Gjest sokrat Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 (endret) Jeg har aldri blitt sjekket opp, men så er jeg i en kategori for meg selv. Har noen av dere karer her noen gang blitt sjekket opp? Utdyp svaret, ellers blir tråden veldig kjedelig. Endret 13. januar 2023 av sokrat
Gjest Belmont4100 Skrevet 13. januar 2023 #3 Skrevet 13. januar 2023 Ja, på et sjakkstevne av alle steder. 🙂
Gjest sokrat Skrevet 13. januar 2023 #4 Skrevet 13. januar 2023 c_buk skrev (5 minutter siden): Ja Om du først skal svare bør det nesten utdype litt, ellers så blir det her kjedelig.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #5 Skrevet 13. januar 2023 Ja, flere ganger. Anonymkode: bea88...d65
B.Wooster Skrevet 13. januar 2023 #6 Skrevet 13. januar 2023 Ja, et par ganger direkte, og flere ganger indirekte, hvor de med blikk eller hint, vil ha meg til å ta initiativ.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #7 Skrevet 13. januar 2023 Jeg som kvinne, sorry feil svarer, har sjekket opp menn. Er du mye blandt kvinner? Eller offentliggjør du deg på noe vis? Beklager om du egentlig bare vil høre hvordan det er, å ikke eventuelt ønsker å oppleve det selv. Bare ignorer dette om det er tilfellet Anonymkode: eb9cd...36c
døgnflue Skrevet 13. januar 2023 #8 Skrevet 13. januar 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg som kvinne, sorry feil svarer, har sjekket opp menn. Er du mye blandt kvinner? Eller offentliggjør du deg på noe vis? Beklager om du egentlig bare vil høre hvordan det er, å ikke eventuelt ønsker å oppleve det selv. Bare ignorer dette om det er tilfellet Anonymkode: eb9cd...36c Kan du ikke fortelle litt om opplevelsen da du sjekket opp en mann da sikkert hyggelig og se det fra to sider.
Gjest sokrat Skrevet 13. januar 2023 #9 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg som kvinne, sorry feil svarer, har sjekket opp menn. Er du mye blandt kvinner? Eller offentliggjør du deg på noe vis? Beklager om du egentlig bare vil høre hvordan det er, å ikke eventuelt ønsker å oppleve det selv. Bare ignorer dette om det er tilfellet Anonymkode: eb9cd...36c Jeg ja, er veldig mye ute blant damer. Så prøver jeg å bli kjent med mange, som jeg synes er hyggelige og spør en del ut på date. Forteller dem om deres gode sider og hvorfor jeg liker dem. Men neida. Blir bare nei.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #10 Skrevet 13. januar 2023 Siste mannen jeg var med var det jeg som prøvde meg 😅 han likte meg ikke da men vært ett forsøk 😁 sjeldent man blir forelsket så Anonymkode: 83575...1c3 2
Snok1 Skrevet 13. januar 2023 #11 Skrevet 13. januar 2023 Det er ikke noe jeg er vant til, men det har faktisk skjedd. En del år siden sist, men gode minner. Veldig gode minner, faktisk! 1
Rights Skrevet 13. januar 2023 #12 Skrevet 13. januar 2023 Ja det har jeg. Blitt sjekket opp av både menn og kvinner. Hvordan utdype ? Når de ler av alt jeg sier ? Er jeg så jævlig morsom ? Jeg er faen så sarkastisk og ironisk. Men det er vel fliret da som gjør noe ? Eller min skikkelse ? Høy, veltrent, mystisk. Alkohol gjør folk teite, meg inkludert. Har blitt befølt mange ganger. Greit nok med en kvinne før jeg setter et stygt blikk i henne. Homoer er mer frempå. Og, ta meg på brystet om det er det du liker. Gir faen. Så kommer blikket mitt. De evner visst alle som en å lese det. For jeg setter grenser. For noen kan det være bensin på bålet. Tenker da spesielt på kvinner. Med menn er det enklere. Er bare å si, "I don't swing that way". Men morsomt at du synes jeg er attraktiv. Jeg gir en klapp på skulderen, med klar beskjed. Kvinner derimot, ikke alle som takler avvisning. For de er vandt med at menn kaster seg over dem. Men ons og slik dritt gir meg ingenting. Det er bare alkoholen som slipper noen hemninger. Nysgjerrighet? Hvem vet. Alkoholen fungerer på mystisk vis. Men jeg prøver meg aldri. Med et hederlig unntak, da jeg ble 'utfordret'. Gå til hun, se om du får sjanse. Så jeg gikk bort til hun, og en kompis av henne. Bet kompisen i leggen, for å bryte isen. Var visst ikke mer som skulle til. Kommer langt med humor, å spille kortene på en annen måte enn hva de fleste gjør. Men det er fordi jeg er skrudd sammen slik. Kan ikke være normal uansett. Besitter nok med enkelte trekk fra the "dark triad". Selv om jeg ikke er noen av delene. Har bare enkelte trekk. Er bare meg selv, på godt og vondt. Sett bort fra utseendet mitt, så rangerer jeg nok høyere med måten jeg er på. Som ikke er fra ei tekstbok om hvordan en skal dra damer. Noen liker nok bare weird. Fordi det ikke er normen. Skal dog sies at jeg er elendig på å lese signaler fra andre. Kan lese interesse, men overtenker det som regel. Greia er at jeg er meg selv. På godt og vondt. Må også nevne at jeg var en usikker sjel en gang i tiden, der målet var å jakte. Får faen ikke interesse da. Det blir kunstig og unaturlig. Bedre å være seg selv. Mye psykologi i dette. Men vær meg selv, vinner. Om det er et mål å vinne da ? Vil bare være i fred. Veltrent og høy, ja og en smule cockyfocky, tiltrekker forresten gjerne feil kvinnfolk. Gjesp... Nytter ikke å spille med meg, da jeg vinner uansett. 1
Kipling Skrevet 13. januar 2023 #13 Skrevet 13. januar 2023 Ja, ble mer eller mindre forsøkt voldtatt på kollektivtransport en gang. For å si det sånn, hun hadde ikke fått med seg det greiene med at "nei betyr nei". 1
ClausSaus Skrevet 13. januar 2023 #14 Skrevet 13. januar 2023 sokrat skrev (40 minutter siden): Jeg har aldri blitt sjekket opp, men så er jeg i en kategori for meg selv. Har noen av dere karer her noen gang blitt sjekket opp? Utdyp svaret, ellers blir tråden veldig kjedelig. Kommer litt an på hva du mener. Det har vel bare skjedd to ganger at jeg helt åpenbart var den som ble sjekket opp i sin helhet. Men en ting er full oppsjekking, noe annet er hvem som tar initiativ. Og der har det vel kanskje vært 50/50 eller deromkring. Hvordan man "utdyper" noe slikt (uten å utlevere noen) må du nesten selv utdype.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #15 Skrevet 13. januar 2023 sokrat skrev (1 time siden): Jeg ja, er veldig mye ute blant damer. Så prøver jeg å bli kjent med mange, som jeg synes er hyggelige og spør en del ut på date. Forteller dem om deres gode sider og hvorfor jeg liker dem. Men neida. Blir bare nei. Så trist! Det er nok en vond opplevelse for deg ❤️ Men samtidig, bra du er ute og sosialisere deg, prøver deg frem, blir kjennt. Kan bare være tilfeldighetene som har ført til nei, men vi kan prate om det om du vil? Nå går jeg inn i dette, men når du forteller dem om deres gode sider, hva kan det foreksempel være? Anonymkode: eb9cd...36c
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #16 Skrevet 13. januar 2023 døgnflue skrev (1 time siden): Kan du ikke fortelle litt om opplevelsen da du sjekket opp en mann da sikkert hyggelig og se det fra to sider. Nja, det var nok ikke så hyggelig for dem desverre. Er en stund siden sist, var en hormonell, utagerende tenåring, og søkte desverre mye bekreftelse. En del av dem er nok ikke så begeistret for meg idag 😅 Egentlig bare plagde jeg dem, var lettkledd på Skype, dro dem med meg til byen å måtte handle undertøy sånn tilfeldigvis, var veldig desperat. Kan du lære meg å spille gitar 🥺 Og slikt klisje tull Anonymkode: eb9cd...36c
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #17 Skrevet 13. januar 2023 Har blitt sjekket opp utallige ganger. Du må huske det at menn og kvinner sjekker opp på hver sin måte. Svært få kvinner er direkte når de sjekker opp, men det kan være slike subtile hint som å være nær deg, ønske om å tilbringe mer tid med deg, de er nysgjerrige - stiller hundre spørsmål, de kler seg spesielt fint når du er i samme rom som, sender bilder av seg på SoMe, de som osv osv... Har også opplevd å få direkte henvendelser slik som "jeg liker deg så godt", og så har du du de som er helt uten filter, de som grafser på deg, de som går uten truse og viser seg frem, de som osv osv... Anonymkode: 6de65...1bf 1
c_buk Skrevet 13. januar 2023 #18 Skrevet 13. januar 2023 sokrat skrev (1 time siden): Om du først skal svare bør det nesten utdype litt, ellers så blir det her kjedelig. Det har skjedd ved flere anledninger. Ute på byen, på pub, i en park på sommeren, på ferie, på jobb når jeg jobbet deltid i kaffebar, på nasch, av medstudenter. Som oftest subtilt, og noen ganger mer frempå. Vært i forhold siden jeg var 18 så har aldri agert på det. Bare sagt jeg er opptatt, så har vi pratet videre om andre ting som ikke var sjekkerelatert. 1
Iterion Skrevet 14. januar 2023 #19 Skrevet 14. januar 2023 (endret) Ja, har hendt noen ganger det 😁 Dog kom det overraskende på meg de fleste gangene da jeg ikke så hintene deres. Hun ene var jeg å jobba som vaktmester hos en god periode om sommeren, husker hun ofte stod og titta fra verandaen og var veldig frem på med å vise frem puppene. Slo av en prat med hun innimellom da hun fulgte så mye med på hva jeg gjorde hele tida. Selv med hvordan ho stirra og lente kroppen fremover på rekkverket skjønte jeg ikke at hun faktisk var interessert i meg før jeg hadde min siste arb.dag der. Hun. var 35 ish tror jeg, 10 år eldre enn meg. Da lurte hun på om jeg kunne hjelpe henne med litt ved senere og om ho kunne få nr mitt. Jeg tenkte ikke noe særlig over det så ga henne nr mitt. Så snap og da var det ikke vanskelig å skjønne for å si det sånn 😂 Ble litt for mye mas og kjas og jeg var ikke spesielt interessert heller. Andre ganger har det skjedd på ferie i utlandet med bare blikk og smil fra en dame, ho skjønte jeg med engang var interessert. Kom ofte bort til meg i bassengkanten og skulle bli med meg på alt, vi hadde det veldig moro sammen og ble godt kjent. Bare synd vi bodde i forskjellige land ellers kunne det kanskje blitt noe, men vi var begge såpass unge så var mer en sommerflørt. Dog veldig koselig! Føler dog det skjer mye oftere i utlandet på ferie, enn her i Norge. Endret 14. januar 2023 av Iterion
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå