Darc Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Hei. Jeg har altid lurt på om jeg har feil utseende. Jeg er høy og muskel full. Jeg ser nesten ut som en bull, ansiktet ser ut som om jeg har vært en leie soldat hos vikinger. Det gjør at jeg virkelig sliter på hver dagen min og har kostet meg et liv inntil nå. Jeg er egentlig bare en stor kose klump men folk er redde og skeptiske. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre med det heller Jeg har prøvd å flytte meg rundt verden i dating apper og med engang jeg kommer vekk fra Norden så er jeg plutselig veldig attraktiv. er det noen som har lyst å drøfte det og har eventuelle tips. takk!
Rosakatt Skrevet 11. januar 2023 #2 Skrevet 11. januar 2023 Det er nok ingenting feil med utseende ditt 😊 Oppfører du deg anderledes når du er utenfor Norden? Hvor åpne vi er for å møte folk, hvor mye vi oppsøker andre og aktiviteter, humør osv, går jo også utover hvordan andre behandler oss Også er vi kanskje ikke så alt for sosiale i Norden? Kanskje mer om sommeren enn vinteren? Nå har jeg aldri reist mye selv, så vet jo ikke, men bare det, ikke sitt ved siden av fremmede på bussen 😅(noen ganger må man) 1
Darc Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #3 Skrevet 11. januar 2023 Rosakatt skrev (1 minutt siden): Det er nok ingenting feil med utseende ditt 😊 Oppfører du deg anderledes når du er utenfor Norden? Hvor åpne vi er for å møte folk, hvor mye vi oppsøker andre og aktiviteter, humør osv, går jo også utover hvordan andre behandler oss Også er vi kanskje ikke så alt for sosiale i Norden? Kanskje mer om sommeren enn vinteren? Nå har jeg aldri reist mye selv, så vet jo ikke, men bare det, ikke sitt ved siden av fremmede på bussen 😅(noen ganger må man) Nei ikke noe forskjell møter folk med et lite smil alltid og unngår øye kontakt. Fikk høre fra flere av begge kjønn at øynene mine er veldig aggressive
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #4 Skrevet 11. januar 2023 Darc skrev (1 minutt siden): Nei ikke noe forskjell møter folk med et lite smil alltid og unngår øye kontakt. Fikk høre fra flere av begge kjønn at øynene mine er veldig aggressive Hvis du har ett litt "strengt" utseende, så kan det hende du blir bedre likt hos utenlandske kvinner. Inntrykk av at de liker slik utseende mer, "sliter" med samme selv. Men blir jo bare generalisering, vet ikke jo ikke sikkert. Anonymkode: f6c28...b00
I Grosny Skrevet 11. januar 2023 #5 Skrevet 11. januar 2023 (endret) Darc skrev (18 minutter siden): Du nevner apper og utseende, og den pakka fungerer ikke. Du er høy. Det synes best i det virkelige liv. Utseende ditt høres bra ut. Det du trenger er å oppnå kommunikasjon IRL. Være ute der det er damer. Du har holdt på med å unngå øyekontakt. Det fungerte ikke. Slapp av og se dem i øynene. Det høres ut som du overtenker og tenker for mye på deg selv og hvordan du framstår. Glem det. Tenk på dama og se henne i stedet. Stikkord er hyggelig samhandling. Endret 11. januar 2023 av I Grosny 2 1
Darc Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis du har ett litt "strengt" utseende, så kan det hende du blir bedre likt hos utenlandske kvinner. Inntrykk av at de liker slik utseende mer, "sliter" med samme selv. Men blir jo bare generalisering, vet ikke jo ikke sikkert. Anonymkode: f6c28...b00 Det har jeg prøvd flere ganger nå får samme resultat helle tiden.
Rosakatt Skrevet 11. januar 2023 #7 Skrevet 11. januar 2023 Darc skrev (3 minutter siden): Nei ikke noe forskjell møter folk med et lite smil alltid og unngår øye kontakt. Fikk høre fra flere av begge kjønn at øynene mine er veldig aggressive Ååh, så trist 🥺 Ikke gjem degselv bort mer, la den du er motbevise eventuelle førsteinntrykk som ikke stemmer 1
Darc Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2023 I Grosny skrev (1 minutt siden): Du nevner apper og utseende, og den pakka fungerer ikke. Du er høy. Det synes best i det virkelige liv. Utseende ditt høres bra ut. Det du trenger er å oppnå kommunikasjon IRL. Være ute der det er damer. Bar, fest ++ ? det har jeg. De har unngått meg og jeg kler meg classic
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #9 Skrevet 11. januar 2023 Det du beskriver her høres jo sexy ut. Kan ikke helt se for meg hva som er "feil" med å være høy, muskuløs, barsk og attpåtil snill og koseklump. Anonymkode: 2a4e4...cfc 1 1 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #10 Skrevet 11. januar 2023 Ingenting er feil utseende. Alle har forskjellig smak og det fins noen for alle Anonymkode: 1d090...8e2 1 1
Darc Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #11 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det du beskriver her høres jo sexy ut. Kan ikke helt se for meg hva som er "feil" med å være høy, muskuløs, barsk og attpåtil snill og koseklump. Anonymkode: 2a4e4...cfc 😪😪
I Grosny Skrevet 11. januar 2023 #12 Skrevet 11. januar 2023 Jeg mistenker at du har negative tanker, og klarer du å snu det så blir du tiltrekkende. Hvis dette er tilfelle må du øve deg på å bruke stadig flere sekunder hver time på noe positivt. Finner du glede og moro så vil du speile glede og moro. 1
Darc Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #13 Skrevet 11. januar 2023 I Grosny skrev (1 minutt siden): Jeg mistenker at du har negative tanker, og klarer du å snu det så blir du tiltrekkende. Hvis dette er tilfelle må du øve deg på å bruke stadig flere sekunder hver time på noe positivt. Finner du glede og moro så vil du speile glede og moro. Beklager men der tar du feil. Jeg har veldig positiv energi og er behjelpelig, litt så pratsom og hører etter. Jeg er veldig fornøyd med hvordan kroppen min ser ut jeg har brukt tid og taklet smerte for å få min kropp til å bli. ellers ser jeg på meg selv som attraktiv like vell får jeg ikke treff det er det jeg på en møte drøfter her 1
I Grosny Skrevet 11. januar 2023 #14 Skrevet 11. januar 2023 Da har du helt enkelt ikke møtt mange nok damer. Sist jeg så etter dame så brevvekslet jeg med 100 på match , møtte ti og fikk evig kjærlighet med ei. Og jeg hadde nok større hell enn menn flest fordi jeg skrev godt. Jeg var altså på en arena der jeg skinte. 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #15 Skrevet 11. januar 2023 Darc skrev (32 minutter siden): Hei. Jeg har altid lurt på om jeg har feil utseende. Jeg er høy og muskel full. Jeg ser nesten ut som en bull, ansiktet ser ut som om jeg har vært en leie soldat hos vikinger. Det gjør at jeg virkelig sliter på hver dagen min og har kostet meg et liv inntil nå. Jeg er egentlig bare en stor kose klump men folk er redde og skeptiske. Jeg vet egentlig ikke hva jeg skal gjøre med det heller Jeg har prøvd å flytte meg rundt verden i dating apper og med engang jeg kommer vekk fra Norden så er jeg plutselig veldig attraktiv. er det noen som har lyst å drøfte det og har eventuelle tips. takk! Holde seg norske damer kanskje? Du svarer jo deg selv. Anonymkode: 13d41...944
Darc Skrevet 11. januar 2023 Forfatter #16 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Holde seg norske damer kanskje? Du svarer jo deg selv. Anonymkode: 13d41...944 Hva mener du ?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #17 Skrevet 11. januar 2023 Hør litt på top G Andrew og lær litt av han. Lær deg å gi blanke. Finner du ikke noen her så let i utlandet. Det fins noen for enhver. Anonymkode: b396e...6ae
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #18 Skrevet 11. januar 2023 Darc skrev (14 minutter siden): Hva mener du ? Holde seg unna norske damer kanskje? Du svarer jo deg selv. Er det jeg mente. Du er populær utenfor norden sier du selv. Kanskje det ikke er noe galt med deg. Kanskje du er mer egnet med utenlandske damer. Anonymkode: 13d41...944
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #19 Skrevet 11. januar 2023 Damer liker flørt og øyekontakt. Så når du unngår øyekontakt oppleves du nok som mer skummel enn du er. Smil, flørt og vær hyggelig med alle rundt deg. Anonymkode: 6d4ca...a0a 1 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #20 Skrevet 11. januar 2023 la en homofil kle deg opp, så skjer du hva som skjer på kvinnefronten. Anonymkode: 6e93d...d14 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå