vi skulle prate over fire øyne. Tok på meg en kjedelig plain genser. Endte meg at jeg og datet min avtalte å møtes spontant like etter det. Men jeg skiftet aldri tilbake til den pene toppen. Jeg gav kanskje litt faen? Vet ikke? Tyder dette på at jeg ikke er så engasjert? Veldig liten hendelse som selvsagt ikke kan si så mye, men jeg problemet er faktisk at jeg ikke vet selv. Så jeg prøver å grave i og analysere oppførselen min, men jeg blir ikke klok. Anonymkode: a2587...d2b
Silva Pluvialis Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 Hvis han hadde vært ufør og u-utdannet, hadde du likevel vært interessert i han? Hvis ikke er det ikke mannen du er interessert i, men statusen hans. 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #3 Skrevet 13. januar 2023 Du er ikke alene om det er noen trøst. Anonymkode: 5f44d...4f3 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #4 Skrevet 13. januar 2023 Tvillingsjel skrev (13 minutter siden): Hvis han hadde vært ufør og u-utdannet, hadde du likevel vært interessert i han? Hvis ikke er det ikke mannen du er interessert i, men statusen hans. Hadde nok ikke startet eller gått på date med de forutsetningene nei, dessverre. Hadde han plutselig blitt ufør i morgen så hadde det ikke hatt noe å si. Anonymkode: a2587...d2b
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #5 Skrevet 14. januar 2023 Sexen bra, og du liker fyren. Kanskje du ikke pyntet deg fordi du er trygg på han? Det holder at du kommer som deg selv? Hadde han vært 190, dritkjekk og supertrent...med den jobben. Da hadde du kanskje ikke hatt sjans. Evt bare for en liten stund. Og du hadde vært stressa. Nå har du en som gjør at du ikke trenger stresse Anonymkode: 92db5...7d0 2 1
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2023 #6 Skrevet 14. januar 2023 Han vekket din interesse pga yrket, og så begynte du å like han. Ikke noe å skamme seg over det. Mange vekker interesse for andre pga deres ytre, er det mer legitimt? Du kan jo fortsette å bli kjent med han Anonymkode: 23949...e7b 1 2
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2023 #7 Skrevet 15. januar 2023 AnonymBruker skrev (På 13.1.2023 den 22.00): Hadde han plutselig blitt ufør i morgen så hadde det ikke hatt noe å si. Anonymkode: a2587...d2b Man blir ikke ufør på én dag, tar 4+ år. Anonymkode: 63934...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå