AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #1 Skrevet 12. januar 2023 Han er gift og har kun brukt meg i høst når han hadde det vanskelig hjemme, han sa han var skilt da vi holdt på, men nå er dem tilbake igjen og kona ville vist prøve, og jeg er selfølgelig glemt . Jeg burde løpe langt, men hjertet hodet hele kroppen min skriker etter han, og klarte selfølgelig å være super dum og ringe han igår , han tok ikke tlf men sendte en melding med ringer opp igjen, noe han selfølgelig ikke har gjort. Kan noen hjelpe meg å være fornuftig vil komme over han . Anonymkode: f9a97...310 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 Finn noe konkret du kan bruke tiden din på. En hobby, lydbok eller vanlig bok. What ever. Når du tenker på han så sier du til deg selv, nei! Jeg vil ikke tenke mer på han, så flytter du fokuset over på noe annet, helt konkret. Anonymkode: 90b0d...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 Godt mulig du er den jeg hadde en fling med. Begynner navnet ditt på L? Du må forstå at jeg har valgt min kone fremfor deg. Vi hadde en pause i forholdet, i den tiden levde vi begge et liv uten forpliktelser til hverandre. Men såner det slik at man etter en tid fra hverandre forstår hvor mye vi begge ønsket å gi ekteskaper en sjanse til. Rett skal være rett, jeg brukte deg ikke. Slutt å oppfør deg som et offer. Du var like mye med på det som jeg var. Du må slutte å mase mer. Jeg har ikke lenger noen interesse av deg. Kontakter du meg flere ganger så vil jeg ta kontakt med politiet. Anonymkode: b9915...8ce
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Godt mulig du er den jeg hadde en fling med. Begynner navnet ditt på L? Du må forstå at jeg har valgt min kone fremfor deg. Vi hadde en pause i forholdet, i den tiden levde vi begge et liv uten forpliktelser til hverandre. Men såner det slik at man etter en tid fra hverandre forstår hvor mye vi begge ønsket å gi ekteskaper en sjanse til. Rett skal være rett, jeg brukte deg ikke. Slutt å oppfør deg som et offer. Du var like mye med på det som jeg var. Du må slutte å mase mer. Jeg har ikke lenger noen interesse av deg. Kontakter du meg flere ganger så vil jeg ta kontakt med politiet. Anonymkode: b9915...8ce Oisann nei det er nok ikke meg , mitt navn begynner på P og har kontaktet han kun 1 gang. Anonymkode: f9a97...310
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Finn noe konkret du kan bruke tiden din på. En hobby, lydbok eller vanlig bok. What ever. Når du tenker på han så sier du til deg selv, nei! Jeg vil ikke tenke mer på han, så flytter du fokuset over på noe annet, helt konkret. Anonymkode: 90b0d...0d3 Takk skal prøve Anonymkode: f9a97...310
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 Du er verdt en som bare vil ha deg. Som vil gjøre alt for å få være med deg. Les boken «Hekt» Kanskje du vil kjenne deg igjen. Anonymkode: 629ec...db8 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #7 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Godt mulig du er den jeg hadde en fling med. Begynner navnet ditt på L? Du må forstå at jeg har valgt min kone fremfor deg. Vi hadde en pause i forholdet, i den tiden levde vi begge et liv uten forpliktelser til hverandre. Men såner det slik at man etter en tid fra hverandre forstår hvor mye vi begge ønsket å gi ekteskaper en sjanse til. Rett skal være rett, jeg brukte deg ikke. Slutt å oppfør deg som et offer. Du var like mye med på det som jeg var. Du må slutte å mase mer. Jeg har ikke lenger noen interesse av deg. Kontakter du meg flere ganger så vil jeg ta kontakt med politiet. Anonymkode: b9915...8ce Anonymkode: 2ace4...ad4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå