Gå til innhold

Hva syns dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du hadde vært på noen flotte dates med en mann og kommet til det stadiet hvor dere nettopp hadde begynt å ha sex og følte at det kanskje kunne utvikle seg til å bli noe seriøst... Så skjedde et dødsfall i familien din så du ikke klarte å fokusere på dating, var ærlig med han om at det var tøft akuratt nå og dere ble enige om å fortsette "der dere slapp" om en måneds tid når dødsfallet var mer på avstand. Ingen kontakt i mellomtiden. Du tok opp kontakten og ting virket som før men så oppdager du ved en tilfeldighet at han har redigert datingprofilen sin... Ikke bare den måneden dere ikke hadde kontakt men også på nytt igjen etter dere gjenopptok kontakten men før dere rakk å møtes igjen.

Hadde du tenkt at det ikke var noe poeng i å møtes for ny date da fordi det tydet på at han ikke var nok interessert eller unnskyldt han med at man ikke lenger er "noe" når man ikke har kontakt på en måned? 

Jeg kjenner dette tærer på tilliten min til han. Trodde vi var på vei noe sted men han så det ikke sånn? Han vil møtes men jeg er usikker på om jeg kan stole på hans lojalitet i fremtiden.  Vi hadde ikke snakket om eksklusivitet men om man ser ordentlig potensiale med noen så begynner man vel ikke å date andre bare pga en måned pause? 

Anonymkode: e7320...e80

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke forvente at folk setter livet sitt på vent for deg, beklageligvis. Ja, det suger, men hvis dere ikke har hatt kontakt i mellomtiden så har ingen av dere kunne kommunisert behov eller tanker, så det er jo helt okei at han går videre? Han skylder deg jo ingenting.

• Liker 2
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: 25674...b5a

Skrevet

Girl yourself up and take on the competition!  ;)  

Trenger ikke bety noen  verdens ting. Dere er veldig tidlig i stadie og han sitter og kjeder seg og vedlikeholder profilen sin. For alt hva han vet så har du kommet på bedre tanker i mellomtiden og det hele er over. 

Når dere blir mer seriøse er det rimelig å forvente at dere begge pauser profilene deres (synes jeg)

Anonymkode: 307ce...4b5

• Liker 1
Skrevet

Dere har sikkert rett! Jeg bare trodde at å bli enige på forhånd om å fortsette der vi slapp når jeg hadde fått sørget og organisert ferdig begravelse osv betydde å vente på hverandre. Men ser deres perspektiv! Takk. 

Anonymkode: e7320...e80

Skrevet

Folk kan ikke sette livet sitt på vent. Uheldig for deg i dette tilfellet, men slik er det.

Skrevet

Synes jo det er litt merkelig at han ikke sendte en eneste melding for å spørre hvordan det går med deg i løpet av den måneden, så det kan hende han ikke har vært like investert. Men det er jo ingenting i veien for å møte han og se om det kan utvikle seg.

Anonymkode: 8b5d8...5ea

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes jo det er litt merkelig at han ikke sendte en eneste melding for å spørre hvordan det går med deg i løpet av den måneden, så det kan hende han ikke har vært like investert. Men det er jo ingenting i veien for å møte han og se om det kan utvikle seg.

Anonymkode: 8b5d8...5ea

Folk er forskjellige og ting oppfattes ulikt. Hvis hun ba om ro en måned, så kan han ha respektert det. Å drive å sende meldinger kan oppfattes som needy og masete. Kanskje hans oppfatning av saken var å holde avstand. (Eller kanskje han bare ga blaffen. Hvem vet?)  Man må jo snakke sammen da for å finne ut av sånne ting.. 

Anonymkode: 307ce...4b5

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Mvh. Leselusa. mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...