Gå til innhold

Hvordan bli attraktiv som kort mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hører alltid snakk om at menn på være høye og at det er et krav hos veldig mange, men hvordan kan man bli attraktiv om man er godt under gjennomsnittet i høyde?. Er 170 selv, godt trent, bra klesstil, bra hygiene og ser bra ut på håret men det hjelper jo null.. 

Anonymkode: 6974e...66a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hører alltid snakk om at menn på være høye og at det er et krav hos veldig mange, men hvordan kan man bli attraktiv om man er godt under gjennomsnittet i høyde?. Er 170 selv, godt trent, bra klesstil, bra hygiene og ser bra ut på håret men det hjelper jo null.. 

Personlighet er viktigere, men det forutsetter jo at du har en bra en. Eller blir det vanskelig.

Anonymkode: 39241...326

• Liker 13
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Smaken er som baken :)

Er nok av damer som ligger kortere menn. 

Anonymkode: f3fd1...2ae

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Kjenner flere menn på din høyde, som ikke har hatt problemer med damene, du trenger ikke bli attraktiv, du trenger kun å møte folk du har god kjemi med 😊

Anonymkode: e4b51...744

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Du passer kanskje ikke for damer som kun tiltrekkes av høye men, og det er det dessverre lite du kan gjøre med. 
Med det sagt så kjenner jeg veldig mange damer som ikke bryr seg om høyde på menn, eller kun ønsker en mann som er like høy/høyere enn seg selv. Gjennomsnittshøyden for norske damer er 168, så jeg tviler på at det er høyden din som står i veien for at damer finner deg attraktiv. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Nr 1 er å slutte å tro at høyde har noe å si.

Anonymkode: fe43b...0c8

• Liker 8
Skrevet

Liker menn på din høyde best!🥰

Anonymkode: df101...66d

• Nyttig 1
Skrevet

En av de flotteste mennene jeg vet om er ikke 1.70 en gang. 
Hadde jeg ikke vært godt gift, så hadde jeg satt inn alle kluter! 

Skrevet

Finn en kort dame! Men som andre sier her. Personlighet og sjarm kommer du langt med :)

Anonymkode: 37d18...1a0

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

I alle fall ikke gjør som de lave mennene jeg kjenner (under 170) - overkompensere med slesk sjarm og en falsk selvtillit.

Vær deg selv. Både Tom Cruise og Zelensky er rundt 170 (Wikipedia endret høyden til Zelensky fra 166 til 170 etter at krigen brøt ut). Tror ikke noen av dem har problemet med det motsatte kjønn.

Vær deg selv og ikke tenk på høyden. Det har lite og si i det lange løp.

Anonymkode: ca3c6...b61

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Sjekk ut Tom Cruise. Han knakk koden.

• Liker 3
Skrevet

Min mann er på din høyde, og den mest attraktive mannen jeg kjenner. Han er helt gjennomsnittlig på utseende, har litt mage, og er verdens nydeligste. 

En av tingene som umiddelbart tiltrakk meg, var hans oppriktige begeistring for andre mennesker. Vi kvinner er vant til at menn liker oss for utseendet/kroppen vår, så å bli likt så indelig på andre kriterier, er forfriskende. Når komplimentene ikke handler om at man passer inn i mannens seksuelle preferanser, men at han setter pris på mennesket. 

Det jeg har innsett er at mange menn egentlig ikke liker kvinner. De liker sex, de liker å se på kvinner, men de liker ikke nødvendigvis mennesket bak. Det verdsetter ikke det å tilbringe tid sammen, da prioriterer de heller kompiser, for de liker bedre å henge med dem. 

Så mitt tips er å vise interesse for personen. Ikke sjekk opp damer hvis du bare er tiltrukket av det visuelle. Vis at du vil bli kjent med henne som menneske. At du er interessert i tankene hennes, ikke puppene. Klarer du å date i en periode helt uten å kommentere utseendet til dama i det hele tatt? Dersom du kommer i en fortrolig relasjon først, vil komplimenter på overfladiske ting ha en helt annen betydning for henne. De fleste av oss bryr oss ikke om hva "folk flest" synes om kroppen vår, men vi bryr oss om hvordan de som står oss nær, ser på oss. 

Anonymkode: 46b81...8a9

• Liker 4
  • Nyttig 8
Skrevet

Slutt å link problemene dine til høyde og overse de kvinnene som bryr seg. Hvis en mann skriver et overflatisk krav på Tinder, sveiper jeg dem alltid vekk, uansett om jeg tilfredsstiller kravet eller ikke. Menn må lære av meg. Avvis tilsynelatende overflatiske kvinner. Kjenner flere menn som er typisk lavere enn mange kvinner og alle har for øvrig dame.

• Liker 4
Skrevet

Ved å gi f i at du ikke er spesielt høy, ikke analysere egen attraktivitet, men fortelle deg selv at du er god som du er. Bare se "big ed" fra 90 days fiancé. Han er veldig lav og uattraktiv som fy, men fant en veldig søt jente som oppriktig liker ham. Eneste som ødelegger forholdet er hans egen usikkerhet. 

Anonymkode: fc9ac...040

• Liker 3
Skrevet

Jeg kunne absolutt vært sammen med en på 170. Har datet en på 165 også. 
Men de hadde personlighet, gode egenskaper, og de selv mente også at utseende ikke var det eneste som telte. 

Jeg ser ikke ene og alene på menn sin høyde, og jeg hadde ledd meg skakk og gått om en mann mente mitt utseende var det eneste som var av betydning. 

Anonymkode: fea42...60d

Skrevet

er selv en relativt kort mann (181cm), å føler det går veldig utover dating livet. Syntes det er synd at så mange kvinner foretrekker høye menn i dagens samfunn...

Anonymkode: 8ea34...579

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

er selv en relativt kort mann (181cm), å føler det går veldig utover dating livet. Syntes det er synd at så mange kvinner foretrekker høye menn i dagens samfunn...

Du er ikke lav! Du er over gjennomsnittet. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du er ikke kort, du er 2 cm høyere enn snittet. Nekter å tro at du har problemer med damer pga høyden din. 

Anonymkode: 5e58e...372

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Som mann så virker det som om damer synes selvsikkerhet er et svært tiltrekkende faktor. Selv en pen mann kan slite om han utstråler usikkerhet og er lite trygg på seg selv.

Anonymkode: ed27a...63b

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...