Gå til innhold

Han texter meg ALLITD tilbake

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og han holder gjerne samtalen gående. Kan det være et tegn på at han liker meg?

Anonymkode: a07c0...56d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det kan det :) 

Skrevet

Liker deg, ja. Hvordan han liker deg, om det er som venn eller noe mer, er ikke godt å vite. Jeg har mange venner som svarer meg og gjerne holder en samtale igang, uten at de liker meg som noe mer enn en venn. Om det er noe mer må vurderes ut fra settingen evt.

Anonymkode: ccb4e...0bf

Skrevet

Uten å vite hva han skriver, så blir det vanskelig å svare på, men om han alltid viser interesse for å holde samtalen igang med deg, så skal det mye til for at han ikke liker deg 

Anonymkode: 53a40...f8b

• Liker 1
Skrevet

Det er neppe et tegn på at han misliker deg, i alle fall. Om han «liker» å snakke med deg, liker å være høflig, liker å holde sine muligheter åpne, liker tanken på å ha sex led deg, eller liker deg som en kompis, en sexpartner eller annet? Det, ts, skal du aldri anta at adferd sier mye om.

Folk er veldig på for å oppnå det de vil. For sin del. Det betyr ikke at de bryr seg om deg. Det betyr bare at deres interesser er viktige for dem.

Som leder oss til det viktige: hva du vil. Du er hovedpersonen i din historie. Så ikke gi rollen bort til fremmede bare fordi du er kåt på dem.

Anonymkode: c8d77...7b9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan / kan ikke
Du må gi mer info. Han kanskje kjeder seg, han kanskje håper på dame, han kanskje vil ha sex ei enkelt gang

Anonymkode: 513e9...257

Skrevet

Ja :)

Anonymkode: 3bd51...b62

Skrevet

Han liker deg nok. Men hvor mye han liker deg, og om han evt. liker andre på samme måte er vanskelig å si. 
Opplevde en del ganger at menn tekstet og var "på" til de fant noen andre som de fant mer interessant. Nytt er spennende, om han ikke har bestemt seg for at han velger deg.

Skrevet
Blåjojo skrev (6 minutter siden):

Han liker deg nok. Men hvor mye han liker deg, og om han evt. liker andre på samme måte er vanskelig å si. 
Opplevde en del ganger at menn tekstet og var "på" til de fant noen andre som de fant mer interessant. Nytt er spennende, om han ikke har bestemt seg for at han velger deg.

Vi har textet omtrent hver dag i 8, 9 måneder. Han bor langt vekke så er vanskelig å møtes ofte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har textet omtrent hver dag i 8, 9 måneder. Han bor langt vekke så er vanskelig å møtes ofte. 

Men det er jo positivt. Nyt det så lenge det varer. Og husk at skuffelser går over😊

• Liker 1
Skrevet
Blåjojo skrev (2 minutter siden):

Men det er jo positivt. Nyt det så lenge det varer. Og husk at skuffelser går over😊

Ja, for jeg tenker jo at hvis han ikke hadde hatt noen som helst interesse for meg, så hadde han vel ikke giddi og opprettholde kontakten med meg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, for jeg tenker jo at hvis han ikke hadde hatt noen som helst interesse for meg, så hadde han vel ikke giddi og opprettholde kontakten med meg?

Tror du tenker rett der. Men er innholdet i meldingene som sier noe om hvilken interesse han har.

Skrevet
Blåjojo skrev (2 minutter siden):

Tror du tenker rett der. Men er innholdet i meldingene som sier noe om hvilken interesse han har.

Det er altmulig rart. Morsomme ting, alvorlige ting, ting om framtiden, jobb, familie, mat, følelser.

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvor mange ganger har dere møttes ? 
Er dere/ en av dere mobile, så det kan være mulighet for bo samme sted etterhvert?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor mange ganger har dere møttes ? 
Er dere/ en av dere mobile, så det kan være mulighet for bo samme sted etterhvert?

Vi har møttes 8 ganger. Ja, han er mobil og vil gjerne flytte hitover hvor jeg bor om noen år. Han har ikke sagt at det er på grunn av meg, men fordi det er bedre jobbmuligheter her på østlandet. 

Skrevet

Tar han kontakt med deg da? 

Anonymkode: c4912...e13

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tar han kontakt med deg da? 

Anonymkode: c4912...e13

Ja

Skrevet

Nei, jeg tipper han misliker deg sterkt og vil derfor at du skal ta initiativ til å avslutte samtalen.

Anonymkode: 91ccd...965

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og han holder gjerne samtalen gående. Kan det være et tegn på at han liker meg?

Det kan jo hende han har tapt i et dilemma på Radioresepsjonen/Papaya. F.eks alltid tekste tilbake og aldri avslutte telefonsamtaler eller alltid gå med grønn flosshatt.

Det er ikke sannsynlig, men det kan være årsaken..

Skrevet
MortenMunkholm skrev (Akkurat nå):

Det kan jo hende han har tapt i et dilemma på Radioresepsjonen/Papaya. F.eks alltid tekste tilbake og aldri avslutte telefonsamtaler eller alltid gå med grønn flosshatt.

Det er ikke sannsynlig, men det kan være årsaken..

Og hvis det ikke er grunnen, kan det være at han liker meg?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...