AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Jeg er i en relativt ny relasjon med en mann. Vi har vært på 3-4 dater som har vært fine. Men jeg tar meg selv i å syntes det er litt utfordrende å være intim. Jeg er litt sjenert/tilbakeholden så trenger oftest et lite dytt når det kommer til å ta steget til første kyss etc… Jeg er veldig spent på hvordan det evt vil bli, men klarer ikke helt å ta initiativ til det. Jeg vet liksom ikke når det passer. Håper noen kan komme med noen gode tips før ny date i helgen 😊 Vi er i 30-årene om det skal ha noe å bety. Anonymkode: 694dc...d3f
Gjest kruspersilletaco Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 Hva gjør dere på date? Tenker med en gang å finne på noe fysisk (aktivitet) sammen, da er dere med en gang litt tettere på hverandre (feire med en klem?)
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 kruspersilletaco skrev (33 minutter siden): Hva gjør dere på date? Tenker med en gang å finne på noe fysisk (aktivitet) sammen, da er dere med en gang litt tettere på hverandre (feire med en klem?) Vi har vært ute på pub, hjemme å sett film og på en restaurant. Vi har «hei og hadde klem» så klem er jeg komfortabel med. Men syntes det er vanskelig å ta det videre, selv om jeg vil. Men jeg blir usikker å tviler på om han faktisk vil osv. Selv om fornuften sier at han er jo med meg fordi han har lyst. Anonymkode: 694dc...d3f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 Dette er utfordrende, hvis det ikke flyter av seg selv. Hun jeg dater nå, møter opp, og viser på alle måter at hun vil få til noe, men hun har skikkelig problemer med fysisk kontakt, eller flørt som inviterer inn i sonen. Vi har kysset, men kun korte og litt kleine kyss. For hennes del, er det nok en relasjonsskade i bakgrunnen. Chatter dere mellom møtene? I så fall går det an å dreie det inn på litt seksuell prat, og sette en stemning før neste treff. Det går også fint an å ta det direkte opp, og si at du har lyst til å kysse ham neste gang. Ikke bare la dette skli sakte inn i et forhold, der du ikke får dekket dine behov for kos og nærhet. (prøver jeg å si til meg selv) Anonymkode: db3fc...4b5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 Ikke avslutt klemmen så raskt da. Bli stående, og hold gjerne fortsatt rundt han. Om dere er hjemme å ser film, så spør om å få sitte i armkroken. Legg en hånd på låret hans. Lag anledninger til å ta litt på han. Kanskje han tar initiativ når han skjønner at du er interessert. Anonymkode: 71df3...a49 1
Isambard Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 Jeg tror mange litt introverte kjenner seg igjen at det er litt kleint å komme i gang med å klemme fremmede. Det går over når dere blir kjent tenker jeg.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #7 Skrevet 12. januar 2023 Dra ut på restaurant neste gang og kyss hadet det ligger i kortene etter en romantisk date og blir ikke kleint Anonymkode: 02393...75d
ClausSaus Skrevet 12. januar 2023 #8 Skrevet 12. januar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er i en relativt ny relasjon med en mann. Vi har vært på 3-4 dater som har vært fine. Men jeg tar meg selv i å syntes det er litt utfordrende å være intim. Jeg er litt sjenert/tilbakeholden så trenger oftest et lite dytt når det kommer til å ta steget til første kyss etc… Jeg er veldig spent på hvordan det evt vil bli, men klarer ikke helt å ta initiativ til det. Jeg vet liksom ikke når det passer. Håper noen kan komme med noen gode tips før ny date i helgen 😊 Vi er i 30-årene om det skal ha noe å bety. Anonymkode: 694dc...d3f Bruk intimsone-trikset. Alle (normale) mennesker har et område som strekker seg ca en halv meter ut fra ansikt og overkropp, som man ikke ønsker at andre skal flytte seg innenfor uten grunn… med mindre det er en person man vil ha der. Dette kalles "intimsonen". Så det du gjør er å rolig bevege deg like innenfor intimsonen hans, ansikt mot ansikt mens du ser ham inn i øynene, for å sjekke reaksjonen. Beveger han seg bort fra deg er han ikke klar for intimitet. Hvis han ikke beveger seg flytter du deg ørlite nærmere, og sjekker på nytt reaksjonen. Beveger han seg mot deg vil han ha deg der, og da er det bare å gå for gull. Merk at det ikke trenger å være snakk om store bevegelser. Det er retningen som betyr noe. Endret 12. januar 2023 av ClausSaus 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå