Gå til innhold

Etter hvor mange dates kommer følelsene deres og når forteller dere daten det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det veldig tidlig å begynne å kjenne på litt følelser etter tre dates? Ikke forelskelse men sånn at man blir glad når han ringer, syns det er litt kjipt og frustrerende hvis han ikke svarer med en gang, tenker at man virkelig vil møtes igjen og at man overrasker seg selv med å føle at dette her kanskje kan bli en bra greie. 

Når begynner dere å føle litt for daten? Og når og hvordan forteller man det eller viser det uten å skremme han vekk?

Anonymkode: f24b8...017

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begynte å føle det sånn etter tre dater. Lange dater, vel og merke. Tredje daten ble det både klining og sex, og kjente på en del følelser allerede da. 

Anonymkode: a53b8...763

Skrevet

Etter tre dater var jeg ganske lost ja, var forelska fra første møte (følte at vi bare smelta sammen til ett fra første klem) Snart to år nå ! 

Anonymkode: 7b04a...2fe

Skrevet

Hvis jeg kan få følelser merker jeg det på første date. Hvis jeg ikke føler noe da, føler jeg aldri noe. 

Anonymkode: 7b047...a58

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis jeg kan få følelser merker jeg det på første date. Hvis jeg ikke føler noe da, føler jeg aldri noe. 

Anonymkode: 7b047...a58

Enig😊

Anonymkode: 58291...736

• Liker 1
Skrevet

Jeg merket det umiddelbart, men vi hadde pratet på tlf en måneds tid før det, og vi holder sammen ennå 

Anonymkode: 41927...434

Skrevet

Kjemi merket jeg ganske umiddelbart, men kunne ikke alltid kjenne seksuell kjemi umiddelbart. 

Forelskelse tar tid å utvikle seg for min del, og det er jeg glad for. Blir ganske sjokkert over kvinner som gir hjerte og sjel i slikt før de overhodet egentlig kjenner menn. Som om de bare vil ha hvilken som helst mann, bare han viser litt interesser. Lurt å beholde hodet i det valget en god tid. 

Anonymkode: feb31...7f8

Skrevet

Jeg kunne aldri blitt forelsket etter tre dates. Jeg må kjenne personen først. De følelsene som oppstår så tidlig er for meg smiger og interesse og kanskje betatthet, men ikke forelskelse. 

Anonymkode: dfb89...da9

Skrevet

Jeg kjente fysisk og mentalt tiltrekning pg en enorm interesse for han fra første date. Forelsket ble jeg vel ikke før betattheten var roet seg litt og vi var blitt ordentlig kjent over noen mnd. Etter 6 mnd sa jeg det til han.

Og han var ikke der i det hele tatt... 

Anonymkode: dc01f...586

Skrevet

Jeg er av den gamle typen og dater kun hvis følelsene allerede er der.

Anonymkode: 91faa...6f2

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan allerede si første date om det er noe ekstra der for min del. Jeg kjenner med en gang om det er en spennende person jeg kunne tenke meg å flørte mer med eller ikke.

Det betyr ikke at jeg er forelsket eller har avgjort om vi passer sammen som kjærester eller ikke av den grunn. Bare at jeg er veldig interessert i å treffes, flørte litt og se hva som skjer videre. 

Anonymkode: 76bba...44b

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg kjente fysisk og mentalt tiltrekning pg en enorm interesse for han fra første date. Forelsket ble jeg vel ikke før betattheten var roet seg litt og vi var blitt ordentlig kjent over noen mnd. Etter 6 mnd sa jeg det til han.

Og han var ikke der i det hele tatt... 

Anonymkode: dc01f...586

Den er litt kjip da 😕 jeg tror hvis man ikke er forelsket etter 6 mnd så blir man det ikke.

Anonymkode: f5add...51b

Skrevet

Jeg kan kjenne på interesse og det å bli glad når han tar kontakt helt fra 1. date når jeg har møtt noen jeg liker, og så øker det etter hvert. Men det varierer hvor fort og hvor mye følelser som kommer. noen ganger kommer det mye med en gang, andre ganger kommer det gradvis til man bare oppdager at man har blitt veldig glad i vedkommende.

Denne gangen har det gått veldig fort, og jeg må innrømme at jeg rett og slett er litt forelsket, allerede etter 3. date. MYE sommerfugler bare jeg tenker på han. Og dette er følelser jeg svært sjeldent kjenner på. Men han har også vært så åpen og ærlig hele veien, så jeg føler at jeg vet så godt hvor jeg har han. Jeg VET han er interessert i meg, og da tør jeg slippe løs mine følelser også. Selv om jeg vet det kan snu fort. har opplevd det en gang tidligere også, at det å vite at han virkelig er interessert og har følelser for meg gjør at mine egne følelser blir sterkere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...