AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Han er 44, og jeg 22. fyren er veldig sjarmerende og kjekk. Han har sagt at å ligge med ei ung kvinne alltid har vært drømmen og at jeg er vakker og sexy. Han kaller meg frøken ofte. Vi sextexter også.😊men ingen veit om relasjonen vår. Han følger mange unge kvinner på insta også. Og veit han har greie for oss unge. Men jeg er livredd for å bli såret og forelsket Anonymkode: fa4cf...801 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Skrevet 11. januar 2023 Lykke til Anonymkode: 609f2...ae1 2 2
starken Skrevet 11. januar 2023 #3 Skrevet 11. januar 2023 "Han har sagt at å ligge med en ung kvinne alltid har vært drømmen". Hvis du vil mer enn å ligge, eller du er bekymret for at du kommer til å ville mer, så er det kanskje likså greit å holde seg unna. 6 3
Blått Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 7 hours ago, starken said: "Han har sagt at å ligge med en ung kvinne alltid har vært drømmen". Hvis du vil mer enn å ligge, eller du er bekymret for at du kommer til å ville mer, så er det kanskje likså greit å holde seg unna. Dette. Han har jo uttrykt hva han vil. 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #5 Skrevet 12. januar 2023 Gjør det du selv vil, og slutt å hør på andre. Anonymkode: e2b9c...d90 3 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #6 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han er 44, og jeg 22. fyren er veldig sjarmerende og kjekk. Han har sagt at å ligge med ei ung kvinne alltid har vært drømmen og at jeg er vakker og sexy. Han kaller meg frøken ofte. Vi sextexter også.😊men ingen veit om relasjonen vår. Han følger mange unge kvinner på insta også. Og veit han har greie for oss unge. Men jeg er livredd for å bli såret og forelsket Anonymkode: fa4cf...801 Så du ligger med en som kunne vært faren din, gir deg nedverdigende kallenavn, holder deg hemmelig og troskap er et fremmedord? Du må sikte høyere enn det. Anonymkode: 0b038...162 6 4
Theresecsk Skrevet 12. januar 2023 #7 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Han er 44, og jeg 22. fyren er veldig sjarmerende og kjekk. Han har sagt at å ligge med ei ung kvinne alltid har vært drømmen og at jeg er vakker og sexy. Han kaller meg frøken ofte. Vi sextexter også.😊men ingen veit om relasjonen vår. Han følger mange unge kvinner på insta også. Og veit han har greie for oss unge. Men jeg er livredd for å bli såret og forelsket Anonymkode: fa4cf...801 Lykke til. Veninna mi var 21 og han 43 idag er hu 32 og han 55:) di har 2 barn sammen. Om du er redd for å bli såret velger du jo selv hva slags intensjoner han har vet du vel? Er det kun sex handler det ikke om han er 44 eller 22:) såret blir man ofte uansett av menn😂 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #8 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du ligger med en som kunne vært faren din, gir deg nedverdigende kallenavn, holder deg hemmelig og troskap er et fremmedord? Du må sikte høyere enn det. Anonymkode: 0b038...162 nedverdigende kallenavn? Datet en fyr for noen år siden som kalte meg frøken jeg og, det var gøy og søtt syntes jeg. Anonymkode: 6d68c...2da 2
Kompetent Skrevet 12. januar 2023 #9 Skrevet 12. januar 2023 KJærlighet er kjærlighet og alder er bare et tall. En erfaren moden elsker kan være mye bedre enn en ung hingst som ikke vet hva han driver med. 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #10 Skrevet 12. januar 2023 Kompetent skrev (5 minutter siden): KJærlighet er kjærlighet og alder er bare et tall. En erfaren moden elsker kan være mye bedre enn en ung hingst som ikke vet hva han driver med. Alder er definitivt ikke bare et tall. Gammel kjæreste når man selv er ung innebærer en skokk med ulemper og begrensninger og bortkasta muligheter for en mer alderspassende kjæreste. Anonymkode: 7eae5...ead 8
Kompetent Skrevet 12. januar 2023 #11 Skrevet 12. januar 2023 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker said: Alder er definitivt ikke bare et tall. Gammel kjæreste når man selv er ung innebærer en skokk med ulemper og begrensninger og bortkasta muligheter for en mer alderspassende kjæreste. Anonymkode: 7eae5...ead Hvem har sagt at et forhold skal vare ut livet? Er ikke en alderspensjonist trådstarter snakker om med kols og utlagt tarm. Selv om det ikke er 'passende' kan det være givende for begge parter, en opplevelse som bringer dem begge forståelse, erfaringer og gjensidig nytelse, gjennom å følge sine egne følelser, og sammen feire det som muligens er en gryende forelskelse. Endret 12. januar 2023 av Kompetent 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #12 Skrevet 12. januar 2023 Du bør fortelle ham at du har følelser for ham. Og om han mener alvor med deg ? Har selv en venneinne som var gift med en som var hele 30 år eldre !!! Og har en bekjent i 30 årene som er gift med en som er i 60 årene. Men han er pen og holder godt for alderen. Barna er veldig pene. Anonymkode: a5ef6...8df 1
Kompetent Skrevet 12. januar 2023 #13 Skrevet 12. januar 2023 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du bør fortelle ham at du har følelser for ham. Og om han mener alvor med deg ? Har selv en venneinne som var gift med en som var hele 30 år eldre !!! Og har en bekjent i 30 årene som er gift med en som er i 60 årene. Men han er pen og holder godt for alderen. Barna er veldig pene. Anonymkode: a5ef6...8df "Barna er veldig pene". Moralen er altså at en eldre mann med gode gener kan gi bedre avkom enn en yngre mann med dårlige gener. Høres nesten ut som heste-avl det snakkes om. Endret 12. januar 2023 av Kompetent 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #14 Skrevet 12. januar 2023 Kompetent skrev (3 minutter siden): Hvem har sagt at et forhold skal vare ut livet? Er ikke en alderspensjonist trådstarter snakker om med kols og utlagt tarm. Selv om det ikke er 'passende' kan det være givende for begge parter, en opplevelse som bringer dem begge forståelse, erfaringer og gjensidig nytelse, gjennom å følge sine egne følelser, og sammen feire det som muligens er en gryende forelskelse. Alt man sklir inn i, innebærer noe annet man ikke går inn i. Å kaste bort to tre år på å surre rundt med noe du egentlig ikke vil ha, betyr tilsvarende tid tapt for jakten på det du faktisk vil ha. Aktivt valg med hjerte og hjerne er tingen. Anonymkode: 7eae5...ead 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #15 Skrevet 12. januar 2023 Kompetent skrev (1 minutt siden): "Barna er veldig pene". Moralen er altså at en eldre mann med gode gener kan gi bedre avkom enn en yngre mann med dårlige gener. Høres nesten ut som heste-avl det snakkes om. Pent /vakkert utseende er gode gener. Anonymkode: a5ef6...8df 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #16 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du bør fortelle ham at du har følelser for ham. Og om han mener alvor med deg ? Har selv en venneinne som var gift med en som var hele 30 år eldre !!! Og har en bekjent i 30 årene som er gift med en som er i 60 årene. Men han er pen og holder godt for alderen. Barna er veldig pene. Anonymkode: a5ef6...8df Hva slags folk henger du med? Merkelig. Jeg kjenner ingen sånne. Anonymkode: 7eae5...ead 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #17 Skrevet 12. januar 2023 Var selv forelsket i en mann som var 19 år eldre. Han var veldig pen, intelligent og hadde en veldig god karakter. Han var det mange kvinner som ville ha men han hadde ingen interesse for slike ting. Det var en mann jeg kunne tenkt å hatt barn med. Anonymkode: a5ef6...8df 3
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #18 Skrevet 12. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva slags folk henger du med? Merkelig. Jeg kjenner ingen sånne. Anonymkode: 7eae5...ead Vanlige mennesker. se deg rundt. Det finnes flere slike par. En singel mann ble kjent med en jente fra Sibir som kom hit til Norge. De giftet seg her i landet. Hun var 22 år da og han var 45 år. Anonymkode: a5ef6...8df
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #19 Skrevet 12. januar 2023 Kompetent skrev (34 minutter siden): KJærlighet er kjærlighet og alder er bare et tall. En erfaren moden elsker kan være mye bedre enn en ung hingst som ikke vet hva han driver med. Hadde du ment at alder bare er et tall om det hadde vært omvendt også? En 44 år gammel dame, som siklet på en 22 år gammel unggutt? Anonymkode: 6f0eb...d9c 1 1
Kompetent Skrevet 12. januar 2023 #20 Skrevet 12. januar 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Hadde du ment at alder bare er et tall om det hadde vært omvendt også? En 44 år gammel dame, som siklet på en 22 år gammel unggutt? Anonymkode: 6f0eb...d9c Absolutt, kjærlighet er kjærlighet selv med motsatte kjønn. Det blir bare litt mindre sexy da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå