AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Har pratet i en måned med en fyr, først på Tinder også snap, vi har daglig kontakt. Vi har også møttes i 5 minutt en gang før jul. Har fått inntrykk av at han er keen, og vil treffes, men foreløpig har vi ikke fått til dette. Han er flink til å skrive fine ting, men det virker som at han gruer seg/nøler når vi virkelig skal treffes. Begynner å bli litt utålmodig, har ikke lyst til å være en brevvenn heller 🙈 vet han er singel… Anonymkode: bb0e9...ce7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 Hva med å rett og slett bare spørre? Anonymkode: 19801...5b1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva med å rett og slett bare spørre? Anonymkode: 19801...5b1 Har mest lyst til å bare kutte hele fyren akkurat nå 😕 Det burde ikke være så vanskelig å få til å treffes 🤷🏼♀️ Anonymkode: bb0e9...ce7 1
svartkatt Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 Det er flere av de.. noen kutter jeg bare ut etterhvert. Dvs de fleste..
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 "Det var så fint å se deg før jul! Kan vi ikke heller treffes enn å snakke her?" Anonymkode: 9df5f...f03
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 Var det han som kom innom deg på jobb i fem min (ref den andre tråden din)? Isåfall dropp han. Er han er tøff nok til å duke opp på jobbe din, så tør han se deg igjen. Han er ikke interessert Anonymkode: 40583...bab
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #7 Skrevet 12. januar 2023 Hehe satte som deg i ett år før han endelig møttes opp etter han hadde prøvd med ny unnskyldning å jeg sa jeg viste det kom til å skje igjen å det ikke var noe vits mer. Møttes 3 ganger å snakket på mobil å han har sagt mange ganger at vi snart skal finne på noe. Sånne folk er bare å kutte ut med engang. Vondere å bli glad i noen som alltid skuffer Anonymkode: 2fd76...eaf
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #8 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Var det han som kom innom deg på jobb i fem min (ref den andre tråden din)? Isåfall dropp han. Er han er tøff nok til å duke opp på jobbe din, så tør han se deg igjen. Han er ikke interessert Anonymkode: 40583...bab Nei, det var det ikke, men ja, vurderer å droppe denne fyren nå. Er så kjipt med ustabile typer som ikke vet hva de vil:/ Anonymkode: bb0e9...ce7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #9 Skrevet 12. januar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det var det ikke, men ja, vurderer å droppe denne fyren nå. Er så kjipt med ustabile typer som ikke vet hva de vil:/ Anonymkode: bb0e9...ce7 Du utsetter deg selv for masse tankekjør, ikke behagelig å ha det slik. Avslutt med han, og fortsett med å kutte kutte ut menn som ikke viser deg at de er interessert. Da dukker den rette raskere opp 🙂 Anonymkode: 40583...bab 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #10 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du utsetter deg selv for masse tankekjør, ikke behagelig å ha det slik. Avslutt med han, og fortsett med å kutte kutte ut menn som ikke viser deg at de er interessert. Da dukker den rette raskere opp 🙂 Anonymkode: 40583...bab Jeg vet, jeg er også typen som overtenker alt mulig, og det er utrolig slitsomt. Vil helst ha en fyr som vet hva han vil. De er tydeligvis vanskelig å finne. Anonymkode: bb0e9...ce7 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #11 Skrevet 12. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg vet, jeg er også typen som overtenker alt mulig, og det er utrolig slitsomt. Vil helst ha en fyr som vet hva han vil. De er tydeligvis vanskelig å finne. Anonymkode: bb0e9...ce7 Det hjelper å kutte raskt ut de som ikke er interessert iallfall. Dating på Tinder er et "numbers game"... Anonymkode: 40583...bab 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #12 Skrevet 12. januar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det hjelper å kutte raskt ut de som ikke er interessert iallfall. Dating på Tinder er et "numbers game"... Anonymkode: 40583...bab Når du sitter å dveler over en måned med en som er såpass uinteressert som han her, så er det klart at det tar tid å finne en. Anonymkode: 40583...bab 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #13 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når du sitter å dveler over en måned med en som er såpass uinteressert som han her, så er det klart at det tar tid å finne en. Anonymkode: 40583...bab Han har vist veldig mye interesse, mer enn meg! Sendt MYE meldinger…. Anonymkode: bb0e9...ce7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #14 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når du sitter å dveler over en måned med en som er såpass uinteressert som han her, så er det klart at det tar tid å finne en. Anonymkode: 40583...bab Så kan ikke si at jeg har sittet å dvelt så mye heller, men nå syns jeg det må skje noe, enten må man møtes eller kutte kontakten. Anonymkode: bb0e9...ce7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #15 Skrevet 12. januar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Så kan ikke si at jeg har sittet å dvelt så mye heller, men nå syns jeg det må skje noe, enten må man møtes eller kutte kontakten. Anonymkode: bb0e9...ce7 Ok, det er ikke alt som fremgår av innlegget men det hjelper jo ikke med interesse på tekst, om det ikke er neon handling der Anonymkode: 40583...bab 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #16 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok, det er ikke alt som fremgår av innlegget men det hjelper jo ikke med interesse på tekst, om det ikke er neon handling der Anonymkode: 40583...bab Det er jeg enig med deg i, og det er vel handlingen som uteblir her virker det som. Jeg har faktisk prøvd å hinte om å gjøre noe, og da sier han «at det må vi», også skjer det ikke så mye. Anonymkode: bb0e9...ce7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #17 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Når du sitter å dveler over en måned med en som er såpass uinteressert som han her, så er det klart at det tar tid å finne en. Anonymkode: 40583...bab Én måned, er vel ikke akkurat lang tid, hvis det virker lovende til å begynne med, og samtalene er gode. Det tar jo tross alt en stund å finne ut at vedkommende ikke følger opp. Jeg er mer bekymret for meg selv, som ikke greier å avslutte tre måneder inn i datingen, hvor vi egentlig ikke kommer nærmere hverandre. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er jeg enig med deg i, og det er vel handlingen som uteblir her virker det som. Jeg har faktisk prøvd å hinte om å gjøre noe, og da sier han «at det må vi», også skjer det ikke så mye. Anonymkode: bb0e9...ce7 Hinte, er det siste du skal gjøre. Prøv med noen konkrete forslag, og ikke bare la ham si "det må vi", uten at du får en avtale med tid og sted. Anonymkode: b90e1...43f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #18 Skrevet 12. januar 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Én måned, er vel ikke akkurat lang tid, hvis det virker lovende til å begynne med, og samtalene er gode. Det tar jo tross alt en stund å finne ut at vedkommende ikke følger opp. Jeg er mer bekymret for meg selv, som ikke greier å avslutte tre måneder inn i datingen, hvor vi egentlig ikke kommer nærmere hverandre. De har allerede møtt hverandre i 5 min, og når det ikke er en ny date linet opp ila en måned, da er ikke interessen der Anonymkode: 40583...bab
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #19 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Én måned, er vel ikke akkurat lang tid, hvis det virker lovende til å begynne med, og samtalene er gode. Det tar jo tross alt en stund å finne ut at vedkommende ikke følger opp. Jeg er mer bekymret for meg selv, som ikke greier å avslutte tre måneder inn i datingen, hvor vi egentlig ikke kommer nærmere hverandre. Hinte, er det siste du skal gjøre. Prøv med noen konkrete forslag, og ikke bare la ham si "det må vi", uten at du får en avtale med tid og sted. Anonymkode: b90e1...43f Kan være han er litt forsiktig av seg også, jeg skal ikke dømme han nord og ned helt enda. Han har bare vært veldig hyggelig, og kun sakt fine ting til meg. Jeg er også veldig utålmodig av meg. Anonymkode: bb0e9...ce7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #20 Skrevet 12. januar 2023 Høres ut som den typiske tinder fyren egentlig. Ikke klar for noe seriøst men bruker damer på tinder som litt spennende og koselig hverdagsunderholdning uten intensjon om noe mer. Hadde han vært interessert i noe seriøst og klar for å date så hadde han bedt deg ut for lenge siden Anonymkode: aa28a...44b 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå