AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Jeg er sosial klein mann, og sliter med å få kontakt med damer. Får komplimenter for utseende og stil av damer jeg blir kjent med via dating apper, men klarer ikke å være meg selv i sosiale situasjoner når vi møtes fysisk, og dermed strander ting. Har forsøkt å like mindre attraktive damer på Tinder, men matchet med kun 1 av dem. Da vi møttes så klarte jeg å være meg selv, og føler det gikk bra. Hun flyttet dessverre til Australia for studier. Jeg ønsker å få "sosialtrening" av å være med mindre attraktive kvinner, slik at jeg kan utvikle mine sosiale evner med damer. Har aldri tenkt tanken på å kontakte ukjente kvinner på facebook tidligere, men ville dere mindre attraktive damer ha vært mer åpne for kontakt med ukjente menn på facebook enn kvinner generelt er? Anonymkode: 0179b...5d8
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er sosial klein mann Har forsøkt å like mindre attraktive damer på Tinder Jeg ønsker å få "sosialtrening" av å være med mindre attraktive kvinner, ville dere mindre attraktive damer ha vært mer åpne for kontakt med ukjente menn Anonymkode: 0179b...5d8 No shit sherlock. Bud nr 1: Du er ikke Guds gave til kvinner, og har ingenting med å omtale folk på den måten. Bud nr 2: Ikke troll på KG. Sinnsykt uoriginalt. Anonymkode: b87e2...df8 2
Rosakatt Skrevet 13. januar 2023 #3 Skrevet 13. januar 2023 (endret) Ikke gjør det, det kan jo hende disse uttraktive damene blir oppriktig glad i deg, de har også følelser Øv heller med dem du er tiltrukket, verden går jo neppe tom av dem uansett 😅 Er uattraktiv og vanskelig å komme i kontakt med på privaten, kan være anderledes for andre Nå kommer jeg til å være enda mer skeptisk på fremmede menn, kanskje det er deg, som bare ønsker å øve haha 😂 Endret 13. januar 2023 av Rosakatt 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #4 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er sosial klein mann, og sliter med å få kontakt med damer. Får komplimenter for utseende og stil av damer jeg blir kjent med via dating apper, men klarer ikke å være meg selv i sosiale situasjoner når vi møtes fysisk, og dermed strander ting. Har forsøkt å like mindre attraktive damer på Tinder, men matchet med kun 1 av dem. Da vi møttes så klarte jeg å være meg selv, og føler det gikk bra. Hun flyttet dessverre til Australia for studier. Jeg ønsker å få "sosialtrening" av å være med mindre attraktive kvinner, slik at jeg kan utvikle mine sosiale evner med damer. Har aldri tenkt tanken på å kontakte ukjente kvinner på facebook tidligere, men ville dere mindre attraktive damer ha vært mer åpne for kontakt med ukjente menn på facebook enn kvinner generelt er? Anonymkode: 0179b...5d8 Jeg som er en mindre attraktiv gammel dame i 30-årene kunne godt datet og hatt sex med deg noen ganger om du er i 20-årene, veldig kjekk, veltrent (dvs deilige brystmuskler!) og har en solid penis. Hvis ikke, så nei. Anonymkode: 2e215...0ff
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #5 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg er sosial klein mann, og sliter med å få kontakt med damer. Får komplimenter for utseende og stil av damer jeg blir kjent med via dating apper, men klarer ikke å være meg selv i sosiale situasjoner når vi møtes fysisk, og dermed strander ting. Har forsøkt å like mindre attraktive damer på Tinder, men matchet med kun 1 av dem. Da vi møttes så klarte jeg å være meg selv, og føler det gikk bra. Hun flyttet dessverre til Australia for studier. Jeg ønsker å få "sosialtrening" av å være med mindre attraktive kvinner, slik at jeg kan utvikle mine sosiale evner med damer. Har aldri tenkt tanken på å kontakte ukjente kvinner på facebook tidligere, men ville dere mindre attraktive damer ha vært mer åpne for kontakt med ukjente menn på facebook enn kvinner generelt er? Anonymkode: 0179b...5d8 Vel, tror du ikke damene du liker, skjønner dette og skygger banen? Damer skal ikke være forsøkskaniner for deg. For oss lire attraktive damer er det også en dårlig deal å være en som noen har "tatt til takke med". Anonymkode: 57af6...d4c 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #6 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg som er en mindre attraktiv gammel dame i 30-årene kunne godt datet og hatt sex med deg noen ganger om du er i 20-årene, veldig kjekk, veltrent (dvs deilige brystmuskler!) og har en solid penis. Hvis ikke, så nei. Anonymkode: 2e215...0ff Det er snakk om å sosialisere og ha stevnemøter ute, som kino, kafè, restaurant osv Gjerne hjemmedater, dra på fest sammen, gå tur i fjellet etc. Sex er ikke målet her. Anonymkode: 0179b...5d8
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #7 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er snakk om å sosialisere og ha stevnemøter ute, som kino, kafè, restaurant osv Gjerne hjemmedater, dra på fest sammen, gå tur i fjellet etc. Sex er ikke målet her. Anonymkode: 0179b...5d8 Hilsen TS Anonymkode: 0179b...5d8
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #8 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Det er snakk om å sosialisere og ha stevnemøter ute, som kino, kafè, restaurant osv Gjerne hjemmedater, dra på fest sammen, gå tur i fjellet etc. Sex er ikke målet her. Anonymkode: 0179b...5d8 Ok, svaret mitt er det samme. Skal man først bli brukt av en mann, så vil man jo ha litt glede av det selv også; eye candy og misunnelige blikk fra andre. Anonymkode: 2e215...0ff 3 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #9 Skrevet 13. januar 2023 Sykt teit. Hilsen dritstygg dame. Anonymkode: 12b48...2b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå