AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #1 Skrevet 10. januar 2023 https://www.theguardian.com/science/2014/sep/24/women-men-dna-human-gene-pool Genetisk idikasjoner på at vi som art alltid har valgt bort en stor del av den mannlige befolkningen. Litt uskker på hva en kan gjøre med dette, men en ganske tydelig indikasjon på at en stor gruppe menn alltid har blitt valgt bort. Så når men klager på dette, og de negative pyskiske konskevense det har. Så snakker man om et reelt samfunsproblem, Anonymkode: fdc80...472 3 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #2 Skrevet 10. januar 2023 Nok en "damer må senke kravene"-tråd? Anonymkode: 272fc...330 9 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #3 Skrevet 10. januar 2023 Hva mener du menene som lever hele livet i ensomet bør gjøre ? Anonymkode: fdc80...472 2
Gjest PanteneProVVV Skrevet 10. januar 2023 #4 Skrevet 10. januar 2023 Dating er idiotisk uansett kjønn. Hva skjedde med å plassere seg selv lett henslengt i sofaen en times tid sammen med den man har gjensidig kjemi med?
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #5 Skrevet 10. januar 2023 14 minutter siden, AnonymBruker said: https://www.theguardian.com/science/2014/sep/24/women-men-dna-human-gene-pool Genetisk idikasjoner på at vi som art alltid har valgt bort en stor del av den mannlige befolkningen. Litt uskker på hva en kan gjøre med dette, men en ganske tydelig indikasjon på at en stor gruppe menn alltid har blitt valgt bort. Så når men klager på dette, og de negative pyskiske konskevense det har. Så snakker man om et reelt samfunsproblem, Anonymkode: fdc80...472 At det er et reelt samfunnsproblem trenger man ikke genetiske indikasjoner for å bekrefte. Så lenge levealderen var lav og mange menn strøk med i krig og arbeidsliv, var dette ikke på langt nær like alvorlig som i dag. ikke godt å si hva man kan gjøre, nei, men at flere og flere menn faller utenfor samfunnet etterhvert, tviler jeg ikke på. Anonymkode: e403b...044 1 1
Anonymburker Skrevet 10. januar 2023 #6 Skrevet 10. januar 2023 Selvfølgelig er det det, er det liksom ny info? 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #7 Skrevet 10. januar 2023 Nei men det virker som mange på dette forumet ikke vil akspetere det. Det virker også som om at vi som samfunn synes det er greit. Anonymkode: fdc80...472 5 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #8 Skrevet 10. januar 2023 48 minutter siden, AnonymBruker said: Så snakker man om et reelt samfunsproblem, Er det et samfunnsproblem at evolusjonen er i virke? En annen ting er at det å vise til at genepoolen indikerer en streng seleksjon på menn, så er den historiske realiteten at veldig mage menn ble drept før de rakk å få barn og at det å stifte familie og skape barn var et privelgie for de noe mer velstående og mer og mer jo mer høytstående du var. I dag er det ikke slik så mange steder i verden lenger, og i og med at det er ca 50/50 menn og kvinner så må det matematisk sett være vel så mange single kvinner som menn hvis ikke mange menn har store harem. Realiteten er at det store flertallet i dag finner seg noen før eller senere og at evig single og incels er en liten minoritet. Gjerne selvforskyldt sådan. Anonymkode: 8f8bc...349 6
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #9 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei men det virker som mange på dette forumet ikke vil akspetere det. Det virker også som om at vi som samfunn synes det er greit. Anonymkode: fdc80...472 Det er jo trist om det er slik, men vet ikke helt hva man skal gjøre med det. Så det er nevnt, ser så mange ulike menn være forhold, at det også kan handle om egen innsatsen. Sånn om man i det hele tatt prøver seg på kvinner. Å hvor mange og hvordan de går fram. Tenkte nettop på hvordan noen på dette forumet er attraktive, på grunn av hvordan de formulerer seg, mens andre brukere er jeg ikke på noe vis tiltrukket av. Har ingen aning hvordan de ser ut. Kjemi har mye å si. Anonymkode: dc1aa...fe8 6 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #10 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Nei men det virker som mange på dette forumet ikke vil akspetere det. Det virker også som om at vi som samfunn synes det er greit. Anonymkode: fdc80...472 Definer "greit"? Hva mener du liksom vi skal gjøre med det? Med det mener jeg: Hvilke løsninger ser du for deg, som ikke går ut over kvinners rett til selv å velge hvem de vil date, ligge med og/eller stifte familie med? Anonymkode: 2c52c...ad8 12 4
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #11 Skrevet 10. januar 2023 Tja kan vel ha noe med at mange menn er rett på det med sex med en gang. Er så lei av det. Vil liksom bli kjent med selve personen først, jeg er ute etter personen og ikke fordi han har et utstyr. Men alle jeg møter på er jo kun ute etter at jeg har et underliv de kan bruke. Såklart ikke alle er sånn, men når det er såpass mange så trekker man seg jo raskt unna. Håper jeg en dag møter en som ønsker å bli kjent med meg som person:) Anonymkode: 4255c...cc2 13 1 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #12 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Definer "greit"? Hva mener du liksom vi skal gjøre med det? Med det mener jeg: Hvilke løsninger ser du for deg, som ikke går ut over kvinners rett til selv å velge hvem de vil date, ligge med og/eller stifte familie med? Anonymkode: 2c52c...ad8 For meg personlig kunne bedre finanisering av det pykiske helsvesnet hjulpet. Slik at jeg ihverfall hadde hatt noen å snakke med. Anonymkode: fdc80...472 1 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #13 Skrevet 10. januar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Nok en "damer må senke kravene"-tråd? Anonymkode: 272fc...330 Ja, etter at du dro det frem, så. Takk for det. Anonymkode: 6c423...39e
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #14 Skrevet 10. januar 2023 Nei, de velger jo selv å være kjipe. De vull være strenge, frekk i kjeften, dominante, kontrollere dama, kjefte. Og når dama sier: du har dårlig oppførsel. Ja da vil de ikke akspetere det. Så sier de selv: søker forhold. Nei sånne menn håper jeg aldri slår seg til ro. De fortjener å bo med rotter i Akerselva. Anonymkode: 91005...539 5
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #15 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For meg personlig kunne bedre finanisering av det pykiske helsvesnet hjulpet. Slik at jeg ihverfall hadde hatt noen å snakke med. Anonymkode: fdc80...472 Det psykiske helsevesenet er underfinansiert og underbemannet, noe som går ut over alle med psykiske problemer av en eller annen art. Men dette er jo et helt generelt samfunnsproblem, som sånn sett ikke er spesielt relatert til menns dating-problemer. Anonymkode: 2c52c...ad8 5
Flintis Skrevet 10. januar 2023 #16 Skrevet 10. januar 2023 (endret) Jeg regner jo med at jegerlivet er mer risikabelt enn samlerlivet og da blir det noe mer kvinner enn menn. Samtidig vil vel en samler mann være mer jevnlig tilgjengelig og derfor ha en høyere befruktningsrate? Endret 11. januar 2023 av Flintis
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #17 Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det psykiske helsevesenet er underfinansiert og underbemannet, noe som går ut over alle med psykiske problemer av en eller annen art. Men dette er jo et helt generelt samfunnsproblem, som sånn sett ikke er spesielt relatert til menns dating-problemer. Anonymkode: 2c52c...ad8 Jeg svarte på hva vi som samfunn kunne gjøre for å hjelpe, uten at det tar fra kvinner råderetten over eget liv. Men samfunnet generelt sett virker veldig komfortabelt med at folk tar selvmord. Anonymkode: fdc80...472
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #18 Skrevet 10. januar 2023 Forskning viser at personlighet er det som avgjør hvilke menn som får barn, eller ikke får barn. https://forskning.no/psykologi-demografi-kjonn-og-samfunn/personlighet-pavirker-hvor-mange-barn-mannen-far/611151 Blant nordmenn født i 1940 var 10 prosent av kvinnene og 15 prosent av mennene barnløse ved 40 års alder. For de født i 1970 har tallet økt litt for damene – til 13 prosent. Men samtidig er hele 25 prosent av mennene nå uten barn. Hvorfor faller stadig flere menn ut av familielivet? Vegard Skirbekk, forsker ved International Institute for Applied System Analysis i Østerrike og kollega Morten Blekesaune fra Universitetet i Agder har nå undersøkt hvordan personlighet påvirker sjansene for å få barn. Resultatene antyder at denne faktoren spiller en stadig større rolle. Anonymkode: 11a08...a8b 3 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #19 Skrevet 10. januar 2023 Flintis skrev (54 minutter siden): Jeg regner jo med at jegerlivet er mer risikabelt enn samlerlivet og da blir det noe mer kvinner enn menn. Samtidig vil vel en samler mann være mer gjevnlig tilgjengelig og derfor ha en høyere befruktningsrate? På den andre siden døde mange kvinner i barsel. Å føde barn er farlig, i alle fall uten moderne medisin. Anonymkode: 1dea8...0d3 4 1
Gjest Made4u Skrevet 10. januar 2023 #20 Skrevet 10. januar 2023 Nå er det en gang slik at dersom et forhold skal innledes så må det være to om det, en mann og ei dame. Da blir det fjernt å hevde at dating er vanskeligere for det ene kjønnet enn det andre, du er klar over at hunnkjønn er avhengig av hannkjønnn for å finne seg noen ikke sant? Vi lever i et samfunn med tilnærmet like mange menn som kvinner, logikk kan ikke være enkelt for deg TS som har vanskelig for å forstå at kjønnene stiller temmelig likt hva gjelder muligheten for å finne seg noen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå