Gå til innhold

Date som var småfrekk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på overnatting besøk hjemme hos daten, vi har møttes på nettet for ca 5 måneder siden. Kom langveisfra, ca 6 timer busstur.

Jeg spør han om framtidsplaner og da spør jeg om han ser for seg å bo der han bor nå i framtida, og da sier han rett ut :det vet han ikke enda for henne han finner som partner kanskje ikke vil bo der.  

Jeg ble veldig såret og lei meg for dette. Hva hadde dere tenkt om denne fyren? 

Anonymkode: 619f1...a71

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor reagerer du på dette? Det kan da like gjerne være deg han sikter til som "henne", du kommer jo "langveisfra". Uansett, han har sikkert ikke planlagt resten av livet sammen med det etter "bare" 5 måneders dating... 

• Liker 15
  • Nyttig 4
Skrevet

Han låter fornuftig. Ingen "future faking"

Anonymkode: 7fae3...724

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Høres ut som en skikkelig grei fyr som er villig til å flytte på seg for dama si! 😁

Anonymkode: 235bf...b30

• Liker 6
  • Nyttig 5
Skrevet

Det er klart han holder åpent at det ikke er deg han ser for seg. Jeg ville fulgt opp med «håper det kanskje blir meg?»

Anonymkode: ce075...e5d

• Liker 4
Skrevet

Spør ham om han leter etter en ny da? 

Anonymkode: 89bb6...a45

Skrevet

Var den frekk? Hatt date som sa det samme en gang. Er jo ærlig og innafor og si det vel? 

• Liker 3
Skrevet

Var ikke noe galt eller frekt med å si det. 

Anonymkode: aa475...a30

• Liker 1
Skrevet

Det er en helt vanlig måte å si det på, ikke frekt i det hele tatt. Du må jobbe med språkforståelsen din. 

• Liker 6
Skrevet
Anonym90059005 skrev (6 timer siden):

Det er en helt vanlig måte å si det på, ikke frekt i det hele tatt. Du må jobbe med språkforståelsen din. 

Og selvfølelsen.

Anonymkode: 8d396...522

• Liker 4
Skrevet

Oppfatter ikke det frekt. Tenker at han gir deg bekreftelse på at han er villig til å flytte på seg for deg

Anonymkode: 4dacb...4a8

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Var på overnatting besøk hjemme hos daten, vi har møttes på nettet for ca 5 måneder siden. Kom langveisfra, ca 6 timer busstur.

Jeg spør han om framtidsplaner og da spør jeg om han ser for seg å bo der han bor nå i framtida, og da sier han rett ut :det vet han ikke enda for henne han finner som partner kanskje ikke vil bo der.  

Jeg ble veldig såret og lei meg for dette. Hva hadde dere tenkt om denne fyren? 

Anonymkode: 619f1...a71

Du er såret og synes han er frekk fordi han ikke er gifteklar etter noen måneders dating? Dere er ikke engang kjærester? Javel......

Anonymkode: caef0...c2f

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det høres ikke ut som dere er forlovet, så da er det vel greit at han ikke presser deg ved å si at det er deg det kommer an på? Jeg tror kanskje noe ble utelatt her, for bare dette i seg selv klarer jeg ikke å se at det er noe galt i.

Anonymkode: 20e64...d22

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Det høres ikke ut som dere er forlovet, så da er det vel greit at han ikke presser deg ved å si at det er deg det kommer an på? Jeg tror kanskje noe ble utelatt her, for bare dette i seg selv klarer jeg ikke å se at det er noe galt i.

Anonymkode: 20e64...d22

Dette

Anonymkode: 7fae3...724

Skrevet

Syns d er ts som er frekk som tar d ille opp. Er jaggu meg mange rare damer. 

Anonymkode: bf965...372

• Liker 1
Skrevet

Var det første gang dere møttes i virkeligheten?

Dere har bare chattet i noen mnd?

Anonymkode: bd70c...605

Skrevet

Og dette er hvorfor vi kvinner ikke skal overnatte hos en mann vi knapt har tatt i hånda ! 

Lagt mindre forvente noe av...

Skrevet

Når ble ærlige svar å være frekk? 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan i all verden er dette frekt? 🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...