AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #1 Skrevet 13. januar 2023 Snakket med en fyr i over måned så og si hver dag. Avtalt date neste uke og får det bekreftet flere ganger at han er interessert og har lyst til å treffe meg. Spør noen dager senere om han har booket bord. Etter 9 timer får jeg til svar at han ikke klarer å gi meg den oppmerksomheten jeg fortjener og bare forsvinner. OK. Dette er en mann i slutten av 40-årene som hele veien har skrevet hvor interessert han er, at vi har kjemi, at han synes vi er en god match og alt han vil gjøre med meg. Han har sikkert funnet tonen med noen andre, og det er greit det altså, men dette vitner jo om umodenhet og ustabilitet i hans personlighet. Finnes det noe som er mer seriøst enn Tinder? Anonymkode: f55ff...0fc 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #2 Skrevet 13. januar 2023 Jeg tror det finnes mer seriøse menn enn dette på Tinder og andre apper, men de/vi er kanskje i mindretall. Jeg er såvidt litt eldre enn han her, så samme alder. Det virker som om de appene tiltrekker seg menn og kvinner som tar veldig lett på det og leker med det samt en del desperate og sosialt underutviklede folk som gjør sånne ting som du beskriver her. Jeg er som person mye mer seriøs enn det og ville ikke invitert til en date jeg ikke er instilt på å stille opp. Blir ikke bombardert av likes på Tinder selv om jeg forsøker å fremstille meg seriøs og med sunne interesser. Tvert i mot så har jeg opplevd en del damer som stikker av så fort jeg begynner å stille spørsmål for å bli litt bedre kjent med dem. Enkelte er hyggelige da. Har foreløpig bare blitt med praten. Jeg går ikke etter volum - jeg går etter kvalitet. Vurderer å droppe Tinder nå, for jeg er ikke imponert over kulturen der. Mye ghosting og mye useriøst. Anonymkode: 4326f...b4d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #3 Skrevet 13. januar 2023 Menn i slutten av 40 årene har flere partnervalg enn damer på samme alder. Jo eldre vi blir jo flere single damer er det iforhold til menn. Anonymkode: 4fd7c...385 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #5 Skrevet 13. januar 2023 45 minutter siden, AnonymBruker said: Snakket med en fyr i over måned så og si hver dag. Avtalt date neste uke og får det bekreftet flere ganger at han er interessert og har lyst til å treffe meg. Spør noen dager senere om han har booket bord. Etter 9 timer får jeg til svar at han ikke klarer å gi meg den oppmerksomheten jeg fortjener og bare forsvinner. OK. Dette er en mann i slutten av 40-årene som hele veien har skrevet hvor interessert han er, at vi har kjemi, at han synes vi er en god match og alt han vil gjøre med meg. Han har sikkert funnet tonen med noen andre, og det er greit det altså, men dette vitner jo om umodenhet og ustabilitet i hans personlighet. Finnes det noe som er mer seriøst enn Tinder? Anonymkode: f55ff...0fc "Alle" er på Tinder, så selvsagt finner du umodne menn der. Når det er sagt ser jeg ikke helt problemet her. Selvsagt er det kjipt for deg, men folk har lov til å ombestemme seg, og han sa jo klart fra. Å avlyse en date og slette Tinder-kontoen har ingenting med modenhet å gjøre. Anonymkode: f27aa...f14 2
Bombasi Skrevet 13. januar 2023 #6 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Snakket med en fyr i over måned så og si hver dag. Avtalt date neste uke og får det bekreftet flere ganger at han er interessert og har lyst til å treffe meg. Spør noen dager senere om han har booket bord. Etter 9 timer får jeg til svar at han ikke klarer å gi meg den oppmerksomheten jeg fortjener og bare forsvinner. OK. Dette er en mann i slutten av 40-årene som hele veien har skrevet hvor interessert han er, at vi har kjemi, at han synes vi er en god match og alt han vil gjøre med meg. Han har sikkert funnet tonen med noen andre, og det er greit det altså, men dette vitner jo om umodenhet og ustabilitet i hans personlighet. Finnes det noe som er mer seriøst enn Tinder? Anonymkode: f55ff...0fc Synes det blir litt for enkelt å kalle han umoden og ustabil basert på dette. For meg høres det ut som om at han har prøvd og ønsket å få det til med deg, men at han kanskje innerst inne har vært usikker og ikke helt hatt den forbindelsen mot deg som han burde, og som du da fortjener at en mann har. Dette har kanskje gitt han kalde føtter, og han konkluderte da med at det ble feil. Eventuelt så har han andre muligheter rundt seg. Og det er en ærlig sak det. Det er ingen vits i å bake ting videre med deg hvis ikke utgangspunktet er der lenger. Det er lov å angre seg i en datingfase. Neste gang så er det du som gjør det. 1
BobTheNoob Skrevet 13. januar 2023 #7 Skrevet 13. januar 2023 Jeg synes dere er litt greie med han her. Han går så langt som å avtale en date før han tar oppgjør med følelsene sine og hun må purre ham opp før hun får vite at han vil trekke seg? Ikke modent! Men ja, det er lov å innse at interessen forsvant, men jeg synes ikke han taklet det modent. 1
Bombasi Skrevet 13. januar 2023 #8 Skrevet 13. januar 2023 BobTheNoob skrev (1 minutt siden): Jeg synes dere er litt greie med han her. Han går så langt som å avtale en date før han tar oppgjør med følelsene sine og hun må purre ham opp før hun får vite at han vil trekke seg? Ikke modent! Men ja, det er lov å innse at interessen forsvant, men jeg synes ikke han taklet det modent. Kanskje det var daten som gjorde at han innså at ting ikke føltes riktig? Eller kanskje han fikk bedre følelser for noen andre imellomtiden? Hadde det vært bedre om han møtte opp på den avtalte daten, fordi den var avtalt, selv om han var usikker? For min del er dette kanskje mer umodent enn å kansellere den. Synes det er helt greit å kansellere en date hvis det ikke føles rett. En date er ikke en bindende avtale i noen form. Jeg skjønner dog skuffelsen til TS. Det er lov å være skuffet og føle seg avvist. Men igjen, neste gang er det kanskje TS som gjør dette med noen andre.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #9 Skrevet 13. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Menn i slutten av 40 årene har flere partnervalg enn damer på samme alder. Jo eldre vi blir jo flere single damer er det iforhold til menn. Anonymkode: 4fd7c...385 Ts her... Jeg er i begynnelsen av 30-årene. Anonymkode: f55ff...0fc
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #10 Skrevet 13. januar 2023 1 hour ago, Bombasi said: Kanskje det var daten som gjorde at han innså at ting ikke føltes riktig? Eller kanskje han fikk bedre følelser for noen andre imellomtiden? Hadde det vært bedre om han møtte opp på den avtalte daten, fordi den var avtalt, selv om han var usikker? For min del er dette kanskje mer umodent enn å kansellere den. Synes det er helt greit å kansellere en date hvis det ikke føles rett. En date er ikke en bindende avtale i noen form. Jeg skjønner dog skuffelsen til TS. Det er lov å være skuffet og føle seg avvist. Men igjen, neste gang er det kanskje TS som gjør dette med noen andre. Det som er mest logisk er at han fikk bedre følelser for noen andre, men i min verden er det umodent å ikke være ærlig om det dersom det er tilfelle. Vi er voksne folk her. Han har dog sagt at det er kun meg som gjelder, men han vil tydeligvis ikke treffe meg da. 😅 Anonymkode: f55ff...0fc
MortenMunkholm Skrevet 13. januar 2023 #11 Skrevet 13. januar 2023 Vi valgte å sende de mest umodne av oss til Tinder slik at de kunne avsjekke om tjenesten var interessant nok eller ikke for oss mer attraktive. Vi har møte i februar. 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #12 Skrevet 13. januar 2023 1 hour ago, Bombasi said: Synes det blir litt for enkelt å kalle han umoden og ustabil basert på dette. For meg høres det ut som om at han har prøvd og ønsket å få det til med deg, men at han kanskje innerst inne har vært usikker og ikke helt hatt den forbindelsen mot deg som han burde, og som du da fortjener at en mann har. Dette har kanskje gitt han kalde føtter, og han konkluderte da med at det ble feil. Eventuelt så har han andre muligheter rundt seg. Og det er en ærlig sak det. Det er ingen vits i å bake ting videre med deg hvis ikke utgangspunktet er der lenger. Det er lov å angre seg i en datingfase. Neste gang så er det du som gjør det. Såklart det er lov å endre seg, men hvorfor kommunisere med noen over en måned med det formål om å treffes når sluttresultatet er at han kansellerer en date vi har avtalt? En date han har ønsket i utgangspunktet? Man går heller ikke rundt og sier det han har gjort om man ikke er seriøs. Jeg går i hvert fall ikke rundt til enhver mann og sier de er en match til meg, at vi har connection, kjemi og at jeg vil gjøre alt med de. Nei, jeg gir folk en sjanse til å vise hvem de er jeg. Det kunne aldri falt meg inn å gjøre dette mot en mann. 😊 Men finnes det noe mer seriøst enn Tinder? Anonymkode: f55ff...0fc
Shackle Skrevet 13. januar 2023 #13 Skrevet 13. januar 2023 Nei det er ikke bare umodne menn på tinder, det er alle typer menn på tinder. 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #14 Skrevet 13. januar 2023 Er det bare umodne menn på Tinder? Nei da, det finnes en del kvinner der også. Anonymkode: bdb9a...de2 2
Bombasi Skrevet 13. januar 2023 #15 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det som er mest logisk er at han fikk bedre følelser for noen andre, men i min verden er det umodent å ikke være ærlig om det dersom det er tilfelle. Vi er voksne folk her. Han har dog sagt at det er kun meg som gjelder, men han vil tydeligvis ikke treffe meg da. 😅 Anonymkode: f55ff...0fc Joda, men jeg vet ikke hva den informasjonen ville gitt deg fra eller til. Er han plutselig moden igjen da, hvis han hadde sagt det? Skjønner at det virker rart. Men har inntrykk av at datinglivet generelt er uhumansk. Dessverre. Respekt og folkeskikk har utgått mye over hele linja. Så jeg tolket ikke at det han gjorde mot deg var så ille. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Såklart det er lov å endre seg, men hvorfor kommunisere med noen over en måned med det formål om å treffes når sluttresultatet er at han kansellerer en date vi har avtalt? En date han har ønsket i utgangspunktet? Man går heller ikke rundt og sier det han har gjort om man ikke er seriøs. Jeg går i hvert fall ikke rundt til enhver mann og sier de er en match til meg, at vi har connection, kjemi og at jeg vil gjøre alt med de. Nei, jeg gir folk en sjanse til å vise hvem de er jeg. Det kunne aldri falt meg inn å gjøre dette mot en mann. 😊 Men finnes det noe mer seriøst enn Tinder? Anonymkode: f55ff...0fc Som sagt, det er ting som kan ha inntruffet eller ting han har innsett, som du ikke vet om. Og da kan det være likegreit at daten ble kansellert. Det er vel mer respektfullt mot deg enn at han skulle møtt opp på date med et utgangspunkt som du ikke fortjente. Det finnes nok flere seriøse på Tinder, men man skal ikke legge i en skuff at det finnes mye søppel fra begge kjønn der inne. Har inntrykk av at de fleste seriøse har gitt opp Tinder, og har trukket inn på andre datingplattformer, eventuelt "gitt opp" og logget av. Du får bare tørke av deg skuffelsen, og gå videre. Bedre lykke neste gang. Håper du finner den rette 😊
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #16 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Finnes det noe som er mer seriøst enn Tinder? Det var ikke Tinder du datet - det var en mann. Tipper det var han som var problemet, ikke softwaren på telefonen din. Anonymkode: b106d...130 1
Aliquis Skrevet 13. januar 2023 #17 Skrevet 13. januar 2023 Hvem i alle dager chatter hver dag i over en måned før de møtes?
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #18 Skrevet 13. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Snakket med en fyr i over måned så og si hver dag. Avtalt date neste uke og får det bekreftet flere ganger at han er interessert og har lyst til å treffe meg. Spør noen dager senere om han har booket bord. Etter 9 timer får jeg til svar at han ikke klarer å gi meg den oppmerksomheten jeg fortjener og bare forsvinner. OK. Dette er en mann i slutten av 40-årene som hele veien har skrevet hvor interessert han er, at vi har kjemi, at han synes vi er en god match og alt han vil gjøre med meg. Han har sikkert funnet tonen med noen andre, og det er greit det altså, men dette vitner jo om umodenhet og ustabilitet i hans personlighet. Finnes det noe som er mer seriøst enn Tinder? Anonymkode: f55ff...0fc Hvilken merkelapp vil du gi kvinner som handler helt likt som denne mannen på Tinder? Anonymkode: f5682...407
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2023 #19 Skrevet 13. januar 2023 Aliquis skrev (2 minutter siden): Hvem i alle dager chatter hver dag i over en måned før de møtes? Du finner ikke en påbudt handlemåte, og dette kan fungere for mange. Anonymkode: 32710...420
Aliquis Skrevet 13. januar 2023 #20 Skrevet 13. januar 2023 Just now, AnonymBruker said: Du finner ikke en påbudt handlemåte, og dette kan fungere for mange. Anonymkode: 32710...420 Høres ut som en enkel måte å kaste bort mye tid på om man faktisk ønsker å få noe ut av det. Om man kun vil ha bekreftelsen er det en annen sak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå