AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Er en stund siden jeg har datet, så hva liker menn at vi kvinner har på oss på første date? Middag på hotell restaurant og sportsbar etterpå med aktiviteter. Anonymkode: b5782...9aa
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 Jeg er ikke mann, men du bør kle deg som DU ønsker, ikke ut fra hva en mann kanskje liker eller ikke. Ellers vil du jo bare fremstå som en annen person enn du er. Ta på deg noe du trives i, som du føler deg bra i, og gjerne det samme som du ville valgt om du skulle ut med venner. For det er den virkelige deg. Anonymkode: c3b4f...230 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 For det første, noe du selv føler deg fin i, og som du liker, det gjør noe med utstrålingen, så å kun kle seg etter hva du tror han liker er ikke så lurt. Og gjerne noe som fremhever formene man har, litt utringning feks hvis man er komfortabel med det M38 Anonymkode: e3626...a78 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke mann, men du bør kle deg som DU ønsker, ikke ut fra hva en mann kanskje liker eller ikke. Ellers vil du jo bare fremstå som en annen person enn du er. Ta på deg noe du trives i, som du føler deg bra i, og gjerne det samme som du ville valgt om du skulle ut med venner. For det er den virkelige deg. Anonymkode: c3b4f...230 Enig med deg, men jeg vil ikke komme altfor pyntet eller se ut som noen som kun er ute etter sex. Tenkte den lille sorte og sorte pumps med perlesmykker, men usikker... TS Anonymkode: b5782...9aa
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 Det er kvinner som er opptatt av alle mulige dos and donts på date. Ingen mann vil vrake deg fordi du møter med feil sko. Det viktigste er at du ligner noenlunde på profilbildet ditt. Anonymkode: fc729...87c 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det er kvinner som er opptatt av alle mulige dos and donts på date. Ingen mann vil vrake deg fordi du møter med feil sko. Det viktigste er at du ligner noenlunde på profilbildet ditt. Anonymkode: fc729...87c han har sett meg på video, så han vet jeg ligner. TS Anonymkode: b5782...9aa
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #7 Skrevet 12. januar 2023 Jeg kan ikke huske å ha reagert på en kvinnes klesvalg hverken fra eller til noen gang. Det er så godt som irrelevant. Antar at de kler seg slik de vil, men det er nok i større grad andre kvinner som legger merke til stilen. Anonymkode: 18a3c...f81
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #8 Skrevet 12. januar 2023 Spørs hva slags date og hvor fin restaurant. Hotellrestaurant er ofte av det finere slaget så pynt deg med en pen bukse og pen topp, smykker etc. ikke kjole pga sportsbar etterpå. Anonymkode: 95b1a...848
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #9 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig med deg, men jeg vil ikke komme altfor pyntet eller se ut som noen som kun er ute etter sex. Tenkte den lille sorte og sorte pumps med perlesmykker, men usikker... TS Anonymkode: b5782...9aa perlesmykker og sorte pumps på sportsbar? Anonymkode: 1ff2a...d5c 5
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #10 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Enig med deg, men jeg vil ikke komme altfor pyntet eller se ut som noen som kun er ute etter sex. Tenkte den lille sorte og sorte pumps med perlesmykker, men usikker... TS Anonymkode: b5782...9aa Jeg liker å pynte meg, men til daten du beskriver så passer det IKKE med den korte sorte kjolen og pumps! Anonymkode: 95b1a...848 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #12 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er en stund siden jeg har datet, så hva liker menn at vi kvinner har på oss på første date? Middag på hotell restaurant og sportsbar etterpå med aktiviteter. Anonymkode: b5782...9aa Hvilket hotell? Noen hoteller er for vanlige folk og folk sitter i jeans og joggebukse å spiser. Andre hoteller som Grand hotell er av den litt dyrere sorten hvor det er vanlig å pynte seg litt. Du kommer langt med en fin overdel og vanlig jeans, pene sneaker og ikke sportssneakers, fint hår og evn noen øredobber og neglelakk. Siden dere skal på sportsbar så tenk heller klesstil jordnær og praktisk enn fisefin dolle. Flate sko, og jeans eller sorte bukser. Anonymkode: 95b1a...848
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #13 Skrevet 12. januar 2023 Tror de fleste menn er mer romslige på det enn damer. Og de færreste henger seg opp i detaljer eller husker hva du hadde på deg etterpå. Men selv om ikke alle er like bevisste på det så ville jeg gitt følgende råd: 1) Du må føle deg komfortabel og føle at du viser fram deg og din stil. 2) Hva slags sted skal dere og hva skal dere? Overdressed=posh jåledame, underdressed=ukomf/usikker, stilcrash=rebell/sosial misfit, leopard-/tigermønster=krampeaktig partydame. 3) Hva er stilen hans?? Prøve å matche stilen (dresstype=smart kjole, jeanstype=jeans/casual, fillete studenttype=. ja du skjønner oppegget) 4) Sørg for at klærne viser deg fram. Dere er på date. Du bør gi ham en wow-effekt. men ikke gå overboard. Anonymkode: b11f3...971 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #14 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Enig med deg, men jeg vil ikke komme altfor pyntet eller se ut som noen som kun er ute etter sex. Tenkte den lille sorte og sorte pumps med perlesmykker, men usikker... TS Anonymkode: b5782...9aa Det er altfor overpyntet. Anonymkode: 202af...fc7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå