Gå til innhold

Når han sier det er for tidlig å være eksklusive....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Greit nok vi har bare møttes fire ganger men vi har også hatt sex. Han sier han vil finne kjæreste men når jeg tok opp å bli eksklusive for å date seriøst å se hva som kan utvikle seg sier han at det er for tidlig og at det bør være greit å date andre. Er det faktisk for tidlig  eller er det det at han ikke uansett kan se for seg å bli sammen med meg senere?

Han sier jeg har mange kvaliteter han ser etter men at han på nåværende tidspunkt ikke kan si om jeg er drømmedama eller ikke. Greit nok, vi må bli bedre kjent men vanskelig det om man skal date andre?! Blir jeg bare holdt på gress her av en mann som vil ha meg som backup eller har han et poeng i at det må utvikle seg uten merkelapper og at å date andre er innafor? 

Anonymkode: a630d...927

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han vil date andre samtidig som han dater deg, da tenker jeg det er på tide for deg å gå videre uten han.

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Ha, jeg hadde latt han vandre til neste gress…

Anonymkode: 1ebf9...37d

• Liker 16
  • Nyttig 1
Skrevet

Du er ikke noe koneemne i hans øyne. 

Hadde du vært det så ville han sagt ubetinget ja til å være eksklusive. 

Hilsen mann

Anonymkode: 44a65...f10

• Liker 13
  • Nyttig 5
Skrevet

Du blir holdt på gress.

Anonymkode: a00ae...8c9

• Liker 11
Skrevet

Han vil ligge med flere. Folk som  sjonglerer flere samtidig synes jeg er respektløse. Hadde gått, han er tydeligvis ikke betatt eller forelsket i det hele tatt. 

Anonymkode: 8c578...d4f

• Liker 8
Skrevet

Oj, hvis jeg har møtt en mann og ønsker at vi skal være eksklusive og får til svar at det er for tidlig... Vel, da er det for sent for meg å bli eksklusive etter et slikt utsagn. Løpet er kjørt, toget er gått, whatever. Han har behov for å lete videre og da trekker jeg meg umiddelbart ut som et av flere alternativer for hans del. Hans tap, og du fortjener så sinnsykt mye bedre!

• Liker 18
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg håper du sier til han at han trolig ikke er drømmemannen så du vil datert videre, uten han. 

Anonymkode: 8c578...d4f

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg ligger ikke med folk uten at vi er eksklusive. Da siler man ut slike idioter. 

Anonymkode: fb723...70a

• Liker 15
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Greit nok vi har bare møttes fire ganger men vi har også hatt sex. Han sier han vil finne kjæreste men når jeg tok opp å bli eksklusive for å date seriøst å se hva som kan utvikle seg sier han at det er for tidlig og at det bør være greit å date andre. Er det faktisk for tidlig  eller er det det at han ikke uansett kan se for seg å bli sammen med meg senere?

Han sier jeg har mange kvaliteter han ser etter men at han på nåværende tidspunkt ikke kan si om jeg er drømmedama eller ikke. Greit nok, vi må bli bedre kjent men vanskelig det om man skal date andre?! Blir jeg bare holdt på gress her av en mann som vil ha meg som backup eller har han et poeng i at det må utvikle seg uten merkelapper og at å date andre er innafor? 

Anonymkode: a630d...927

Han vil ha deg til det nye som heter fuck friends. Det er en som du har sex med og som er ingenting annet enn en pulekamerat.

Anonymkode: 92eea...dcc

• Liker 8
Skrevet

Jeg ville blitt veldig stressa om noen begynte snakke om å definere det som eksklusivt etter å kun ha møttes fire ganger...

Men samtidig ville jeg heller ikke ha datet flere på en gang...

Anonymkode: 26c22...48d

• Liker 6
Skrevet

Han sa jo da rett ut at det ikke var så farlig for han om du hadde sex med noen andre....

Anonymkode: 411da...d6e

• Liker 1
Skrevet

Det spiller ikke så stor rolle hva han sier. Tenk mer på hva du selv vil. Vil du bruke energien og kjærligheten din på en som ikke ønsker å være eksklusiv etter å ha hatt sex? En som ønsker muligheten til å ligge med flere damer samtidig? Hvis du ikke ønsker det kan du til neste gang lære å ha den samtalen før sex. Da vil du slippe å føle deg brukt. 

• Liker 5
Skrevet

Den er ugrei. For meg virker det som om mange jenter ligger med datene sine tidlig og er naive nok til å tro at herfra blir det seriøst. Men vi alle vet at det er mange playere der ute som mer enn gjerne har sexen men som aldri vil forplikte seg og bli seriøse.  Hadde jeg vært dame, så hadde jeg holdt igjen på sexen til du vet at dere er i ferd med å bli seriøse. ELLER ha sexen, for all del,  men tål streken når du er med på leken. 

Han er absolutt ikke noe å satse på. For ham er det viktigere å ha seg med damer fritt enn å bli seriøs med én. Jeg lover deg at det behovet kommer aldri til å forsvinne, selv ikke med ring på fingeren. Garantert!!!  Dette har jeg sett mange tilfeller av gjennom et liv - det er tydelig forskjell på de monogame og playerne. Men playerne har alltid litt bedre dametekke for de har mer trening. 

M50

Anonymkode: f0d40...6c1

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Den er ugrei. For meg virker det som om mange jenter ligger med datene sine tidlig og er naive nok til å tro at herfra blir det seriøst. Men vi alle vet at det er mange playere der ute som mer enn gjerne har sexen men som aldri vil forplikte seg og bli seriøse.  Hadde jeg vært dame, så hadde jeg holdt igjen på sexen til du vet at dere er i ferd med å bli seriøse. ELLER ha sexen, for all del,  men tål streken når du er med på leken. 

Han er absolutt ikke noe å satse på. For ham er det viktigere å ha seg med damer fritt enn å bli seriøs med én. Jeg lover deg at det behovet kommer aldri til å forsvinne, selv ikke med ring på fingeren. Garantert!!!  Dette har jeg sett mange tilfeller av gjennom et liv - det er tydelig forskjell på de monogame og playerne. Men playerne har alltid litt bedre dametekke for de har mer trening. 

M50

Anonymkode: f0d40...6c1

Problemet er at vi alle ikke vet dette før vi må lære det av sånne menn. 

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Han vil ha deg til det nye som heter fuck friends. Det er en som du har sex med og som er ingenting annet enn en pulekamerat.

Anonymkode: 92eea...dcc

Det nye? Det hette så for 30 år siden også. 

Ts. Jeg hadde gått videre, men syns også det er litt tidlig å spørre om å være eksklusive.  Hadde heller avklart dette før sex.

Anonymkode: b5658...e93

• Liker 1
Skrevet

Har er ikke interessert (nok). Han hadde ikke hatt behov for å holde dørene åpen om han var sikker på deg.

Ville droppet det, særlig når han fortsatt er der etter sex.

Anonymkode: a3766...c19

• Liker 3
Skrevet

Huff, jeg hadde trukket meg fra det der opplegget. Jeg hadde det vanskelig nok da jeg falt for en som ikke var ute etter noe "seriøst eller langvarig", men som ville at vi skulle være "eksklusive" så lenge jeg ville 😌 Jeg gikk videre, unner meg selv noe bedre.

Anonymkode: 24abe...5df

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Huff, det er vondt å bli holdt på gress på den måten. Jeg har opplevd å få slengt den i fjeset selv, og da hadde vi datet i 4 måneder og vært sammen 3-4 ganger i uken. Han hadde masse fint å si om fremtiden vår, men da jeg tok en alvorsprat om vi faktisk var eksklusive/ på vei til å bli kjærester, var svaret nei. Han hadde meg på gress, og det var flere damer involvert.
Si takk for deg og gå videre, nå før du får for mye følelser. Det er lett å bli hekta hvis du prøver å få hans bekreftelse og kjærlighet, mens han er usikker,  og da blir det et vondere og styggere brudd. 

Anonymkode: 1b95f...967

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fire treff kan være litt lite for eksklusivitet, synes jeg. Jeg kan forstå at du vil ha det, men forstår han også. Ellers dårlig argument han har ift drømmedame, fordi han kan jo finne ut av om du er denne damen mens dere er eksklusive..

Anonymkode: d62a1...7f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...