AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #1 Skrevet 11. januar 2023 Selv kvinner som elsker sex reagerer negativt når du innleder med at du vil ha sex med dem. Så hva ønsker du å oppnå med å likevel gå dit? Anonymkode: bdf18...40b 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #2 Skrevet 11. januar 2023 Fordi det fungerer av og til 🤷♂️ Anonymkode: 3a07e...5fb 7 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #3 Skrevet 11. januar 2023 Nei, du tar feil. Spør du nok så får du positivt svar. I den tiden jeg var singel og ikke ønsket mer enn heftig sex så gikk jeg rett på sak ikke mange minuttene etter dialogen var opprettet. Var mange kvinner som kom hjem til meg bare for sex. Kanskje 20 på et år. Anonymkode: 998a3...aa0 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #4 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi det fungerer av og til 🤷♂️ Anonymkode: 3a07e...5fb Det må være svært sjeldent. Tror du må tenke på at du nesten alltid støter kvinner fra deg på denne måten. Anonymkode: af5cb...a33 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #5 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, du tar feil. Spør du nok så får du positivt svar. I den tiden jeg var singel og ikke ønsket mer enn heftig sex så gikk jeg rett på sak ikke mange minuttene etter dialogen var opprettet. Var mange kvinner som kom hjem til meg bare for sex. Kanskje 20 på et år. Anonymkode: 998a3...aa0 20 som hjem til deg på ett år er 245 dager uten sex + formidabel sjanse for kjønnssykdom. Det høres ut som dårlig butikk for meg. Ts. Anonymkode: bdf18...40b 6 3
frivis Skrevet 11. januar 2023 #6 Skrevet 11. januar 2023 Kvinner forstår ikke at det er et hav av menn på disse datingsidene som faktisk sender melding til alle kvinnene de får sjanse til å sende til. Også når de får meldingen, så føler de seg utvalgt .. Hvis man skal ha en mann som ikke går etter første dame han ser på et bilde, så må du nok ta litt initiativ selv ute i den virkelige verden. 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #7 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Det må være svært sjeldent. Tror du må tenke på at du nesten alltid støter kvinner fra deg på denne måten. Anonymkode: af5cb...a33 støter kanskje bort de som ikke vil ha sex akkurat da 🤷♂️ Anonymkode: 3a07e...5fb 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #8 Skrevet 11. januar 2023 frivis skrev (5 minutter siden): Kvinner forstår ikke at det er et hav av menn på disse datingsidene som faktisk sender melding til alle kvinnene de får sjanse til å sende til. Også når de får meldingen, så føler de seg utvalgt .. Hvis man skal ha en mann som ikke går etter første dame han ser på et bilde, så må du nok ta litt initiativ selv ute i den virkelige verden. At kvinner føler seg utvalgt av å sex-meldinger? Så enkel tror jeg det er få kvinner som er, altså..tror ærlig talt den blomsterbuketten din hadde tatt deg lenger. ts Anonymkode: bdf18...40b 6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #9 Skrevet 11. januar 2023 11 minutter siden, frivis said: Kvinner forstår ikke at det er et hav av menn på disse datingsidene som faktisk sender melding til alle kvinnene de får sjanse til å sende til. Også når de får meldingen, så føler de seg utvalgt .. Hvis man skal ha en mann som ikke går etter første dame han ser på et bilde, så må du nok ta litt initiativ selv ute i den virkelige verden. Nei, ikke alle menn er dyr uten intellekt. Anonymkode: fed47...fd2 8
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #10 Skrevet 11. januar 2023 Nå er jeg singel kvinne, og også jeg bruker datingsider av og til bare for "gøy". Da går jeg rett på sak, sexter en liten stund (skriver erotiske fantasier osv) for så å treffes for å ha sex, uten noe mer enn det. Jeg setter pris på at de som bare er ute etter sex er rett på sak. Da kan jeg velge premissene eller la vær, uten å bli løyet til, bli snurret rundt lillefingeren med masse pjatt, når det bare er sex de vil ha. Anonymkode: 605a5...c04 9 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #11 Skrevet 11. januar 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nå er jeg singel kvinne, og også jeg bruker datingsider av og til bare for "gøy". Da går jeg rett på sak, sexter en liten stund (skriver erotiske fantasier osv) for så å treffes for å ha sex, uten noe mer enn det. Jeg setter pris på at de som bare er ute etter sex er rett på sak. Da kan jeg velge premissene eller la vær, uten å bli løyet til, bli snurret rundt lillefingeren med masse pjatt, når det bare er sex de vil ha. Anonymkode: 605a5...c04 Du kan gjøre hva du vil, men den dagen du er klar for et forhold som ikke bare innebærer sex så setter jeg STOR pris på om du forteller meg om dine tidligere eventyr slik at jeg kan styre unna. Takk Anonymkode: c0dcb...6a1 4 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #12 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan gjøre hva du vil, men den dagen du er klar for et forhold som ikke bare innebærer sex så setter jeg STOR pris på om du forteller meg om dine tidligere eventyr slik at jeg kan styre unna. Takk Anonymkode: c0dcb...6a1 Herlighet. Selv om man har det gøy i en singelperiode betyr ikke det at man ikke kan bli klar for forhold. Men er ikke sexgal selv om man har ons. Jeg "elsker" den gammeldagse moralen hvor menn fortsatt kan ha flere sexpartnere i kortere eller lengre perioder, men vi kvinner skal holde oss til en/få hele livet. Jeg kan for all del ha hatt 4 sexpartnere hele livet hvor tre av dem er one night stands, mens du kan ha hatt 7 stk over en le gre periode. Hvem av oss skal styre unna hvem? kvalitet eller kvantitet? Anonymkode: 605a5...c04 1 8
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #13 Skrevet 11. januar 2023 Hadde vært fint om man klarer å ikke avspore trådens tema. Men som vanlig er det vel ingen menn som gidder, vil eller tør å svare ærlig på dette spørsmålet. Det er irriterende for vi er mange kvinner som er dritt lei av dette. Anonymkode: af5cb...a33 2 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #14 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): 20 som hjem til deg på ett år er 245 dager uten sex + formidabel sjanse for kjønnssykdom. Det høres ut som dårlig butikk for meg. Ts. Anonymkode: bdf18...40b Det var kun de damene som kom rett hjem til meg for sex. De fleste kom også tilbake for mer sex. I tillegg de jeg dro med meg hjem fra byen. Etter 1 år gikk jeg lei og begynte å date mer seriøst selv om jeg enkelte ganger måtte ventilere. I snitt hadde jeg sex 7 av 7 dager annenhver uke. Er definitivt ikke den som skal klage på lite sex i mitt liv. Men premisset ditt stemmer ikke, for mange damer så ønsker de også sex, gjerne uten at de kjenner vedkommende, og de gjør det ofte helt spontant. Tenker mer i retning av at du er skuffet over realiteten, kvinner og menn har sex uten at de ønsker nie mer. Hvorfor blander du inn kjønnssykdommer? Anonymkode: 998a3...aa0 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #15 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det var kun de damene som kom rett hjem til meg for sex. De fleste kom også tilbake for mer sex. I tillegg de jeg dro med meg hjem fra byen. Etter 1 år gikk jeg lei og begynte å date mer seriøst selv om jeg enkelte ganger måtte ventilere. I snitt hadde jeg sex 7 av 7 dager annenhver uke. Er definitivt ikke den som skal klage på lite sex i mitt liv. Men premisset ditt stemmer ikke, for mange damer så ønsker de også sex, gjerne uten at de kjenner vedkommende, og de gjør det ofte helt spontant. Tenker mer i retning av at du er skuffet over realiteten, kvinner og menn har sex uten at de ønsker nie mer. Hvorfor blander du inn kjønnssykdommer? Anonymkode: 998a3...aa0 Hvorfor skulle jeg være skuffet over at andre har sex uten å ønske noe mer? Jeg ønsker selv langvarig forhold og bare det. Jeg tror også at du misforstår litt fordi dette også gjelder menn som hevder de ønsker et seriøst forhold. Anonymkode: bdf18...40b 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #16 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor skulle jeg være skuffet over at andre har sex uten å ønske noe mer? Jeg ønsker selv langvarig forhold og bare det. Jeg tror også at du misforstår litt fordi dette også gjelder menn som hevder de ønsker et seriøst forhold. Anonymkode: bdf18...40b Men er du ikke bare like glad da, at vi med en gang viser at vi bare er interessert i sex? Og til spørsmålet: fordi vi vil ha sex, og bare det.. enkelt svar som jeg tror du visste men vil ha en diskusjon likevel.. Anonymkode: 605a5...c04 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #17 Skrevet 11. januar 2023 Fordi det er sex som er interessant. Hvorfor lyve å skape et inntrykk at man er intr i noe mer? Om du er attraktiv nok vil en mann ta initiativ til mer enn sex. Er du ikke det vil du kun bli møtt med sexforespørsler fra de som er hakket bedre enn deg. Spm er vel mer hvorfor dere kvinner om dere også er ute etter sex skal blande inn annet vås Anonymkode: 44c9b...e05 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #18 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Men er du ikke bare like glad da, at vi med en gang viser at vi bare er interessert i sex? Og til spørsmålet: fordi vi vil ha sex, og bare det.. enkelt svar som jeg tror du visste men vil ha en diskusjon likevel.. Anonymkode: 605a5...c04 Joda det er flott det, men igjen: dette gjelder også for menn som hevder de ønsker forhold som er hakket mer interessant å få svar fra enn useriøse menn som deg som ligger med et par dusin kvinner per år. ts Anonymkode: bdf18...40b 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #19 Skrevet 11. januar 2023 40 minutter siden, AnonymBruker said: Herlighet. Selv om man har det gøy i en singelperiode betyr ikke det at man ikke kan bli klar for forhold. Men er ikke sexgal selv om man har ons. Jeg "elsker" den gammeldagse moralen hvor menn fortsatt kan ha flere sexpartnere i kortere eller lengre perioder, men vi kvinner skal holde oss til en/få hele livet. Jeg kan for all del ha hatt 4 sexpartnere hele livet hvor tre av dem er one night stands, mens du kan ha hatt 7 stk over en le gre periode. Hvem av oss skal styre unna hvem? kvalitet eller kvantitet? Anonymkode: 605a5...c04 Nei nå putter du nok ord i min munn. Hvor sa jeg at menn var noe bedre eller at det kun gjalt kvinner? Anonymkode: c0dcb...6a1 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2023 #20 Skrevet 11. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi det er sex som er interessant. Hvorfor lyve å skape et inntrykk at man er intr i noe mer? Om du er attraktiv nok vil en mann ta initiativ til mer enn sex. Er du ikke det vil du kun bli møtt med sexforespørsler fra de som er hakket bedre enn deg. Spm er vel mer hvorfor dere kvinner om dere også er ute etter sex skal blande inn annet vås Anonymkode: 44c9b...e05 Ok, så mener at det er vanlig at menn er så kynisk at de kontakter kvinner de mener de er for bra for for sex når de sier de ønsker forhold, mens de behandler mer attraktive kvinner bedre? Hvis det er tilfellet er det rett og slett deprimerende.. ts Anonymkode: bdf18...40b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå