AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Kleint, men jeg må bare si det og høre om andre har det likt. Når jeg har sex/onanerer så kan jeg enten velge å være stille eller lage lyd. Men lydene mine er helt forferdelige. Det er ikke roping eller slikt, men det høres ut som ei innestengt bikkje. Har du hatt bikkjer som hater å være innesperra noe sted så vet du eksakt lyden 😂 Det er så kleint at jeg har ikke ord. Jeg har forsøkt å forandre på lyden, men da blir det så fake og påtatt og jeg får ikke sluppet meg løs. Dette er bare den normale lyden. Jeg er komfortabel med å være helt stille, men det også er jo litt rart. Plis si at det er flere der ute som høres helt teite ut når dere holder på? Anonymkode: c8aec...1fb
Gjest Agent smith Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 😆 innesteng bikkje😆 Jeg høres ut som en tiger på amfetamin
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #3 Skrevet 13. januar 2023 Jeg skriker så naboene hører det. Helt ille… stakkars han som klarer å utløse slike skrik hos meg - øreskade o’hoi. Men sykt digg da 😆 Anonymkode: 2737b...5c0 1
svartkatt Skrevet 13. januar 2023 #4 Skrevet 13. januar 2023 Det er vel bare en vanesak om du vil endre lyden.. hva med å bare prøve å stønne lavt og forsiktig til å begynne med?
Trøndermann Skrevet 13. januar 2023 #5 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg skriker så naboene hører det. Helt ille… stakkars han som klarer å utløse slike skrik hos meg - øreskade o’hoi. Men sykt digg da 😆 Anonymkode: 2737b...5c0 😅👍 Hva siet naboene til det da? 😆
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #6 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kleint, men jeg må bare si det og høre om andre har det likt. Når jeg har sex/onanerer så kan jeg enten velge å være stille eller lage lyd. Men lydene mine er helt forferdelige. Det er ikke roping eller slikt, men det høres ut som ei innestengt bikkje. Har du hatt bikkjer som hater å være innesperra noe sted så vet du eksakt lyden 😂 Det er så kleint at jeg har ikke ord. Jeg har forsøkt å forandre på lyden, men da blir det så fake og påtatt og jeg får ikke sluppet meg løs. Dette er bare den normale lyden. Jeg er komfortabel med å være helt stille, men det også er jo litt rart. Plis si at det er flere der ute som høres helt teite ut når dere holder på? Anonymkode: c8aec...1fb Jeg bryr meg ikke om det er noe rar lyd, så lenge det er lyd. Jeg lager ikke lyd selv naturlig, så jeg har aldri klart å ha god sex med partnere som er stille. Jeg elsker å høre alle slags lyder gå høyere og høyere utover i akten, uansett hvor "rar" den måtte være. Faen, ble litt kåt bare av å tenke på de beste lydene til partnerne jeg har hatt. Anonymkode: a571b...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #7 Skrevet 13. januar 2023 Hvordan lyd spiller ingen rolle, så lenge den er ekte. Påtatthet, overdrevenhet og skuespill er det værste. Da er det bedre med ingen lyd. Anonymkode: 6cb9c...40b 1
bullehurk Skrevet 13. januar 2023 #8 Skrevet 13. januar 2023 Agent smith skrev (9 timer siden): 😆 innesteng bikkje😆 Jeg høres ut som en tiger på amfetamin dyrisk sexy med sånne menn 🤩 👍 😋
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå