Gå til innhold

Huske andre damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor friskt i minnet husker dere menn damen(e) dere ligger med? Tenker kropp, væremåte, nakenhet, sexen osv. Dere med mange partnere: husker dere hver enkelt godt? Og sammenligner dere med ny partner?

Anonymkode: e6b05...773

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke så godt detaljer utenom et par stykker jeg var veldig forelsket i 

Anonymkode: 6061d...3c0

Skrevet

Husker lite av detaljer. Om jeg setter meg ned og tenker etter så kommer kan jeg huske/se for meg tre situasjoner der jeg ser hvilken stilling vi var i. Kropp, væremåte, nakenhet husker jeg nesten ingenting av. Annet enn at hun ene var litt stor, men det husker jeg ikke fra sexen. Dette er 2-10 år siden. Sammenligner ikke nei, tenker ikke på andre når jeg har sex, er opptatt nok med det jeg holder på med.

Anonymkode: 08b0b...33c

Skrevet

Ja, hadde en greie med en dame der vi hadde en seksuell kjemi jeg aldri har vært bort hverken før eller etter. Alt matcha og vi var helt på bølgelengde med alt som har med sex og gjøre! Fungerte dessverre ikke pga andre årsaker. 

Tenker ikke på henne hver gang jeg har sex nå, men det duker stadig opp i minne

Anonymkode: 52e01...5c2

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, hadde en greie med en dame der vi hadde en seksuell kjemi jeg aldri har vært bort hverken før eller etter. Alt matcha og vi var helt på bølgelengde med alt som har med sex og gjøre! Fungerte dessverre ikke pga andre årsaker. 

Også med ny partner?

Skrevet

Husker de deiligste og de mest freaka bedre enn resten. Da husker jeg gjerne hendelsesforløp, stillinger, lydene hennes, orgasmer, og så videre. En form for ubevisst sammenlikning tror jeg er uunngåelig, jeg har jo ganske klare tanker om hvem jeg har hatt best sex med og kunne lett ha laget en liste. 

Anonymkode: 6461c...18f

Skrevet

Har ligget med damer som jeg ikke vil gjenkjenne om jeg gikk forbi de på gata, og husker heller ikke navn. Langt mindre kropp og sex.

Men er noen jeg husker det meste av. Det har mest med seksuelle preferanser å gjøre, mindre med personen å gjøre. Handler heller ikke om forelskelse, kroppen eller slike ting, men konkrete seksuelle ting. 

Sammenligner aldri.

Anonymkode: f37d2...024

Skrevet

Vært med mange og husker vel kanskje 2/3 deler hvis jeg prøver. Kan huske igjen det meste tror jeg. Men går aldri å tenker noe på det. Må i såfall være en gang i ny og ne når man skal onanere og trenger litt mental tenning så tenker man tilbake/visualiserer for å ha noe "å se på" i hodet mens man skal få gjort unna.

Sammenligner vel ikke, er vel mer man vurderer den/det man har i lys av om man synes det er godt eller fungerer. Og vurdering er jo alltid basert på tidligere erfaringer men ikke sammenligning vil jeg påstå. Helt klart hatt forskjellig sex og flere forskjellige som har vært utrolig bra. Slik vi har det nå er helt supert, men har 2 andre hvor det var kanon god sex og som var litt annerledes enn den vi har i dag. Og det er jo helt greit og fint, kanskje endrer vi også sexen over tid i forholdet og da kanskje i retning av noen av de andre gode sexene men ikke no must eller noe vi aktivt søker hvis det er forståelig. Sex kan jo være så mangt og kan være så mye forskjellig. Noen ganger er sex bare en handling for utløsning (for begge), andre ganger en sterkt personlig og intim handling, andre ganger nesten mer sport/moro. Og tidligere partnere har man jo kanskje hatt noen som man kun hadde en av typen sex med mens andre alle typene. Er jo det som er så kjekt og vakkert med sex, det kan være alt mellom himmel og jord :D

Anonymkode: 31d34...21c

Skrevet

Jeg husker veldig lite egentlig. Det har kanskje med et ønske om å hele tiden komme videre. Det er hun jeg er sammen med som betyr alt. Tidligere kvinner har aldri dukket opp som spøkelser i mine forhold. Er du ferdig så er du ferdig. Livet er her og nå.

Anonymkode: 9ce5d...306

Skrevet

Jeg har lagt med en del damer, og enkelte husker man klart bedre enn andre. Noen blir bare et vagt minne der det er vanskelig å huske detaljer, og kanskje man ikke er så interessert i å huske heller. Hjernen er fin sånn, visker ut ting man ikke trenger å huske.

Men der er noen minner som står like sterkt i dag som for 20 år siden, gode opplevelser som fortsatt er gode å ha i minnet. Kan mimre om de opplevelsene innimellom og bli kåt ved tanken, noen ganger så gjennoplever jeg situasjonen når jeg onanerer.

Men jeg sammenligner ikke bevisst, men vet allikevel hvem jeg synes som var bra i senga og ikke. Og skalaen for om noen er bra i senga er jo erfaringsbasert, så på den måten påvirker det hvordan du vurderer noen i senga, selv om det ikke er direkte sammenligning.

Anonymkode: 469ba...a8a

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hvor friskt i minnet husker dere menn damen(e) dere ligger med? Tenker kropp, væremåte, nakenhet, sexen osv. Dere med mange partnere: husker dere hver enkelt godt? Og sammenligner dere med ny partner?

Alt i alt, så husker jeg nok ikke mer enn litt over halvparten, og ikke veldig stor andel av de damene som har gjort et såppas inntrykk at jeg husker masse detaljer, men er definitivt en del av de som jeg aldri vil glemme, og som jeg husker veldig detaljert 

Anonymkode: 78730...140

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Starter navnet ditt på J? 😅

Anonymkode: 185af...76d

Skrevet

Men er det lettere å huske om dere ser dama fortsatt på sosiale medier? Eller googler dere aldri en eks eller en fling?

Grunnen til at jeg spør er at min mann har hatt så mange partnere. Han har vist meg hvem de er og jeg klarer ikke la være å søke de opp. Noen av dem er flotte, og noen av dem sa han at var digg. Jeg sammenligner og føler meg teit. Andre damer ringer og kontakter min mann fortsatt. Jeg klarer ikke dette mer og vet ikke mine arme råd. Jeg innbiller meg at han sexter med dem og fantaserer om dem fortsatt. 😥😢

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men er det lettere å huske om dere ser dama fortsatt på sosiale medier? Eller googler dere aldri en eks eller en fling?

Grunnen til at jeg spør er at min mann har hatt så mange partnere. Han har vist meg hvem de er og jeg klarer ikke la være å søke de opp. Noen av dem er flotte, og noen av dem sa han at var digg. Jeg sammenligner og føler meg teit. Andre damer ringer og kontakter min mann fortsatt. Jeg klarer ikke dette mer og vet ikke mine arme råd. Jeg innbiller meg at han sexter med dem og fantaserer om dem fortsatt. 😥😢

Ekser er normalt ikke så spennende da man vet hvorfor det ble slutt, er ikke spennende siden man har jo sett og gjort ting med de så er ikke noe ukjent eller spennende rent visuelt ihvertfall. Så Ekser er ihverfall for min del som mann det minst spennende, er mer spennende med halvveis pene damer man ikke har vært med enn en flott eks. Så jeg for min del har aldri fryktet andre sine ekser og forstår ikke frykten for mine. Kunne delt seng i en krise situasjon eller noe med hvem som helst eks uten det hadde vært en seksuell tanke. Samme med fysiske så hadde det ikke rykket en plass om en eks hadde sendt meg frekke nakenbilder å prøvd å fristet med noe, hadde bare syntes synd på henne da.

Samme her, har hatt kjipe og utrolige damer på hver sin måte men endrer ikke på synet eller interessen for de som ekser. Har vært venner med og hatt gode forhold/vennskap til de fleste eksene mine fordi jeg bryr meg om de jeg blir eller har blitt glade i. Og er jo mer som søsken enn sex partnere de jeg har som ekser. Så er jo det mest harmløse i verden for min del. Verre med nye kjærester eller samboere som har samme smale perspektivet om at alle ekser prøver å få tilbake eller lure mannen/kvinnen i forholdet. Hadde det ikke vært for nye forhold så hadde jeg trolig hatt litt kontakt med flere ekser og hatt de som gode venner omtrent som gamle familie venner. Men fungerer dårlig når nye partnere ikke tåler andre fordi de ikke kommer forbi egne vrangforestillinger ei eller klarer å stole på tilliten og kjærligheten vi har.

Sosiale medier er ihverfall for min del ikke noe man er å sjekker på, i såfall veldig lite. For meg er det nok mest de jeg faktisk bryr meg om av ekser som man har hatt et veldig godt støttende vennskap at man ønsker å se til at alt går bra og de har det fint siden vi unner de det og ønsker at alt skal være bra. Har selv kjørt forbi hus en eks bygger for å se at alt går greit og tilfeldigvis sett hun gikk med ei barnevogn når jeg kjørte gjennom byen. Så virker som hun fant seg en god mann kort etter meg og hus er nærmest ferdig og mye større enn hun hadde planlagt alene. Så utrolig kjekt å se hun har funnet det hun ønsket og at ting virker til å gå riktig vei :D

Anonymkode: 31d34...21c

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hvorfor lot du han fortelle om gamle erfaring dersom det gjør deg så usikker?

Anonymkode: c4e8f...6e3

Skrevet

Tenker av og til på den siste jeg har vært med, til jeg får ny sexpartner. Men eller tenker jeg egentlig aldri på hvordan sexen var i ettertid, selv om jeg for all del kan tenke på tidligere kjærester og sånn. Sammenligner heller aldri, selv ikke når jeg er med noen som er vesentlig dårligere sex enn det jeg har opplevd før. 

Anonymkode: 01433...1a8

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvorfor lot du han fortelle om gamle erfaring dersom det gjør deg så usikker?

Anonymkode: c4e8f...6e3

Det kom ut under samtaler og bli kjent. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Husker jo især dem som jeg lå mange ganger med eller der vi filmet hverandre.
har en fire-fem favoritter som jeg tenker på når jeg onanerer, på brystene og musa, lårene og sånn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

a, hadde en greie med en dame der vi hadde en seksuell kjemi jeg aldri har vært bort hverken før eller etter. Alt matcha og vi var helt på bølgelengde med alt som har med sex og gjøre! Fungerte dessverre ikke pga andre årsaker. 

Samme her, men hun var dessverre 35 år eldre enn meg 😪, selv om hun så minst 20 år yngre ut .  Ikke bare kropp og utseende, men også i væremåte          Men Gud hjelpe meg for et fyrverkeri av en kvinne 🤩, glemmer henne aldri, selv om det er nesten 30 år siden . 

Anonymkode: 1161a...828

Skrevet

Husker best de jeg kan plassere i forhold til hvilket land de var fra. 

Anonymkode: af501...ebd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...