AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Nå ser det ut til at lave menn, som sliter så fælt på datingfronten har fått hjelp fra forskningen til å øke sin attraktivitet. I følge et essay i New York Post er det "bedre" for jordakloden at fremtidens mennesker blir lavere, slik at de forbruker mindre av jordas ressurser. Sitat Altman went as far as to suggest people begin purposefully mating with shorter people in order to produce a shorter society. “When you mate with shorter people, you’re potentially saving the planet by shrinking the needs of subsequent generations. Lowering the height minimum for prospective partners on your dating profile is a step toward a greener planet." Så løsningen for korte/lave menn må da være å finne miljøbevisste partnere, og overbevise dem at denne forfatteren har rett i sine påstander Kilde: https://nypost.com/2023/01/03/short-people-better-for-the-environment-mara-altman/amp/ Anonymkode: 868dd...f4f
Rosakatt Skrevet 12. januar 2023 #2 Skrevet 12. januar 2023 Men så lenge mine gen, er 170 ca, får bli med i det hele tatt, så vil jo det risikere at barn i framtiden får høye gen. Til å med lave personer kan være bærer av høye gen. Men om vi skal være kynisk å være på den sikre siden, burde jo konklusjonen være at kunn lave folk får formere seg? 🤔 (Jeg mener ikke dette, bare spiller med)
Fru Uperfekt Skrevet 12. januar 2023 #3 Skrevet 12. januar 2023 Vel jeg er lav i min familie med mine korte 176… Min mor prøvde (min far var lavere enn henne) men det hjalp ikke så mye.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2023 #4 Skrevet 12. januar 2023 Det er mye sløseri med jordens ressurser å ta tak i. Tror ikke akkurat det er høyden vår som er problemet. Anonymkode: 6e50b...4d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå