Gå til innhold

Jeg kommer ikke over han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er gift og har kun brukt meg i høst når han hadde det vanskelig hjemme, han sa han var skilt da vi holdt på, men nå er dem tilbake igjen og kona ville vist prøve, og jeg er selfølgelig glemt . 

Jeg burde løpe langt, men hjertet hodet hele kroppen min skriker etter han, og klarte selfølgelig å være super dum og ringe han igår , han tok ikke tlf men sendte en melding med ringer opp igjen, noe han selfølgelig ikke har gjort. 

Kan noen hjelpe meg å være fornuftig vil komme over han .

Anonymkode: f9a97...310

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn noe konkret du kan bruke tiden din på. En hobby, lydbok eller vanlig bok. What ever. Når du tenker på han så sier du til deg selv, nei! Jeg vil ikke tenke mer på han, så flytter du fokuset over på noe annet, helt konkret. 

Anonymkode: 90b0d...0d3

• Liker 1
Skrevet

Godt mulig du er den jeg  hadde en fling  med. Begynner navnet ditt på L? 

Du må forstå at jeg har valgt min kone fremfor deg. Vi hadde en pause i forholdet, i den tiden levde vi begge et liv uten forpliktelser til hverandre. 

Men såner det slik at man etter en tid fra hverandre forstår hvor mye vi begge ønsket å gi ekteskaper en sjanse til. 

Rett skal være rett, jeg brukte deg ikke. Slutt å oppfør deg som et offer. Du var like mye med på det som jeg var. 

Du må slutte å mase mer. Jeg har ikke lenger noen interesse av deg. 

Kontakter du meg flere ganger så vil jeg ta kontakt med politiet. 

Anonymkode: b9915...8ce

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du må forstå at jeg har valgt min kone fremfor deg. Vi hadde en pause i forholdet, i den tiden levde vi begge et liv uten forpliktelser til hverandre. 

Men såner det slik at man etter en tid fra hverandre forstår hvor mye vi begge ønsket å gi ekteskaper en sjanse til. 

Rett skal være rett, jeg brukte deg ikke. Slutt å oppfør deg som et offer. Du var like mye med på det som jeg var. 

Oisann 

nei det er nok ikke meg , mitt navn begynner på P og har kontaktet han kun 1 gang.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Finn noe konkret du kan bruke tiden din på. En hobby, lydbok eller vanlig bok. What ever. Når du tenker på han så sier du til deg selv, nei! Jeg vil ikke tenke mer på han, så flytter du fokuset over på noe annet, helt konkret. 

Anonymkode: 90b0d...0d3

Takk skal prøve

Skrevet

Du er verdt en som bare vil ha deg.  Som vil gjøre alt for å få være med deg. Les boken «Hekt» Kanskje du vil kjenne deg igjen. 

Anonymkode: 629ec...db8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

:popcorn:

Anonymkode: 2ace4...ad4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...