Gå til innhold

Noen som har jobbet på kundesenteret hos NAV?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har jobbet som veileder på kundesenteret hos NAV som kan fortelle om jobben? Jeg har søkt en stilling som ligger ute, og venter på svar. Det er vanskelig å få fast jobb til det jeg er utdannet som, og må derfor se andre alternativer.
Er det veldig krevende jobb? Kan dere jobbe hjemmefra, hvor mye eventuelt? Blir man "målt", og hvor lenge må man snakke i telefon av gangen? Er noen kun på chat og andre kun på telefon, eller kombineres dette? Er det vanskelig å forhandle lønn, og er det ansiennitetsberegning?

Anonymkode: 6cf15...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ektefellen min begynte sin første stilling der, trivdes greit.

Grundig opplæring, grei lønn. De hadde da faste tider til ulike oppgaver - og hele dagen var ikke i telefon.

H*n hadde stillingen en stund, og brukte det som springbrett videre internt. 
 

Lite muligheter i selve avdelingen til andre oppgaver selvsagt, men man lærer ganske mye - så veldig nyttig fikk jeg inntrykk av. 
 

Hyggelige kollegaer, husker h* n trivdes greit for en periode (masterutdannet og ønsket egentlig mer fagjobb som h*n fikk etter denne). 
 

Dette var før covid, så hjemmekontor var ikke et tema da. 
 

Men alt i alt, veldig fin start om man er akademiker - og endel som jobber der er også folk som har vært i krevende stillinger gjennom livet og ønsker faste oppgaver uten turnus osv. 
 

 

Anonymkode: 67597...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Ektefellen min begynte sin første stilling der, trivdes greit.

Grundig opplæring, grei lønn. De hadde da faste tider til ulike oppgaver - og hele dagen var ikke i telefon.

H*n hadde stillingen en stund, og brukte det som springbrett videre internt. 
 

Lite muligheter i selve avdelingen til andre oppgaver selvsagt, men man lærer ganske mye - så veldig nyttig fikk jeg inntrykk av.